Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tuntitaksa  (Luettu 3106 kertaa)

pietro

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6
Tuntitaksa
Kyseltiin tuossa ajamaan vierasta traktoria niin kysymys kuuluuu.
Että paljonko pitäisi velottaa tunnilta kun olen viljelijä itsekin ja laskutuksen kautta tulisi palkka eur/h +alv???

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Tuntitaksa
Jos laskutat sen niin 25€/h.... Se on semmonen normaali miestyötuntitaksa nykyään... 

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Tuntitaksa
19-21 plus alv. Sillon sun todellinen palkka on 9-11 ekua.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

luomuviljelijä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 599
Vs: Tuntitaksa
Liian halvalla lähtee. 25 eurosta ylöspäin. Riippuu asiakkaan maksukyvystä. Jos asiakkaan pihasta löytyy uudenkarhia landcruiseri niin vähintään 40 €/h + alv  :)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26187
  • vastustan
Vs: Tuntitaksa
Kyseltiin tuossa ajamaan vierasta traktoria niin kysymys kuuluuu.
Että paljonko pitäisi velottaa tunnilta kun olen viljelijä itsekin ja laskutuksen kautta tulisi palkka eur/h +alv???
terminaattorin ja apilaksen mielestä noin 6,5 euroo ois kohtuullinen korvaus noinkin yksinkertaisesta työstä kuin traktorilla ajosta, ulkomaalaaset kyllä ajas halvemmalla ::) ::) ::) ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Tuntitaksa
Liian halvalla lähtee. 25 eurosta ylöspäin. Riippuu asiakkaan maksukyvystä. Jos asiakkaan pihasta löytyy uudenkarhia landcruiseri niin vähintään 40 €/h + alv  :)

se pihalla oleva lantikka ei vaikuta siihen rengin palkkaan milläänlailla. Se lantikka voi olla sen onnistuneen miljoonavelan ja velan tuotos eikä rengin. Itse pidän nyrkkisääntönä että työmies kustantaa sen parikymppiä. Sitten kun työmiehen mukana on tarvittavat työkalut niin hinta menee 40 ja kuudenkympin välissä ja sitten kun mukana on kone niin se on 50 ylöspäin plus alv.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Tuntitaksa
Jos osapäiväistä ja aikaista on työ niin kyllä se voi 40€ + alv kestää.   Itse olen pyrkinyt tuollaista laskuttaa mutta joskus tuntuu että on hiukan paikallaan pudottaa jos jostain syystä ei kaikki mene ihan "kuin strömsössä".   Minä teen kyllä vähän vaikka mitä vaan.     Pakettiautollakin ajellessa pyrin samaan taksaan mutta jos oikein muita työkaluja tarvitaan niin sitten pitäisi saada enemmän. :)

Joupir84

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 253
  • Näillä mennään
Vs: Tuntitaksa
väh 22€ plus alvi. Sen alle ei kannata poistua pirtistä "kinnashommiin".
Suolahe rauta on haurasta

nilihaara

  • Vieras
Vs: Tuntitaksa
  Teen jonkun illan kaverin kaivurille kun tarttee kiirekuskia toiselle koneelle , sanoin alussa että minkä arvoiseksi katsot niin tarjosi 25+ alv  johon tyydyin kun onhan meillä yhteistyötä muutenkin.