Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Eemeli - 02.06.26 - klo:07:44
-
Saitilla ikijääpää esimerkkinä.
Tietyt tahot, vasemmistokepuja.
Nykyhetkessä mikään ei ole hyvin ja kaikesta koetetaan syyllistää nykyhallitusta.
Kiekkojuhlakin meni päin persettä.
Stubbi koetti Trumppimaiseen tapaan kerätä vain pisteitä, vaikka vierailusta oli so***** hyvisä ajoin.
Kiekkojuhlassa kaikki ei ollut perhetapahtumaan sopivaa, tai ainakin niin tulkittiin tietyissä tahoissa.
Ihmeteltiin esiintyjien pelipaidan numeroa.
Artistit liian kaukana. Ainakaan niitä jotka istuivat muutaman sadan metrin päässä, asia tuskin haittasi.
Nyky hetki halutaan luoda synkkänä.
Jos demarit kepun avustuksella seuraavassa hallituksessa.
Silloin taas rahaa on.
-
Nyt kun olet Eemeli huudeilla, niin voitkin samantien kertoa, että onko turve mielestäsi uusiutuva luonnonvara.
-
Nyt kun olet Eemeli huudeilla, niin voitkin samantien kertoa, että onko turve mielestäsi uusiutuva luonnonvara.
Turhaan tuollaista kyselet. Eemeli on samaa mieltä kuin eduskunta ja kokoomus.
-
Nyt kun olet Eemeli huudeilla, niin voitkin samantien kertoa, että onko turve mielestäsi uusiutuva luonnonvara.
Turhaan tuollaista kyselet. Eemeli on samaa mieltä kuin eduskunta ja kokoomus.
Ja kokoomus on asiassa samaa mieltä kuin vihervasemmisto.🎅🎅
-
Nyt kun olet Eemeli huudeilla, niin voitkin samantien kertoa, että onko turve mielestäsi uusiutuva luonnonvara.
Turhaan tuollaista kyselet. Eläkelllllllläisvilllljelllijä on samaa mieltä kuin antik ja sepeteus.
😄😄😄🎅🎅🎅
-
ja kiva kun persporari on vain yhtä miältä... mutta kuinkahan paljon mahtoi nuokin "juhlat" maksaa? mutta onhan se mukavampaa jotain kivaakin kuulla kuin ainaista itkua kuin huonosti nyt menöö.. eiks petekin ollu ihan pähkinöinä kun se 0,9 % nousu julkaistiin..
-
Juhlat alkaa olla ohi.
-
btw, minkä salkun pete mahtaa ottaa ens hallituksessa? ei kait se nyt pääm. voi olla ... olisko taas joku mm tahi vm... ja sit kyllä juhlat ohi..
-
btw, minkä salkun pete mahtaa ottaa ens hallituksessa? ei kait se nyt pääm. voi olla ... olisko taas joku mm tahi vm... ja sit kyllä juhlat ohi..
Luodaan valheellista tulevaisuuden uskoa.
-
Turhaan te vasemmistokeput enää turpeesta huutelette.
kepuhan sen ajoi alas.
Vallankiimassa kepuloinen kääntelee hamettaan ja koettaa laittaa syyn hallituksen syyksi.
Sorry siitä.
Kosakahan kepu pyyää anteeksi virhettään.
Ei koskaan.
Kääntelee vain hamettaan.
Ja oliko kaikkonen jossakin kokouksessa murjaissut vitsin, onko nyt vitsin aika kun kepulla ei muutakaan ole.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012050278.html
-
Nyt voitkin Eemeli kertoa, että onko turve mielestäsi uusiutuva luonnonvara. Kuinka joku kysymys voikaan olla Eemelille niin käsittämättömän vaikea vastattavaksi. ;D
-
ja paljon mahtoi hallitus laittaa rahaa että turvetta taas nostetaan, kun on hyät ilmatkii ??
-
Mitäse nyt kepua Kokoomuksen kanta kiinnostaa.
Meinaatko vaihtaa kepun jäsenkirjan Kokoomukseen.
-
Mitäse nyt kepua Kokoomuksen kanta kiinnostaa.
Meinaatko vaihtaa kepun jäsenkirjan Kokoomukseen.
Onko Eemeli turve uusiutuva luonnonvara vai ei? Onko tuo niin vaikea kysymys, ettet tosiaankaan pysty siihen vastaamaan? ;D
-
He hee.
kepulle se ei ollut ja lopetti turvetuotannon, jo.
He hee
Turha sitä on vinkua Kokoomuksen kantaa.
Kuvastaa vain miten epätoivoista kepupolitiikka on.
Onko edes kaikkonen sanonut että kepun turvepolitiikka oli virhe.
No ei.
-
He hee
Turha sitä on vinkua Kokoomuksen kantaa.
Pidät siis turvekysymystä toisarvoisena, vaikka olet länkyttänyt siitä vuosikausia.
Kerrohan Eemeli, että mitä mieltä itse olet turpeesta. Onko se uusiutuva luonnonvara vai ei? Eduskuntaan tulee aloite ja kansanedustajat ottavat asiaan kantaa.
-
onko tuolla eemelillä oikein valtakunta? kun ei kukaan muu ole niiiiin paljon nillittänny kepun ja sen tekemisien perään kuin eemeli ite..