Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe ei enää seksiä  (Luettu 10043 kertaa)

navettapiika

  • Vieras
Vs: ei enää seksiä
Sanotaanko näin, että mies luulee, että hän sen keksi, mutta kyllähän se nainen sen miehen sytyttää..tietysti homot on toinen juttu. ;D

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: ei enää seksiä
Sanotaanko näin, että mies luulee, että hän sen keksi, mutta kyllähän se nainen sen miehen sytyttää..tietysti homot on toinen juttu. ;D

  Se on niinkun ruåttalainen ja suomalainen kehuskelivat mitä kunkin maan keksijät olivat keksineet, en nyt ala niitä keksintöjä muuta luettelemaan mutta suomalainen sai viimisen sanan kun ruottalainen kehui että heillä on keksitty seksikin, suomalainen sit että meillä keksittiin että sitä harrastetaan naisten kanssa..

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: ei enää seksiä
  Kyllä se yhteinen nautinto pitää tehdä yhteisymmärryksen vallitessa, tietysti siihen täytyy ensiks haluavan yrittää vaivihkaa saada toinen innostumaan niin että luulee aloitteen tulleen häneltä.
Kyllä yritetty on mutta olen todennu että toi innostuminen tulee sit ihan puskan takaa jos yleensä on tullakseen  :-[ Ku tietäski miten sen saa keinotekosesti aikaan....!?
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

navettapiika

  • Vieras
Vs: ei enää seksiä
Pitäsköhän tänne avata se Lyylian lepotuoli, kysy mitä vain..  me vastaamme ihan, mitä vain.. ;D

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: ei enää seksiä
  Se voi olla,, jos kumppani ei ole saanut kunnon seksiä niin se mielenkiintokin lopahtaa

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: ei enää seksiä
  Se voi olla,, jos kumppani ei ole saanut kunnon seksiä niin se mielenkiintokin lopahtaa
Jospa oiski vehkeet yhtä suuret ku tahto kyseiseen puuhaan ni vois vaikka mainontaa harrastaa palstoilla.... ::)
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: ei enää seksiä
  Tahto tai puheet...

navettapiika

  • Vieras
Vs: ei enää seksiä
  Se voi olla,, jos kumppani ei ole saanut kunnon seksiä niin se mielenkiintokin lopahtaa
Jospa oiski vehkeet yhtä suuret ku tahto kyseiseen puuhaan ni vois vaikka mainontaa harrastaa palstoilla.... ::)
Olekko ikkään kuulu, että taidolla se iso *****kin naidaan, eikä suurilla munilla... ;)

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: ei enää seksiä
tartteiskohan mun alkaa jo punastelemaan ;D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: ei enää seksiä
tartteiskohan mun alkaa jo punastelemaan ;D
Ei ko munastelemaan  :P
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: ei enää seksiä
  Kyllä se yhteinen nautinto pitää tehdä yhteisymmärryksen vallitessa, tietysti siihen täytyy ensiks haluavan yrittää vaivihkaa saada toinen innostumaan niin että luulee aloitteen tulleen häneltä.
Kyllä yritetty on mutta olen todennu että toi innostuminen tulee sit ihan puskan takaa jos yleensä on tullakseen  :-[ Ku tietäski miten sen saa keinotekosesti aikaan....!?

 Joskus saa sitä mitä tilaa, kannattaisko (kaikki tarmo ja) huomiokyky suunnata aitotekoisten vaikutusten luomiseen ja huomaamiseen...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: ei enää seksiä
Pitkän harkinnan jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että minähän se miehenä olen antava osapuoli. Päivät huomioin, kehun, lähentelen ja muistuttelen ennen kokemattomasta hurjasta tajunnan räjäyttävästä rakastelusta sekä harrastan siinä lomassa vähän töitäkin. Ainakin yksi hien pintaan kohottama pylsimissessio päivittäin vaimolle annettava. Nyt alankin esittämään tämän tärkeimmän asian, että minä voin nyt ruveta antamaan sinulle vaimo kulta kankeani tällä kertaa takaa päin näin aluksi ja katsotaan miten haluttava olet niin voit saada kokea muita kivoja asentoja ja lopuksi voit jopa päästä ratsastamaan minulla.
Tuohonpa ei ole muuta lisättävää kuin, että onneksi en ole sinun vaimosi.. :-\

 Etkö tykkää takaapäin.  :D

mummuko tykkee.  ::)

talkkari

  • Vieras
Vs: ei enää seksiä
  Se voi olla,, jos kumppani ei ole saanut kunnon seksiä niin se mielenkiintokin lopahtaa
Jospa oiski vehkeet yhtä suuret ku tahto kyseiseen puuhaan ni vois vaikka mainontaa harrastaa palstoilla.... ::)
Olekko ikkään kuulu, että taidolla se iso *****kin naidaan, eikä suurilla munilla... ;)

Hitto. Minä kun olen tähän asti luullut että kyr vällä. Oppia ikä kaikki. Eikun heilauttaa munat sekaan ens kerralla. ;D