Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Voiko tälläinen persoona toimia pääministerinä.  (Luettu 990 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22196
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/taas-uusi-ylen-toimittaja-avautui-olin-paaministerin-likasankona/6195470

Vastaan itse; ei voi

Miten väittikään eilen, ettei millään tavoin ole koettanut vaikuttaa mediaan. Tuonkin uutisoinnin jälkeen joutuu lausuma perin outoon valoon.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22196
Lestalainen diplomi-insinöörimäisyys nousee pintaan ja se ei ole hyvä yhdistelmä se

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Lestalainen diplomi-insinöörimäisyys nousee pintaan ja se ei ole hyvä yhdistelmä se


...lisättynä  kepulaisuudella...ts. ääretön ahneus.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20006
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Kekkonenkin lähetteli myllykirjeitä ja toimittajat hyvä jos eivät vankilaan joutuneet, "yleisten syiden takia".
Silti oli pääministerinä  50 - luvun ja presidenttinäkin neljännesvuosisadan.

Silloin ei ollut sähköpostia.

-SS-

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22196
No joillekkin maailma on tänä aikana muuttunut, mutten missään nimessä väitä että kaikille

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20006
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
No joillekkin maailma on tänä aikana muuttunut, mutten missään nimessä väitä että kaikille

No kyllä teissä sitten sitä vikaa on, kun teidän loputtomasti laittamat vääryyslinkitkin on jo
yli 20 vuotta vanhoja kohta. Eli pääsit olennaiseen: Tätä päivää pitäisi elää ja näillä mennään.

Ja hyvin näyttää tuolla menevän. Paitsi Veetillä.

-SS-

carhu

  • Vieras
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/taas-uusi-ylen-toimittaja-avautui-olin-paaministerin-likasankona/6195470

Vastaan itse; ei voi

Miten väittikään eilen, ettei millään tavoin ole koettanut vaikuttaa mediaan. Tuonkin uutisoinnin jälkeen joutuu lausuma perin outoon valoon.

Uskoo ken tahtoo noita.On näitä vuosien varrella ollut "lautakasoja"ym. ym. Puolueellista toimittamista ja vielä yhteikunnan tuella.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/taas-uusi-ylen-toimittaja-avautui-olin-paaministerin-likasankona/6195470

Vastaan itse; ei voi

Miten väittikään eilen, ettei millään tavoin ole koettanut vaikuttaa mediaan. Tuonkin uutisoinnin jälkeen joutuu lausuma perin outoon valoon.

Uskoo ken tahtoo noita.On näitä vuosien varrella ollut "lautakasoja"ym. ym. Puolueellista toimittamista ja vielä yhteikunnan tuella.

Olet asian ytimessä.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65696
btw, kattoko joku suomen kuvalehestä juttua sipilän lennoista?   ite vähän naureskelin kun etin oikein lehtipinosta juttua stuppin armeijan lennätyksistä, en kyllä löytänny... miksi lie vaijettu??

Dr.Who

  • Vieras
Nih ,katttaine  sitä tussaria kuljetti lentsikassa mukanaan majavan mettästysreisulle, kyllä nuo pääjehutkin aivan normi tyyppejä on,virheitä tulee silloin tällöin mutta pääasia että lestit meuhkaa.Pitkään aikaan kukaan politiikko ei ole yrittänyt vaientaa mediaa, mut kylll tää sipilä on sellanen joka ei hallitse lehdistöä.Muistelen Esko Ahoa hän oli joka päivä uutisissa eikä sössinyt juttujaan eikä yhteyksiään, avoimuus lehdistöön se on se juttu.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65696
juu, ja sen takia ei tullu sote eikä työreformia mikä kyllä nyt vaan sitten jyllää... en tiiä oliko tuo aika sitten ihan väärä kummallekaan..