Tarttis kai hommata Navikaattori, mallit ja kartat kehittynyt
huimasti, sekä hinnat tulleet alaspäin.
mut tekeekö sillä päätieverkon ulkopuolella mitään,
ruuhkasuomen yläpuolella?
sekä, "onko" "ajokelpoinen" navin reitti, neuvoo esmeks kylän/kaupungin
läpi, vaikka pääväylä olis 5 km pitempi reitti
elikkä, luotatko sokeasti naviin, paperikartta kummiskin mukana?
alkuaikana sai hinailla kuorkkeja/ym. kun navin neuvomana
kinttupoluille eksyivät, kuski repii huumoria, kun
täydellä yhdistelmällä savisella pikkutiellä umpiperään ajaa,
navin mukaan vielä 50m päätielle...
OK! Kunhan pidät
Popom Phom:ista näppis erossa!
Joka ainoa rekka ja kuomuri+ henkilöauto sekä pakettiauto ajaa harhaan kärrypolulle kiertelee 10-30km viiden kilometrin matkalla! Suora reitti olisi mutta
phom pomi ei osaa opastaa päätieltä toiselle päätielle vaan ajattaa kerta toisensa ja vuosi toisensa jälkeen harhaan.
Joka kevät kuskit riehuu kun painorajoitukset estää kulun vaikka sitä ei edes annetulla reitillä ole, vaan
pom pom on jälleen ajattanu isäntien ja tiekuntien pitkospuille!
Paras ajo 2005 kolme kilometriä 40 cm umpihankeen peltotielle jota ei talvella aurata kun kukaan ei tietä kaipaa. Kolme metriä leveä ränni nuoskalumessa peruuttaen umpihankeen polkemaansa jälkeä iltahämärässä ja täydellä kuormalla.
Moisen aparaatin valmistaja pitäisi lailla kieltää maahantuomasta kyseisiä mieliharmeja!
SIIS JÄTÄ
TOM TOM OSTAMATTA JA AINAKIN YKSI OSAA JATKOSSAKIN PERILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!