Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Linux  (Luettu 2987 kertaa)

jeep

  • Vieras
Vs: Linux

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65696
Vs: Linux
kuhan joku osaa neuvoa miten!     ja miten tää saakelin vintoosa saataan pois.... ja toimiiko julkinen pakkonetti myös linuxin selaimella...?

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Linux
kuhan joku osaa neuvoa miten!     ja miten tää saakelin vintoosa saataan pois.... ja toimiiko julkinen pakkonetti myös linuxin selaimella...?

 Älä käytä Microsoftin selanta.

Mulla 4 selainta koneella, käytän tarpeen mukaan.

Viimeksi muokattu: 03.08.16 - klo:20:12 kirjoittanut Sepeteus

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65696
Vs: Linux
noooo, mulla ei ihan tollaseen tarvetta yks toimiva olis ihan riittävä...   ( eikä tartte nimimerkkiä eri viesteihin ) ;D

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20009
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Linux
Kyllä LT:lle raha kelpaa.

Linux Foundation on näiden yritysten määräysvallassa yhä enenevässä määrin.

Facebook
Cisco
HP
Qualcomm
Intel
Panasonic
Hitachi
Oracle
Jaguar/Land Rover
Fujitsu
NEC
Huawei
Samsung

//Linux Foudation, Board of Directors list

-SS-

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Linux
noooo, mulla ei ihan tollaseen tarvetta yks toimiva olis ihan riittävä...   ( eikä tartte nimimerkkiä eri viesteihin ) ;D

  Ei se mittään jos oot jääny historian hämärään.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Linux
noooo, mulla ei ihan tollaseen tarvetta yks toimiva olis ihan riittävä...   ( eikä tartte nimimerkkiä eri viesteihin ) ;D

  Ei se mittään jos oot jääny historian hämärään.
Hankalaa se on maailmaa tihrustella kivinavetan sontaluukusta joka osoittaa itään.Tai sieltä idästähän se aurinko on aina noussut ja kurjuus tullut.

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12161
Vs: Linux
http://www.digitoday.fi/data/2006/11/29/ranskan-parlamentti-siirtyy-linuxiin/200621978/66
http://www.digitoday.fi/yhteiskunta/2016/07/21/ranska-varoittaa-microsoftia-windows-10n-lopetettava-tietojenkeruu-pc-koneista/20167716/66

Munchen kehitti Kubuntusta Limuxin. Steve Ballmer tarjosi kaupungille 90 % alennusta lisenssimaksuista, mutta ei kelvannut. Tuossa kuulumisia
http://www.theinquirer.net/inquirer/news/2423164/munich-officials-are-sick-of-linux-and-want-windows-back muncheniläiset eivät halua takaisin mikkisoftaan. Media vaan tykkää kirjoittaa aiheesta kerran vuodessa.

Meidän taloudessa on 1 mikkikone. Käytän sitä niin harvoin, etten meinaa muistaa edes salasanaa.

Viimeksi muokattu: 04.08.16 - klo:07:27 kirjoittanut pig24

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65696
Vs: Linux
en nyt ihan ymmärrä miten niin historiaan hämärään..?         sällit aina ihmetelly miksi mulla on neljä tietsikkaa ...        mutta vain yks on nettiin...                        noooo, sepe nyt ei vaan .......

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Linux
en nyt ihan ymmärrä miten niin historiaan hämärään..?         sällit aina ihmetelly miksi mulla on neljä tietsikkaa ...        mutta vain yks on nettiin...                        noooo, sepe nyt ei vaan .......

  Vähän hias se sun ysivitonen nettiin.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65696
Vs: Linux
äitis on hitas.... mullahan on toi 8 nytkin netissä muissa nyt hieman vaihtelevasti mutta ei haittaa kuin pelkästään noissa pakkoneteissä..

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Linux
äitis on hitas.... mullahan on toi 8 nytkin netissä muissa nyt hieman vaihtelevasti mutta ei haittaa kuin pelkästään noissa pakkoneteissä..

 Tää kymppi on hyvä. Aukee n. 5 sekunnissa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65696
Vs: Linux
mutta edelleen ei löydä yli 6 vuotta vanhoja värkkejä... tulostin edelleen hukassa ja muuta pientä...