Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Telakaivinkoneen kauhoista  (Luettu 14819 kertaa)

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12235
  • Virolaista kiitos!
Telakaivinkoneen kauhoista
Onhan noita myyjiä netti pullollaan, mutta jos meinaisi hyvän ostaa, niin mitä suosittelisitte. Peruskuokkakauha, salaojakauha ainakin kiinnostaisi. Voi myös mainita, mistä ei kannata ostaa :D

Masinisti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 250
Vs: Telakaivinkoneen kauhoista
Gjerstad on laatumerkki, maksaa sitten kans..

Jospa kysyisit Salmiselta Eurasta, mulla ollut nyt vuoden käytössä yks heidän tekoinen tasanirkkoinen kuokkakauha ja ei pahaa sanottavaa.

http://www.terastyosalminen.fi/

realisti

  • Vieras
Vs: Telakaivinkoneen kauhoista
ojalasta on tullut kauhat osteltua, on uutta ja käytettyä jokalähtöön.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Telakaivinkoneen kauhoista
Minulla olisi ylimääräisenä uudenveroinen kynnellinen kuokkakauha noin 10t koneeseen 10 kiinnikkeellä :)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Telakaivinkoneen kauhoista
Onhan noita myyjiä netti pullollaan, mutta jos meinaisi hyvän ostaa, niin mitä suosittelisitte. Peruskuokkakauha, salaojakauha ainakin kiinnostaisi. Voi myös mainita, mistä ei kannata ostaa :D
Jaaha. Klapikaupparahat muutettu lusikkahaarukaksi? ???
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Telakaivinkoneen kauhoista
Mul` on 4 kauhaa  8) Kirjoitin ihan vaan elvistelläkseni  ;D

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Vs: Telakaivinkoneen kauhoista
Niskakangas alajärveltä ;D Onkahan se muuten viä toiminnassa, eikös sen joku steelpa ostanut mut se meni nurin, et onkahan niskakankaan pojat uudestansa ostanu firmansa takaasi? Ja aloottanu laatu kauhojen teon!

Pohojalaanen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 347
Vs: Telakaivinkoneen kauhoista
Meillon Finnkauhalta kiinteä luiska, kuokka ja mettäojakauha. Kauhojen mallit ja haastattelujen perusteella lujuus tuntui sopivalta.

http://www.finnkauha.fi/

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Telakaivinkoneen kauhoista
Mul` on 4 kauhaa  8) Kirjoitin ihan vaan elvistelläkseni  ;D

Laitetaan paremmaksi!!!  mulla onkin 5 kauhaa....ja maantieojissa niitä on lisää......

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Telakaivinkoneen kauhoista
minullapa ei ole yhtään kauhaa, mutta firmalla jo on. Ojalan pojilta niitä on tullut. Eurosteel valmistajana.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Telakaivinkoneen kauhoista
Mul` on 4 kauhaa  8) Kirjoitin ihan vaan elvistelläkseni  ;D

Laitetaan paremmaksi!!!  mulla onkin 5 kauhaa....ja maantieojissa niitä on lisää......

Ei tähän kai kaikkia soppakauhoja pitänyt listata  ??? Mein rouvalla on ainakin 20 soppakauhaa (Made in Finland)

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Telakaivinkoneen kauhoista
Mul` on 4 kauhaa  8) Kirjoitin ihan vaan elvistelläkseni  ;D

Laitetaan paremmaksi!!!  mulla onkin 5 kauhaa....ja maantieojissa niitä on lisää......

Ei tähän kai kaikkia soppakauhoja pitänyt listata  ??? Mein rouvalla on ainakin 20 soppakauhaa (Made in Finland)
Korjaan, kaivinkoneen kauhoja onkin 6, yksi vielä oli pajan nurkalla ruohikossa....kaksi ojakauhaa, kaksi luiskakauhaa, kuokkakauha ja salaojakauha!  Soppakauhat ei ole mun, ne on emännän kalustoon kuuluvia...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Telakaivinkoneen kauhoista
Mul` on 4 kauhaa  8) Kirjoitin ihan vaan elvistelläkseni  ;D

Laitetaan paremmaksi!!!  mulla onkin 5 kauhaa....ja maantieojissa niitä on lisää......

Ei tähän kai kaikkia soppakauhoja pitänyt listata  ??? Mein rouvalla on ainakin 20 soppakauhaa (Made in Finland)
Korjaan, kaivinkoneen kauhoja onkin 6, yksi vielä oli pajan nurkalla ruohikossa....kaksi ojakauhaa, kaksi luiskakauhaa, kuokkakauha ja salaojakauha!  Soppakauhat ei ole mun, ne on emännän kalustoon kuuluvia...


Jos Esa-kaivurin kauhat lasketaan niin sitten mulla 0n 7  ;D 8)

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Telakaivinkoneen kauhoista
Onhan noita myyjiä netti pullollaan, mutta jos meinaisi hyvän ostaa, niin mitä suosittelisitte. Peruskuokkakauha, salaojakauha ainakin kiinnostaisi. Voi myös mainita, mistä ei kannata ostaa :D

Osta luiskakauha, se on monikäyttöisin. Sillä kaivaa puhdistaa ojaa sivulta, Pienempiä pätkiä uudisojaakin. Kantojen ja kivien poistoon kätevä sekä samalla tasailuihin. Ojien täyttöihin.  Hiekan kuormaaminen riittävän tilavana, paskan kuormaamiseen yms. Paras kauha!

Viimeksi muokattu: 15.07.11 - klo:11:14 kirjoittanut landehande

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Telakaivinkoneen kauhoista
Onhan noita myyjiä netti pullollaan, mutta jos meinaisi hyvän ostaa, niin mitä suosittelisitte. Peruskuokkakauha, salaojakauha ainakin kiinnostaisi. Voi myös mainita, mistä ei kannata ostaa :D

Osta luiskakauha, se on monikäyttöisin. Sillä kaivaa puhdistaa ojaa sivulta, Pienempiä pätkiä uudisojaakin. Kantojen ja kivien poistoon kätevä sekä samalla tasailuihin. Ojien täyttöihin.  Hiekan kuormaaminen riittävän tilavana, paskan kuormaamiseen yms. Paras kauha!
Niin ja siihen puomin ja kauhan väliin vielä rototiltti pihdeillä niin tulee monet hommat hoidettua terapeuttisen helposti  ;)