Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Onko sinulle alkoholi ongelma  (Luettu 29784 kertaa)

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Onko sinulle alkoholi ongelma
"Minä en juo alkoholia uskonnollisista syistä."

Sanoo paappa Fingerporissa ja jatkaa...

"Vaan aivan muista syistä"

 :)

Zoukahainen

  • Vieras
Vs: Onko sinulle alkoholi ongelma
voiko pahempata sekkoitusta ollakaan kun jahva ja votka,aivan vatmasti säästyypi
mut humenis haen pari tölkkiä keppanaa  sunnuntaina klo00.001 sihautan auki

voiko pahempata sekkoitusta ollakaan kun jahva ja votka,aivan vatmasti säästyypi
mut humenis haen pari tölkkiä keppanaa  sunnuntaina klo00.001 sihautan auki

Vihtori se Sika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1372
  • "Kollektiivinimimerkki"
Vs: Onko sinulle alkoholi ongelma
"Minä en juo alkoholia uskonnollisista syistä."

Sanoo paappa Fingerporissa ja jatkaa...

"Vaan aivan muista syistä"

 :)
Hyvin sanottu.
Tähän jotain älytöntä ja mahtipontista, mikä ei liity millään tavalla kirjoittajan todellisiin kykyihin, esim. "Mahdottoman teen heti, ihmeen kanssa menee tovi".

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Onko sinulle alkoholi ongelma
Nyt on Maidontuottajan silmille jälleen hyvää filmiä, kannattaa katsoa:

http://yle.fi/uutiset/perjantai-dokkari_yksinaisten_miesten_kyla/8718012
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapoika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1232
  • Pojanhupakko! Hih!
Vs: Onko sinulle alkoholi ongelma


Kuinka monella agrolaisella on alkoholi ongelma ??? Veikkaan että aika monella itsellä ei vain kulu tarpeeksi tuota alkoholia :'(
Sinisii enkeleit vähä otetaa! Sen ihqun kauriSetan kaa! Hih!  :-*  :-*  :-*
Hopoilu on miesten hommaa! Hih!

Tuleva Tuottaja

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Vs: Onko sinulle alkoholi ongelma
Alkoholi ei ole minulle ongelma vaan minä alkoholille. Se pullo niin kovaa tahtoisi olla joutumatta juoduksi, mutta minä sen silti juon.
Muiden mielipiteillä ei ole väliä, kunhan on samaa mieltä kuin minä.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Onko sinulle alkoholi ongelma
Alkoholi ei ole minulle ongelma vaan minä alkoholille. Se pullo niin kovaa tahtoisi olla joutumatta juoduksi, mutta minä sen silti juon.
Pullo on kyllä tiukka pala juotavaksi, mutta sen sisältö humahtaa huomattavasti helpommin kurkusta alas.. ;)

Tuleva Tuottaja

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Vs: Onko sinulle alkoholi ongelma
Alkoholi ei ole minulle ongelma vaan minä alkoholille. Se pullo niin kovaa tahtoisi olla joutumatta juoduksi, mutta minä sen silti juon.
Pullo on kyllä tiukka pala juotavaksi, mutta sen sisältö humahtaa huomattavasti helpommin kurkusta alas.. ;)
Noh, ollaanmpas sitä nyt niin nokkelia.  ::)
Korjataan sitten että pullon sisältö. Onko nyt hyvä mieli?  ;D
Muiden mielipiteillä ei ole väliä, kunhan on samaa mieltä kuin minä.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Onko sinulle alkoholi ongelma
Alkoholi ei ole minulle ongelma vaan minä alkoholille. Se pullo niin kovaa tahtoisi olla joutumatta juoduksi, mutta minä sen silti juon.
Pullo on kyllä tiukka pala juotavaksi, mutta sen sisältö humahtaa huomattavasti helpommin kurkusta alas.. ;)
Noh, ollaanmpas sitä nyt niin nokkelia.  ::)
Korjataan sitten että pullon sisältö. Onko nyt hyvä mieli?  ;D
Tottakai..ainahan pitää tarttua siihen mihin voi..kuten siihen pulloonkin. ;)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Onko sinulle alkoholi ongelma
Juoppo p...... oli taas tässäkin syyllinen
http://yle.fi/uutiset/ivalon_kuolonkolarin_syyksi_epaillaan_rattijuopumusta/8723014

Mikä ihme että sinne liikenteeseen pitää sen juopon päästä ihmisiä tappamaan ja vammauttamaan. >:( >:( >:(
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: Onko sinulle alkoholi ongelma
Juoppo p...... oli taas tässäkin syyllinen
http://yle.fi/uutiset/ivalon_kuolonkolarin_syyksi_epaillaan_rattijuopumusta/8723014

Mikä ihme että sinne liikenteeseen pitää sen juopon päästä ihmisiä tappamaan ja vammauttamaan. >:( >:( >:(
Niin juuri. Ja vieläpä huomatkaamme että häntä vasra EPÄILLÄÄN juopumuksesta! Eiks se nyt hitto vie ole selvä että syyllinen on. Vaan ei saa syyttää jos vaikka oliskin syytön  >:(
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65696
Vs: Onko sinulle alkoholi ongelma
tuo muuten hupaisaa, kansasta enemmistö on nykyään tutkimuksien mukaan jopa tiekempien alkolakien kannalla ja sepe haluis viinan vapaaksi vaikka ei muka käytä.                     mutta tuo halpatuonti kyllä pitäisi saada jollain lailla aisoihin, juokoon porukka sitten ainakin verollista.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Onko sinulle alkoholi ongelma
tuo muuten hupaisaa, kansasta enemmistö on nykyään tutkimuksien mukaan jopa tiekempien alkolakien kannalla ja sepe haluis viinan vapaaksi vaikka ei muka käytä.                     mutta tuo halpatuonti kyllä pitäisi saada jollain lailla aisoihin, juokoon porukka sitten ainakin verollista.

  Suomen alkoholipolitiikka on täysin epäonnistunut.

1. Koska on perustunut kieltoihin, saataviuuden rajoittamiseen.
2. Koska koko järjestelmä on perustunut verotulojen keräämiseen.

   Nyt näyttää siltä että liikenteessä on menty samaan järjettömyyteen. Jos tuo kaveri tuomitaan kuolemantuottamuksesta, niin saa pienemmän tuomion kuin ylinopeutta ajava selväpäinen kuljettaja ;)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65696
Vs: Onko sinulle alkoholi ongelma
mutta miksi näin on tehty?   eikös kukaan keksi parempaa hommaa?   ja miksi ei?

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Onko sinulle alkoholi ongelma
Juoppo p...... oli taas tässäkin syyllinen
http://yle.fi/uutiset/ivalon_kuolonkolarin_syyksi_epaillaan_rattijuopumusta/8723014

Mikä ihme että sinne liikenteeseen pitää sen juopon päästä ihmisiä tappamaan ja vammauttamaan. >:( >:( >:(
Sakemanni-kuski käynyt Liiterissä jossa Sepeteus neuvonut suhtautumista alkoholipolitiikkaamme... sitten eväitten kera pohjoista kohti.

http://yle.fi/uutiset/ivalon_kuolonkolarin_uhrit_mikkelissa_opiskelleita_ulkomaalaisia/8724877
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.