Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Eemeli - 23.03.26 - klo:20:51

Otsikko: Kylmä alkuvuosi osoitti mikä merkitys turpeella energian tuotannossa
Kirjoitti: Eemeli - 23.03.26 - klo:20:51
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsa/037f04ac-98a0-405f-9ef3-4837c9014836

Ai niin, vasemmistokepu edllisessä hallituksessa lopetti alan ja varmisti vielä tapporahalla.
Otsikko: Vs: Kylmä alkuvuosi osoitti mikä merkitys turpeella energian tuotannossa
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 23.03.26 - klo:21:09
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsa/037f04ac-98a0-405f-9ef3-4837c9014836

Ai niin, vasemmistokepu edllisessä hallituksessa lopetti alan ja varmisti vielä tapporahalla.

Niin siinä kyllä turpeesta mitään mainittu.
Yhteistuotanto teollisuus 2167 MW
Siis se bioenergia tulee sellutehtaista. Tällä hetkellä kaukolämpö tuotetaan monessa kaupungissa sähköllä.
Tuo selluntuotanto jauhaa ympäri vuoden kuten ydinvoima.
Otsikko: Vs: Kylmä alkuvuosi osoitti mikä merkitys turpeella energian tuotannossa
Kirjoitti: seegeri - 23.03.26 - klo:21:13
Tunge ne sähkökattilas hanuriis.
Otsikko: Vs: Kylmä alkuvuosi osoitti mikä merkitys turpeella energian tuotannossa
Kirjoitti: icefarmer - 23.03.26 - klo:21:15
muistamme kuinka  kokoomukselle ei käynyt helsingin lämmittäminen kotimaisella uusiutuvalla energialla :o :o :o :o
Otsikko: Vs: Kylmä alkuvuosi osoitti mikä merkitys turpeella energian tuotannossa
Kirjoitti: Oksa - 24.03.26 - klo:08:31
ja näkyipä nuita hakerekkoja pyörineen hakkurien kanssa mettäenerkiakasoilla..    sama se mitä polttavat kuhan on kotomaista..    mutta hyin on kokooomuskin laittannu turpeen nostoon... ??? ???
Otsikko: Vs: Kylmä alkuvuosi osoitti mikä merkitys turpeella energian tuotannossa
Kirjoitti: Eemeli - 24.03.26 - klo:08:55
Turve, jos mikä, sitä huoltovaarmuutta.
Mutta eihän se kepulle käynyt, kun vallan kiima vei voiton järjestä ja kansan hyvinvoinnista, tässäkin asiassa.
Otsikko: Vs: Kylmä alkuvuosi osoitti mikä merkitys turpeella energian tuotannossa
Kirjoitti: Oksa - 24.03.26 - klo:08:56
ja kokoomus ei tee asialle mitään...   kun ei etes aja kansan parasta..
Otsikko: Vs: Kylmä alkuvuosi osoitti mikä merkitys turpeella energian tuotannossa
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 24.03.26 - klo:09:05
Turve, jos mikä, sitä huoltovaarmuutta.
Mutta eihän se kepulle käynyt, kun vallan kiima vei voiton järjestä ja kansan hyvinvoinnista, tässäkin asiassa.

Mihin tässä turvetta tarvitaan. Eijoo tänäkään talvena kukaan paleltunut. En oo ainakaan kuullut. Sähkön hintaan turpeella mitään vaikutusta.
Bensaa siitä vois tehdä, mutta persut kielsi lisää sekoittamasta fossiiliseen.
Otsikko: Vs: Kylmä alkuvuosi osoitti mikä merkitys turpeella energian tuotannossa
Kirjoitti: icefarmer - 24.03.26 - klo:09:54
Turve, jos mikä, sitä huoltovaarmuutta.
Mutta eihän se kepulle käynyt, kun vallan kiima vei voiton järjestä ja kansan hyvinvoinnista, tässäkin asiassa.
Kokoomuksen Mykkänen vaatii hallitusta poistamaan turpeen veroedun: "Turpeenpolton päästöt vastaavat koko Suomen henkilöautoliikenteen päästöjä"

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kokoomuksen-mykkanen-vaatii-hallitusta-poistamaan-turpeen-veroedun-turpeenpolton-paastot-vastaavat-koko-suomen-henkiloautoliikenteen-paastoja/7509222