Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Eemeli - 26.06.26 - klo:01:44

Otsikko: valio siirtymässä kasvituotannon varaan
Kirjoitti: Eemeli - 26.06.26 - klo:01:44
Vähentää maitosektorin painoarvoa, jättää uppoavan laivan.
Onko tiukkeneva ympäristöpolitiikka syynä, kasvituotannon imago parempi, kuin paskamoottorien.
Otsikko: Vs: valio siirtymässä kasvituotannon varaan
Kirjoitti: Oksa - 26.06.26 - klo:08:10
kohta löytyy salmoa myös levitteistä...  kun viljasta tehtyä..