Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Puhutaan vaihteeksi  (Luettu 12255 kertaa)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Puhutaan vaihteeksi
Mua ei huoleta oikeestaan mikään muu, kun jos mä joudun (sit kun "lähtö" tulee), niin jonnekkin helvetin pottukuoppaan pirun kiusattavaks.  :o Onko muilla samaa huolenaihetta ???

Ei niin kuin yhtään huoleta tuo. Elän hyvän elämän ja kuolen hyvän kuoleman ja jos sen jälkeen on vielä jotain ekstraa, niin se on sitä ekstraa ja sen kivempi mulle. :)


Ja jos sitä ekstraa on, niin tuskin se ainakaan liittyy mitenkään siihen miten hyvin on jotain opaskirjoja noudattanut. Olivat ne sitten juutalaisten, Muhammedin tai Jari Sarasvuon kirjoittamia selvitymisoppaita.

Jos haluat lukea juutalaisten opetuksia niin sinun tätyy lukea talmudia.http://moranen.blogspot.fi/
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

antti-x

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2858
Vs: Puhutaan vaihteeksi
Mua ei huoleta oikeestaan mikään muu, kun jos mä joudun (sit kun "lähtö" tulee), niin jonnekkin helvetin pottukuoppaan pirun kiusattavaks.  :o Onko muilla samaa huolenaihetta ???

Ei niin kuin yhtään huoleta tuo. Elän hyvän elämän ja kuolen hyvän kuoleman ja jos sen jälkeen on vielä jotain ekstraa, niin se on sitä ekstraa ja sen kivempi mulle. :)


Ja jos sitä ekstraa on, niin tuskin se ainakaan liittyy mitenkään siihen miten hyvin on jotain opaskirjoja noudattanut. Olivat ne sitten juutalaisten, Muhammedin tai Jari Sarasvuon kirjoittamia selvitymisoppaita.

Jos haluat lukea juutalaisten opetuksia niin sinun tätyy lukea talmudia.http://moranen.blogspot.fi/

En oikeastaan halua. Ja jos haluaisin, niin eikö minun sitten kannattaisi lukea sitä eikä linkittämääsi höperöä blogia?  ???

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Puhutaan vaihteeksi
Mua ei huoleta oikeestaan mikään muu, kun jos mä joudun (sit kun "lähtö" tulee), niin jonnekkin helvetin pottukuoppaan pirun kiusattavaks.  :o Onko muilla samaa huolenaihetta ???
Noo ei kait siinä mitään murhetta ole jos siellä kuopasa on niitä pottuja riittävästi,ja niitä voi siinä hiilloksella aina paistella.Voitahan saat meijeristä ilmatteeksi palautuksena potun nokkaan,ja maitua riittää piruparallekin.Mut kato ettei sillä ole se intoleranssi voit pierunkäryyn tikahtua. :D :D :D

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Puhutaan vaihteeksi
Siinä se nähdään, mitä uskonnonopetus on saanut aikaiseksi. Kova yrittäjä pelkää henkiolentoja.
Juu, joku pelko varmaan, ei se nyt isosti vaivaa, mutta alkanut pyöriä mielessä melko usein. Täällä pallolla ollessa kaikki on omissa käsissä niin pitkään, kun järki pysyy ja huonokin tilanne kääntyy usein siedettäväksi, jos ei ole parantumattomasti sairas. Kuitenkin kaikki voi loppua yhtä-äkkiä. Jos siellä kuoleman jälkeen on myös jotain epämiellyttävää sen extran lisäks?! Toki ainahan puhutaan, joka on henkensä menettänyt, että nyt sen on hyvä levätä rauhassa, ajatellaan, että se taivas (mikäli sellainen on) olisi automaattisesti päätespiste. Entäs, jos se onkin se huonompi vaihtoehto, mikä siellä odottaa, jos asiat on pielessä ???
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

antti-x

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2858
Vs: Puhutaan vaihteeksi
Siinä se nähdään, mitä uskonnonopetus on saanut aikaiseksi. Kova yrittäjä pelkää henkiolentoja.
Juu, joku pelko varmaan, ei se nyt isosti vaivaa, mutta alkanut pyöriä mielessä melko usein. Täällä pallolla ollessa kaikki on omissa käsissä niin pitkään, kun järki pysyy ja huonokin tilanne kääntyy usein siedettäväksi, jos ei ole parantumattomasti sairas. Kuitenkin kaikki voi loppua yhtä-äkkiä. Jos siellä kuoleman jälkeen on myös jotain epämiellyttävää sen extran lisäks?! Toki ainahan puhutaan, joka on henkensä menettänyt, että nyt sen on hyvä levätä rauhassa, ajatellaan, että se taivas (mikäli sellainen on) olisi automaattisesti päätespiste. Entäs, jos se onkin se huonompi vaihtoehto, mikä siellä odottaa, jos asiat on pielessä ???

Ekaksi mietit että mistä sinulla on huono omatunto ellet jo valmiiksi tiedä. Ja sitten kun tiedät niin joko korjaat asian tai ainakin pyydät anteeksi. Kyllä se siitä. :)

Köntys

  • Vieras
Vs: Puhutaan vaihteeksi

Eikö tollanen kuolemanjälkeinen elämä oo täysin tuulestatemmattua luikuria, pappien rahastuskeino pelotella ihmisiä jollakin helvetin kadotuksella tai lupailevat pääsyä paratiisiin, jos antaa rahansa pois. Maanpäälliseen helvettiin mä ennemminkin uskon, sitähän tää maanviljelyskin usein on.  ::)

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Puhutaan vaihteeksi
muslimiksi kääntyminen korjaa tilanteen
Joo!

