Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Ojala - 28.04.09 - klo:15:53
-
http://www.fendt.fi/default.asp
Ihan ylivoimaset 8)
-
http://www.fendt.fi/default.asp
Ihan ylivoimaset 8)
-
Sivut tarkoitettu, vain "bätrefolk" kun menee osioon rakenna oma traktori aukeaa vain ruotsiksi.
-
"Rakenna oma traktori"-> eikös siellä ylärivissä ollut rivi lippuja, kai sen saa vaikka italiaksi jos se on tutumpi kieli ;D. Saa nähä tuleeko joskus suomeksi, toivottavasti. Toisaalta, noihan näyttää olevan niitä alv 0%, euroopan hintoja, joten ei taida auttaa Suomi ovh hintojen metsästämisessä yhtään, eikä taida olla Suomikone tuo peruskonfiguraatiokaan...
-
Sivut tarkoitettu, vain "bätrefolk" kun menee osioon rakenna oma traktori aukeaa vain ruotsiksi.
Onko se sellainen IKEA traktori tämä Fentti kun sen joutuu rakentamaan?
-
Ikean tuotteissa joutuu käyttämään vasaraa ja liimaa, taisit sekoittaa johonkin muuhun merkkiin ;)... Niissä ei tosin taida pelkkä vasara ja liima riittää....
-
Fendt on jo historiaa.
http://www.youtube.com/watch?v=gyKv1goqMz8
-
Hieno peli :), ei tosin ollut kuin 40km/h kone ja terminaali oli mustavalkoinen. Eikä fendtistä pääsyt tuokaan kone eroon, piti syöttöliikenne hoitaa Fendtillä. Mutta täytyy myöntää että monennäköistä homma voi yhdellä koneella hoitaa.
-
Fendt on jo historiaa.
http://www.youtube.com/watch?v=gyKv1goqMz8
tuossahan oli jo vähän yritystä... ;)
pentti on tosiaankin kivikaudelta tuohon verrattuna ;D
-
Pikkaisen menee off topic mutta otin tällä viikollla oikein asiaksi käydä Fenttiä katsomassa paikallisessa Valtran liikkeessä Oulussa. Pihalla seisova 930 oli tosi sonnin näköinen ja ohjaamo nykyaikaisen oloinen ulkopäin katsottuna. Ovet olivat lukossa ja en viitsinyt edes myyjältä sisään pääsyä pyytää, koska tunnelma ja asenne liikkeessä on aina perusylimielinen ;D Onneksi se ei meikäläiseen pure :D
Mutta sisällä liikkeessä oli esillä Fendt 716 Vario TMS. Hyttiin istuessa tuli mieleen, että milloin hyttiä on oikein päivitetty? Hallintalaitteiden sijoittelussa todellakin on parantamisen varaa. Pahin oli mielestäni ohjauspyörän tulokulma mitä ei saa tiltistä huolimatta oikein hyväksi. Ratti tulee siis hyttiin kuin jossakin vanhassa trukissa eli "pystysuorassa". Hytti ei kuskille ole välttämättä ahdas mutta pieni se todellakin on. Hytissä tuli vähän sellainen olo, että on suunnittelijoilla on jäänyt kasari tai ysärin alkupuoli päälle. Ainoa mikä oli todella hyvä oli se Vario vipu, mistä löytyy paljon toimintoja.
Äkkiä parempi hytti pienempiin Fendtteihin tai menee pohja ylivoimalta! Tai voi se tietysti olla, että on tottunut niin hyvälle, kun Massikalla ajaa ;D
-
wentti on ylivoimaisen ylihintainen paska
-
Meinaatteko te vapunkin inttää siitä ventistä? ???
