Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Poi'itus kettingit  (Luettu 11069 kertaa)

Noora

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 44
  • Muu Maa Mustikka
Poi'itus kettingit
Mistäs sais tilattua kevään poikimisiin? Mistään en ole löytänyt ja hyväksi havaittu lomittaja-aikoina lypsykarjan kanssa. Nyt tarvis emoille varalle olla.. Ja älkää edes kysykö että mitä rotua teillä on kun auttaa pitää, aina sinne joukkoon joku sellainen mahtuu  ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Poi'itus kettingit
Meijereiden myymälöissä ainakin on.
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Noora

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 44
  • Muu Maa Mustikka
Vs: Poi'itus kettingit
Ja niin meinas myyjä meijerillä ettei ole kuullukkaan sellaisista.. Kait se on mentävä kysymään uudestaan jos se muisti olis parantunut.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Poi'itus kettingit
Kaikkien meijerien myymälöissä ei ole. Pelma myy noita. Hintaa on jotain satasen.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Poi'itus kettingit
Kaikkien meijerien myymälöissä ei ole. Pelma myy noita. Hintaa on jotain satasen.

luulin et kyseesö on joku ooppelin koneen korjaamiseen tarkoitettu ketju ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Poi'itus kettingit
Kaikkien meijerien myymälöissä ei ole. Pelma myy noita. Hintaa on jotain satasen.

luulin et kyseesö on joku ooppelin koneen korjaamiseen tarkoitettu ketju ;D

Joo  :o Mä olen nostanut yhden Opelin moottorin pois paikoiltaan lehmän ketjuilla. (Myöhemmin myin ko. ketjut apilakselle S/M leikkien rekvisiitaksi. Kumma tyyppi, halusi ne vielä mahdollisimman likaisina  ???)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Poi'itus kettingit
Kaikkien meijerien myymälöissä ei ole. Pelma myy noita. Hintaa on jotain satasen.

luulin et kyseesö on joku ooppelin koneen korjaamiseen tarkoitettu ketju ;D

Joo  :o Mä olen nostanut yhden Opelin moottorin pois paikoiltaan lehmän ketjuilla. (Myöhemmin myin ko. ketjut apilakselle S/M leikkien rekvisiitaksi. Kumma tyyppi, halusi ne vielä mahdollisimman likaisina  ???)


nys sää laitoit taas omia juttujasi mun nimiin :'( pitikö lehmän vielä nostaakkin se öljyn peitossa ollut motti pois paikoiltaa :'(
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

GTS

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 391
Vs: Poi'itus kettingit
Kaikkien meijerien myymälöissä ei ole. Pelma myy noita. Hintaa on jotain satasen.

luulin et kyseesö on joku ooppelin koneen korjaamiseen tarkoitettu ketju ;D


Pakko todeta että ei tule mieleen korjata poi'ittamisketjuilla jakopään ongelmatilanteita. Aika harvinainen ketju Opelin moottoreissa on ja vielä harvemmassa niiden yllättävät rikkoontumisetkin.  ;) Toki omasta biilistäni löytyy hihna jonka vaihtoväli sekin on vain 150 000 kilometriä.


Mutta asiasta niin ainakin Maitosuomen tuottajamyymälästä sellainen löytyy, tai yleensä joka kerta sellainen siellä on hyllyssä näkynyt kun on tullut kyseisessä paikassa vierailtua.  :)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Poi'itus kettingit
Kaikkien meijerien myymälöissä ei ole. Pelma myy noita. Hintaa on jotain satasen.

luulin et kyseesö on joku ooppelin koneen korjaamiseen tarkoitettu ketju ;D

Joo  :o Mä olen nostanut yhden Opelin moottorin pois paikoiltaan lehmän ketjuilla. (Myöhemmin myin ko. ketjut apilakselle S/M leikkien rekvisiitaksi. Kumma tyyppi, halusi ne vielä mahdollisimman likaisina  ???)


nys sää laitoit taas omia juttujasi mun nimiin :'( pitikö lehmän vielä nostaakkin se öljyn peitossa ollut motti pois paikoiltaa :'(

Siivä oli yksi "Jörn Donneri" nostamassa. Lehmä oli jo varmaan kuollut  :'(

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Poi'itus kettingit
Ja niin meinas myyjä meijerillä ettei ole kuullukkaan sellaisista.. Kait se on mentävä kysymään uudestaan jos se muisti olis parantunut.
Kai ne tilata osaa  ??? Ja ainakin K-maatalouden tarvikeluettelossakin on, et jos tilaamaan joutuu, sieltäkin saa.
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

lavali

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1777
Vs: Poi'itus kettingit
s-joen meijerin myymäläs ainaki on ollu ... köysi ja lenkit päähän käsille on köyhän versio vetäkiseen:) ja hanskat käteen ettei paina käsiä.

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Poi'itus kettingit
Mutta kettinkien lisäksi sitten se tunkki millä voi vetää... Monta vasikkaa ja varmaan emääkin pelastettu sellaisella meidän talossa ja itsellekin paljon turvallisempi kun liukastumiset ja kinnaaminen jää pois.

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Poi'itus kettingit
Eläköitynyt kaupungin eläinlääkäri keräs nurkistansa mulle kaiken lehmiin liittyvän. Oli poi'itusketjut, nenäpihdit, leuanavaus kiilat yms mukavaa...
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

Limppari

  • Vieras
Vs: Poi'itus kettingit

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Poi'itus kettingit
Eikös niitä avantilla nykyään vedetä? Vai Kurottajalla?  ;D
http://www.virtasenkauppa.fi/tuotteet/korjaamotyokalut/nostotarvikkeet/nostoketjut

Viimeksi muokattu: 08.03.11 - klo:16:45 kirjoittanut pötsjölööm