Musuille on luvattu ihan oikea palkinto, loputon soutaminen naismeressä  ;D Toisaalta... tuo voisi olla homolle helvetti.

Mä olen päättänyt kuollessani muuttua kosmiseksi säteilyksi eikä aio mennä eri uskontokuntien jonoihin ollenkaan  8) Menee sitten ihan mihin huvittaa  ;D

Ootko ajatellut että Ape seurailee sua sitten antennillaan foliohatussaan  ;D ;D ;D
;D ;D ;D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Jätkä

  • Vieras
Vs: Puhutaan vaihteeksi
Mua ei huoleta oikeestaan mikään muu, kun jos mä joudun (sit kun "lähtö" tulee), niin jonnekkin helvetin pottukuoppaan pirun kiusattavaks.  :o Onko muilla samaa huolenaihetta ???

Ei kai se maidontuottajana oleminen niin suuri synti ole, että helvetti kutsuu?

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Puhutaan vaihteeksi
Mua ei huoleta oikeestaan mikään muu, kun jos mä joudun (sit kun "lähtö" tulee), niin jonnekkin helvetin pottukuoppaan pirun kiusattavaks.  :o Onko muilla samaa huolenaihetta ???

Sulla on kyllä aika paha huoli. Tuommosien huolien kanssa menee yöunet.

Niiiiin, sepeteos-perreellehän on jo luvattu paikka temarien taivaasta...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Red Bull

  • Vieras
Vs: Puhutaan vaihteeksi
"Aikuiset" miehet ei uskalla keskustella aiheesta?

Kuvaa aika hyvin tämän palstan mielialaa, jos kolmikymppisenä pitäisi jo murehtia omaa kuolemaansa. :o

Kyllä mää oon ainakin suunnitellu jo omia hautajaisia. Ne kun taitaa olla seuraavat ja viimeiset "juhlat" tässä elämässä. Niistä tulee kyllä kovat bileet  ;D  Alkaa muutenkin jo tämä elämä olla nähty että hyvä vaan jos pääsis matojen ruuaksi.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Puhutaan vaihteeksi
Tuuliaa kun haudattiin niin sekös oli aika mahtia
Kymmenen pappia perässä kulki ja k.yrvällä lyötiin tahtia  ;D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Puhutaan vaihteeksi
Tuuliaa kun haudattiin niin sekös oli aika mahtia
Kymmenen pappia perässä kulki ja k.yrvällä lyötiin tahtia  ;D

Aika mahtavaa. 😃
Mää oon aatellu että meikäläisen peijaisissa on vapaa tarjoilu. 😜

Pitää käydä Tallinnassa sitä varten. Hyväksyyköhän tullimies
 tommoset 1000 litraa jäykkää. 😃

Viimeksi muokattu: 15.10.15 - klo:21:07 kirjoittanut Sepeteus

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12235
  • Virolaista kiitos!
Vs: Puhutaan vaihteeksi
Realistisin vaihtoehto lienee se, että kun täältä lähdetään, niin se on sitten siinä. Ei ole mitään kuoleman jälkeistä tilaa, jossa jatketaan jonain henkiolentona, joudutaan piinapenkkiin tms. Omasta uskonnollisesta suuntauksesta voi sitten hakea erilaisia kuvitelmia, mitä siellä sitten saattaisi olla vastassa. Mutta kaikella on rajansa. Hyvä esimerkki on nuo loppumattomat ekyttiläisdokkarit joissa esitellään kulttuuria, joka perustui kuoleman jälkeisen elämän valmisteluun. Toi oli niin merkittävä asia, että se pyöritti suurta osaa koko ekyttin talousjärjestelmästä.

Mun vinkki on se, että kannattaa nyt tehdä kaikkia mahdollisia mieleisiä juttuja elämässä juuri nyt, sillä uutta mahdollisuutta ei enää tule. ;) Kuoleman jälkeisen elämän pohdinta liiallisessa määrin vie konitohtorin puheille ja se on paha juttu se.... :(

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Puhutaan vaihteeksi
Realistisin vaihtoehto lienee se, että kun täältä lähdetään, niin se on sitten siinä. Ei ole mitään kuoleman jälkeistä tilaa, jossa jatketaan jonain henkiolentona, joudutaan piinapenkkiin tms. Omasta uskonnollisesta suuntauksesta voi sitten hakea erilaisia kuvitelmia, mitä siellä sitten saattaisi olla vastassa. Mutta kaikella on rajansa. Hyvä esimerkki on nuo loppumattomat ekyttiläisdokkarit joissa esitellään kulttuuria, joka perustui kuoleman jälkeisen elämän valmisteluun. Toi oli niin merkittävä asia, että se pyöritti suurta osaa koko ekyttin talousjärjestelmästä.

Mun vinkki on se, että kannattaa nyt tehdä kaikkia mahdollisia mieleisiä juttuja elämässä juuri nyt, sillä uutta mahdollisuutta ei enää tule. ;) Kuoleman jälkeisen elämän pohdinta liiallisessa määrin vie konitohtorin puheille ja se on paha juttu se.... :(

Tuohon voi yhtyä. 😊

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Puhutaan vaihteeksi
Tuskin kenellään kertyy lyhyen elämän aikana niin paljon rästiä(syntiä), että mikään oikeuskästys edellyttäs ikuista kärventämistä helvetissä. Toki joku voi hankalaa naapuria toivoa sellaista.....mutta ei ei ei.