Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1]

Viestit - Marku3

No ma ostin sen lumitapion, just sen harjalta päin käytettävän. Ja pysyin katolla, lape oli kyllä jyrkkä niin helposti liukui lumet. Oksasahasta jatkovarsi.
Se muovi meni kyl tuhannen reukaleelle homman edetessä kun riihen kattoon ei ole rännejä tullu laitettua, pellin reuna söi.
Niin käsijarruhan näissä on todella surkea esitys, taivaankappaleet pitää olla kohdallaan leimapäivänä...
Ivecoja näyttäs olevan enempi kevytkuorkkina, taitaa olla joku jako tehty et pakut fiiatteina ja painavammat ivecona.
Mulla on boxeri pösö, 3.0hdi ivecon kone. Tyytyväinen olen, vie tuota kopperoa pirusti eikä ole janoinen. Dukato ja citroen jumper ovat ihan sama auto eri keulamerkillä. -07 vm kyseessä.
Paalit ei nouse siihen ritilälle itsestään, sinne kauaskin tarvii se lastuukone ajaa. Ja pois sieltä.
Vähempi on vikakohteita uudessa lavetissa vs ikääntynyt kuorma-auto, kun sulla vetokoneita jo on valittavaksi asti.
Ja se ammattipätevyys tosiaan, traktoriin löytyy kuljettaja kyllä.
Hankojen laukaisimista se pauke luultavasti tulee joo. Vastaterän teroitus ja siinä on säätö kuinka likeltä mäntä pyyhkii, noista alkasin.  Ulkomuistista ei tarkempaan pysty...
Komppaan lypsyukkoa tässä rippileiriasiassa. Anteeksi offtopic.
Suonsyrjän tila Muuramessa. Empäs tajunnu yhteystietoa kaivella, googlella löytyy.
Mutta mikä se on teussin rooli Heinon rehulogistiikassa tai muussa enempivähempi tärkeessä. Jos pitää kesken sähkönvalmistuksen lähteä etälohkolta paalikuormaa hakemaan, alkaa maito lämmetä kun toppaa vielä teboilille kuulumisia päivittämään.
Ei tarvi piirturia käyttää tienhoitotyössä. Eikä maidonkeräilyssä, sitten vasta kun lähdetään täyden kärryn kanssa Riihimäelle.
Piti oikein luoda tunnus. Asiansa ymmärtävä auramies ei ikuna aja tassujen varassa jalankulkuväylää.
Sivuja: [1]