Käsittääkseni näissä on hyvin monessa aktivoitu etuakseli uudelleen käyttöön, luokkaa 10-20 astetta. Ensin kääntyy etupyörät tappiin, sitten jatkuu kääntyminen runkonivelestä. Ilman tätä ei ole mitenkään erityisen ketterä, tuolla yhdistelmällä kyllä. Että jos joku tälläinen on metsässä nähty kyljellään, ei ohjauksenpuolesta ole mikään harvinaisuus kyseessä.
On se ketterämpi kuin vastava hitekki ilman runkoniveltä, oletko koskaan linkkuvaltraa kokeillu? Vai essollako ne on sanonu ettei käänny?
n 1800 h kokemusta, vain runkoa kääntävästä mallista. 2002-2003
502 valmetti kääntyy pienemmässä tilassa, ja ehkä ne kääntyvällä etuakselilla varustetut nyykkärit, muut on kankiampia...
XM-sarjan tultua markkinoille linkkukoneet meni ihan vituiksi, koko kasvoi, näkyvyys huononi, korkeampia, tehottomampia. Itellä kokemusta x95 ja x120h, molemmat city, aivan ehottomia pelejä etukuormainhommiin, pihojen auraukseen ja muihin vastaaviin töihin. Linkun valmistus loppui kun herra AGCO osti merkin, kaikki versot karsittiin pois. A-sarjalaisesta hydsuunnanvaihdolla, ls-hydrauliikalla ja runko-ohjauksella saisi varmaan Willen verosen työkoneen.