-
Jos ei vappuna vako aukee niin , koko kesänä ei kylvetä... ;)
Vai mitenkö se meni ::)
-
Pikkaisen menee off topic mutta otin tällä viikollla oikein asiaksi käydä Fenttiä katsomassa paikallisessa Valtran liikkeessä Oulussa. Pihalla seisova 930 oli tosi sonnin näköinen ja ohjaamo nykyaikaisen oloinen ulkopäin katsottuna. Ovet olivat lukossa ja en viitsinyt edes myyjältä sisään pääsyä pyytää, koska tunnelma ja asenne liikkeessä on aina perusylimielinen ;D Onneksi se ei meikäläiseen pure :D
Mutta sisällä liikkeessä oli esillä Fendt 716 Vario TMS. Hyttiin istuessa tuli mieleen, että milloin hyttiä on oikein päivitetty? Hallintalaitteiden sijoittelussa todellakin on parantamisen varaa. Pahin oli mielestäni ohjauspyörän tulokulma mitä ei saa tiltistä huolimatta oikein hyväksi. Ratti tulee siis hyttiin kuin jossakin vanhassa trukissa eli "pystysuorassa". Hytti ei kuskille ole välttämättä ahdas mutta pieni se todellakin on. Hytissä tuli vähän sellainen olo, että on suunnittelijoilla on jäänyt kasari tai ysärin alkupuoli päälle. Ainoa mikä oli todella hyvä oli se Vario vipu, mistä löytyy paljon toimintoja.
Äkkiä parempi hytti pienempiin Fendtteihin tai menee pohja ylivoimalta! Tai voi se tietysti olla, että on tottunut niin hyvälle, kun Massikalla ajaa ;D
Johtuu syystä kun tunnistavat sinut massikkamieheksi. Näin Deutzin omistajana ei aivan niin noloksi tunne oloaan ko. liikkeessä. ;) Vaikka ei kyllä kovin rottingillakaan saata olla. Pikkusen kuitenki panee hävettään kun ei oo Valdeemia tallissa.
Ehditkös muuten makustelemaan DF:n vastaavaa "vario"vipua? Siis silloin kun DF myytiin pohjoisenkin köyhille Keskolta. Nykyäänhän Deutzista ei anneta etes tarijousta Tampereen yläpuolella asustelevalle "tundra"viljelijälle.
-
http://www.fendt.fi/default.asp
Ihan ylivoimaset 8)
Ja sivutkin..:
Verkkosivu ei ole käytettävissä.
Osoitteessa http://213.182.7.188/Konfiguratorframe.html?xSprache=sv oleva sivu saattaa olla väliaikaisesti pois käytöstä tai se voi olla siirretty pysyvästi uuteen osoitteeseen.
Lisätietoja tästä virheestä
Alla on alkuperäinen virheviesti
Virhe 320 (net::ERR_INVALID_RESPONSE): Tuntematon virhe.
sanoo tuo traktorin rakentaminen.
Onkohan siellä käytettä microsoftin palvelimia kun noin tökkii chrome -selaimella?
-
Pikkaisen menee off topic mutta otin tällä viikollla oikein asiaksi käydä Fenttiä katsomassa paikallisessa Valtran liikkeessä Oulussa. Pihalla seisova 930 oli tosi sonnin näköinen ja ohjaamo nykyaikaisen oloinen ulkopäin katsottuna. Ovet olivat lukossa ja en viitsinyt edes myyjältä sisään pääsyä pyytää, koska tunnelma ja asenne liikkeessä on aina perusylimielinen ;D Onneksi se ei meikäläiseen pure :D
Mutta sisällä liikkeessä oli esillä Fendt 716 Vario TMS. Hyttiin istuessa tuli mieleen, että milloin hyttiä on oikein päivitetty? Hallintalaitteiden sijoittelussa todellakin on parantamisen varaa. Pahin oli mielestäni ohjauspyörän tulokulma mitä ei saa tiltistä huolimatta oikein hyväksi. Ratti tulee siis hyttiin kuin jossakin vanhassa trukissa eli "pystysuorassa". Hytti ei kuskille ole välttämättä ahdas mutta pieni se todellakin on. Hytissä tuli vähän sellainen olo, että on suunnittelijoilla on jäänyt kasari tai ysärin alkupuoli päälle. Ainoa mikä oli todella hyvä oli se Vario vipu, mistä löytyy paljon toimintoja.
