Lainaus käyttäjältä: Greenpwr - 30.03.10 - klo:09:45Lainaus käyttäjältä: mike - 30.03.10 - klo:09:08Oli kuinka oli,hattua on nostettava miehelle joka tuossa kajuutassa on viitsinyt viettää 30000 tuntia. Puoltoääni työnsankarin arvonimeen hälle myös täältä, eilen ajelin sisuvaltulla, tuntee itsensä poikkeuksellisen touhukkaaksi kun tuolla tieltä lunta poistaa. Mutta siinä hirttää prioriteettiventtiili, eikä ratti käänny kyllä sitten yhtään, ulkohydr. vivun poikkeutus auttaa, pitääkö vaihtaa uus vai saako sen korjattua?oiskohan kannattanut huolto ulkoistaa edellämainitun esimerkin mukaan . työnsankarihan hän ois vasta sitte jos ois jollain muulla merkillä yrittäny puita ajaa vetävän kärryn kans, kannettavan ne ois ollu puut metästä tien varteen
Lainaus käyttäjältä: mike - 30.03.10 - klo:09:08Oli kuinka oli,hattua on nostettava miehelle joka tuossa kajuutassa on viitsinyt viettää 30000 tuntia. Puoltoääni työnsankarin arvonimeen hälle myös täältä, eilen ajelin sisuvaltulla, tuntee itsensä poikkeuksellisen touhukkaaksi kun tuolla tieltä lunta poistaa. Mutta siinä hirttää prioriteettiventtiili, eikä ratti käänny kyllä sitten yhtään, ulkohydr. vivun poikkeutus auttaa, pitääkö vaihtaa uus vai saako sen korjattua?
Oli kuinka oli,hattua on nostettava miehelle joka tuossa kajuutassa on viitsinyt viettää 30000 tuntia.
Valmettien ja Valtrojen mittareissa on järkiään ajotunteja enempi kuin muissa merkeissä ,niillä tehdään töitä eikä seisoteta pihakoristeena.
Lainaus käyttäjältä: tissinkoittaja - 30.03.10 - klo:11:48Valmettien ja Valtrojen mittareissa on järkiään ajotunteja enempi kuin muissa merkeissä ,niillä tehdään töitä eikä seisoteta pihakoristeena. Katoppa Saksalaisten traktoridiilerien nettisivuille ja ihmettele paljonko ne siellä FENDTillä ajaa...
Lainaus käyttäjältä: mike - 30.03.10 - klo:09:08Oli kuinka oli,hattua on nostettava miehelle joka tuossa kajuutassa on viitsinyt viettää 30000 tuntia.sairaseläkkeellähän ne tuppaa olemaan jotka verkulla on tuota yrittäneet
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 30.03.10 - klo:09:25Lainaus käyttäjältä: mike - 30.03.10 - klo:09:08Oli kuinka oli,hattua on nostettava miehelle joka tuossa kajuutassa on viitsinyt viettää 30000 tuntia.sairaseläkkeellähän ne tuppaa olemaan jotka verkulla on tuota yrittäneet Totta toinen puoli tuossa icen väitteessä.Muistan nimittäin mossina setäni maatilalla, kun ajettiin samanlaisia päiviä massikalla ja valteemilla.Valteemi nimittäin keräsi mittariinsa tunteja samassa ajassa noin kolme kertaa enemmän, kuin masseri.
siinä tuli taas kootut selitykset...tohon 8100:een tulee tunti tunnissa. eli hieno saavutus. etenkin kun kone ja laatikko avamatta. massikkaan saa tulemaan alle tai yli tunnin jos mekaaninen mittari, pätee myös muihin mekaanisiin, myös valmetin.
joo, mutta kun kaasu on pohjassa niin tunteja tulee lähes tuplat. aikoinan fiiattiin tuli auratessa yli tunti tunnissa...hiukka selittelemistä jos tuntihommissa oli auraamassa ja tunnit katottu koneen mittarista ,-)
massikkaan saa tulemaan alle tai yli tunnin jos mekaaninen mittari, pätee myös muihin mekaanisiin, myös valmetin.
Lainaus käyttäjältä: retku - 30.03.10 - klo:22:30joo, mutta kun kaasu on pohjassa niin tunteja tulee lähes tuplat. aikoinan fiiattiin tuli auratessa yli tunti tunnissa...hiukka selittelemistä jos tuntihommissa oli auraamassa ja tunnit katottu koneen mittarista ,-)semmostahan se tapas olla...ihmetyttää monen henkilön asenne, kun joku ajaa vanhalla kalustolla hänen älynsä kyseenalaistetaan ja taloudellinen osaaminen myös. kyllä tuon ikäinen valmetti on vielä aika monen päivittäinen työkalu, samanikäistä pyöräkuormaajaa ja kuorma-autoa löytyy käytöstä vaikka millä mitalla ja ei kuskit huomaa valittaa kurjia olosuhteitaan. tokihan uudet on mukavempia mutta onko tuo mukavuus sitte niin suurta että siitä kannattaa järetön hinta maksaa