Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1]

Viestit - oxsa

Asiaa en paremmin tunne , mutta tämmöset korkeanpaineen versiot molemmilla valmistajilla tarjolla. Mikä lie markkinointi temppu , voi sitä varoventtiiliä säätää itsekin, tuli aikoinaan tehtyä omaan keslan verenpainemittariin, kummasti nostovoimat kasvoi. Miten sitten lie kestävyyden kanssa jatkossa. Kai joku kertoo ken tietää.
Ei oo paljoa kallistuneet sovitteet, alkaa olla suolasen hintasia. Joskus näin ruotsalaiset  sovitteet  käytetyssä Valtrsassa , tuokohan kukaan suomeen. Paljonko kalliimpi korkeanpaineen versio on vakioon, näkyy sellainen olevan myös palmssilla, keslalla myös saatavana. Voiman kanssa enempi on parempi.
Paljonko muuten 800 jaket maksaa, itellä käynyt kans mielessä laittaa nosturi tuppisovitteeseen. Uuteen nosturiin lohkon laitto torniin ja letkutus  helpoin ja halvin tehtaalla. Otithan myös uivat asennot nostolle ja käännölle sekä 1/2 tuuman letkutuksen kouralle, osa Naarvan tekeleistä ei muuten toimi kunnolla.
Ennen ostopäätöstä käy kokeilemassa  molempia , ja ehdottomasti oikeilla puilla . Halvin vaihtoehtohan jos ostat tupet ja laitat entisen nosturin. Keslan 304 ei paljoa kummempi kuin sinun 825.
Pyydä keslasta tarjous nosturista jossa on letkut  jatkeen sisällä niin kyllä hinta muuttuu. Palmssi kannattaa ottaa korkeanpaineen versiona jossa voimaa enempi , voimaa ei ole koskaan liikaa . 304 kesla ulkopuolisella letkutuksella ns. karvalakkimalli, siksi edullisempi ja kilpailua kun tullut niin hinnat laskee. Jokaisella myyjällä oma näkemys  välirahasta, kannattaa kysyä samanmerkin toiselta myyjältä myös tarjous. Kesla käyttää hydrauliikassa edullisempaa Walvoilin lohkoa, Parkeri jonkin verran kalliimpi, niistä ne erot syntyy.
Vaimentimia ei Palmssi ainakaan tarvii, saa jos tilaa tehtaalta. Uivat asennot tarpeen jos nosturi takasillassa ja laittaa kouran kuormaan. Naarvan kanssa touhutessa kyllä letkut parempi olla jatkeen sisällä kuten 5.85 on. Osta Palms et pety. Kysy hankkijan myyjältä tai maahantuojalta missä vois kokeilla käytännössä. Puhelin Indrekille 045-8652992 tietää missä 5.85 nostureita voi kokeilla.
Kaksi vuotta ajellut Palms 5.85 ja hydrovedolla olevalla vaunulla. Joo , letkut on Parkerrii niinkun Keslassakin eikä niissä moittimista. Jatkeen letkut Palmsissa puomin sisällä Keslassa puomin päällä. Molemmat ratkaisut toimivia, päällä olevia pitää varoa risukossa. Edellinenkin nosturi oli Palmssi eikä siinä ollu ongelmia, mutta hydrovetoa kaipasin joten siksi vaihdoin. Kannattaa kyllä käydä koeajolla niin saa oman näkemyksen koneesta. Niin jatkeen sylinteri on hyvin suojassa kuten myös letkut  ja putket. Mielestäni Palmssissa eniten vastinetta rahalle.
Sivuja: [1]