Äkkiä parempi hytti pienempiin Fendtteihin tai menee pohja ylivoimalta! Tai voi se tietysti olla, että on tottunut niin hyvälle, kun Massikalla ajaa ;D
hieman on kuosit kun vanhoissa linja-autoissa... Mutta olen vahvasti erimieltä ergonomiasta, tilttaamalla minulle saa rattiin tosi ok asennon ja kaikki nappulat sekä hallintalaitteet on hienosti/ loogisesti hollilla, ei tartte kääntyillä tai kurotella. Tosin massikassa en ole käynyt pitkään aikaan, joten siihen en voi verrata. Parempi hytti olisi tosi hyvä, ellei se nosta hintaa? Onko tietoa, onko päivityksiä jo tiedossa? En ole olussa (Valtralla) käynyt, joten niistä hampuuseista ei osaa sanoa, ei kai myyjistä mitään yleistystä voi tehdä, asiallisia/ asiantuntevia Valtra -myyjiäkin olen tavannut :o.
-
http://www.fendt.fi/
Nythän tämä taas toimii 8)
-
Kävin leikkimässä sillä rakenna traktori. Ojala on aina sanonu et fentit ovat täydellisiä, täysin varusteltuja. Klikkasin 715 tämmösiä välttämätömyyksiä kuin takalasin pyyhin, ilmastointi, ym. lisä klikkauksien arvo tuli 12000 euroa.Ja sekin hinta tuli saksaks? On vähän niin kuin valtra.
Tosi huippu sivut! Voit opiskella kieliä samalla! God afton, siis illan jatkot teille
-
Kävin leikkimässä sillä rakenna traktori. Ojala on aina sanonu et fentit ovat täydellisiä, täysin varusteltuja. Klikkasin 715 tämmösiä välttämätömyyksiä kuin takalasin pyyhin, ilmastointi, ym. lisä klikkauksien arvo tuli 12000 euroa.Ja sekin hinta tuli saksaks? On vähän niin kuin valtra.
Tosi huippu sivut! Voit opiskella kieliä samalla! God afton, siis illan jatkot teille
...pers´aukisen piipitystä ;)
-
Kävin leikkimässä sillä rakenna traktori. Ojala on aina sanonu et fentit ovat täydellisiä, täysin varusteltuja. Klikkasin 715 tämmösiä välttämätömyyksiä kuin takalasin pyyhin, ilmastointi, ym. lisä klikkauksien arvo tuli 12000 euroa.Ja sekin hinta tuli saksaks? On vähän niin kuin valtra.
Tosi huippu sivut! Voit opiskella kieliä samalla! God afton, siis illan jatkot teille
...pers´aukisen piipitystä ;)
Ojala piipittää kansallisilla tukiaisilla. Kansalliset tuet kustantaa Suomalainen
veronmaksaja.
-
Kävin leikkimässä sillä rakenna traktori. Ojala on aina sanonu et fentit ovat täydellisiä, täysin varusteltuja. Klikkasin 715 tämmösiä välttämätömyyksiä kuin takalasin pyyhin, ilmastointi, ym. lisä klikkauksien arvo tuli 12000 euroa.Ja sekin hinta tuli saksaks? On vähän niin kuin valtra.
Tosi huippu sivut! Voit opiskella kieliä samalla! God afton, siis illan jatkot teille
...pers´aukisen piipitystä ;)
Ojala piipittää kansallisilla tukiaisilla. Kansalliset tuet kustantaa Suomalainen
veronmaksaja.
Ojala saa tukiaisia siksi että Suomalaisella kuluttajalla riittäs
rahaa paremmin ostaa ruokaa ;D
-
Kävin leikkimässä sillä rakenna traktori. Ojala on aina sanonu et fentit ovat täydellisiä, täysin varusteltuja. Klikkasin 715 tämmösiä välttämätömyyksiä kuin takalasin pyyhin, ilmastointi, ym. lisä klikkauksien arvo tuli 12000 euroa.Ja sekin hinta tuli saksaks? On vähän niin kuin valtra.
Tosi huippu sivut! Voit opiskella kieliä samalla! God afton, siis illan jatkot teille
Ei tainnut olla Suomivarusteilla nuo ulkomaan Fendtit, ja jos katsoit niitä tekstejä, niin hinnat ilman veroa ja hinnasto on joku euroopan ovh -hinnasto (vertaa vaikka KM:n hintoihin). Konepäivillä näin esittelykoneen ikkunassa listan vakoivarusteista ja pyyhkijä, ilmastointi yms. oli kyllä vakiona ;).