Jos siitä haluat vimpanpäälle hyvän, niin heitä mäjellen kaikki ne vanhat piuhat latauksen säätimineen, niistä ei ole muuta kuin harmia.
Sitten jos haet siihen uuden "oikeakätisen" startin, virtalukon ja latauksen merkkivalon sekä johtoa ja liittimiä.
Sitten pääsetkin sähköistämään konettasi aloittaen akun +navalta virtalukolle, siitä latauksen merkkivalolle ja edelleen laturin pienempään napaan.
Akulta virtalukolle 6 neliön johto, siitä laturille päin riittää ohempi esim. 2 neliön.
Laturin isolta littimeltä taas 6 neliön johto startin solenoidille, tai ehkä mieluummin akun +napaan.
Virtalukon starttinavasta 6 neliön johto startin solenoidille siihen pienempään liittimeen ja akulta paksu kaapeli + navasta solenoidin päähän.
Valojen kanssa kannattaa myöskin viettää hetki aikaa, jolloin nekin toimivat.
Sitten onkin se tärkein ja AINA VIIMEISENÄ kytkettävä. Maajohto akulta traktorin runkoon.
Kaikki liittimet kannattaa kiinnittää tinaten ja kutistesukan kanssa.
Myös johtojen suojauksessa kannattaa käyttää suojasukkia ja -putkia
Tinauksessa on oiva apu tuollainen minikaasujuotin.
Koko revohkan hinnaksi startteineen piuhoineen ja virtalukkoineen arvioisin noin 150 eur. Voin erehtyä, paljonkin
Sähköistäminenkin voi olla taidetta, hermolepoa.