Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: makro - 25.05.09 - klo:18:44

Otsikko: vario
Kirjoitti: makro - 25.05.09 - klo:18:44
Uskaltaako tuoda saksasta joku 8000h ajetun varion? Alkaako niis oleen mitä vikoja?
Otsikko: Vs: vario
Kirjoitti: Hummer - 25.05.09 - klo:19:02
Ihan siitä vaan,mutta miksi noin paljon ajettun,hinta/ käyttötuntmäärät eivät ohdallan lainkaan.
PS täällä eräämliikkeeen vaihtokonekauppis oli erittäin tyytyväinen  päästessään Eräästä fentistä eroon joten en vakuuttuisi.Kyllä niitä yhtä  hyvällä huolenpidolla olevia  venttejä on samoilla tuntimäärillä tarjolla yös Suomesta
Otsikko: Vs: vario
Kirjoitti: SAS - 25.05.09 - klo:19:50
Siinäpä se onkin että käytettynä portaatonta ei huoli kuin "hullun"
rohkea ja niitä on harvassa.Vaihtoarvo laskee jyrkemmin kuin tavallisella askilla olevan traktorin.Kannattaa kiertää kaukaa käytetyt
portaattomat sillä ne voivat olla varsinaisia miinoja ja niihin remontin teko on tosi kallista.
Otsikko: Vs: vario
Kirjoitti: Täpinäreiska - 25.05.09 - klo:20:41

 Ei se valtterin keppihelevetin sepityskään ilmaista ole.
Otsikko: Vs: vario
Kirjoitti: Hervast - 25.05.09 - klo:21:33
Eihän ne muuten kuin laatikkonsa puolesta ole traktoria kummempia, samanlaisia korjaustarpeita niissä luulisi vanhemmiten olevan kuin muissakin länsikoneissa. Öljytiivisteiden vaihto, sähkökomponenttien vaihto, ruiskutuslaitteiden huolto, ahtimen huolto/vaihto ovat esimerkkejä töistä joita likemmäs 10000 ajettuun koneeseen voi alkaa suunnittelemaan jossain vaiheessa.

Jos osaa itse värkkäillä muutakin kuin öljynvaihdon niin tuommoinen enemmän ajettu kone voi olla sopivalla hinnalla nappiostos. Toki toisaalta siinä voi olla pahimmillaan hajalla monta paikkaa, jolloin aikaa ja rahaa palaa.
Otsikko: Vs: vario
Kirjoitti: Verku - 25.05.09 - klo:22:14
Uskaltaako tuoda saksasta joku 8000h ajetun varion? Alkaako niis oleen mitä vikoja?

Osaatko sinä tai joku jonka huolit kaupoille puhua saksaa?

Jos et niin unohda koko juttu.

Jos puhut, niin hyppää koneeseen ja käykää kattomassa, jos hyvä niin hommaa liikkeen kautta lavetti ja vedätä se satamaan ja AJA se laivaan (Rahti menee metrien mukaan), satamasta suoraan tulliin ja sitten kotia kohti omalla tyylillä.

Lentolippu ei päätä huimaa ja pysyy kulut muuteski matalana.....
Otsikko: Vs: vario
Kirjoitti: juumassi - 25.05.09 - klo:22:44
Ihan siitä vaan,mutta miksi noin paljon ajettun,hinta/ käyttötuntmäärät eivät ohdallan lainkaan.
PS täällä eräämliikkeeen vaihtokonekauppis oli erittäin tyytyväinen  päästessään Eräästä fentistä eroon joten en vakuuttuisi.Kyllä niitä yhtä  hyvällä huolenpidolla olevia  venttejä on samoilla tuntimäärillä tarjolla yös Suomesta

kerro tarkemmin millainen fendt oli kyseessä?
Otsikko: Vs: vario
Kirjoitti: rene - 26.05.09 - klo:01:05
Mitkään kuluttajansuoja ja vaihtokonetakuu ei toimi tuolta ulkomailta oikein mitenkään ainakaan yksityiselle ostajalle. Paljon ei sopisi maksaa.