Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe pettikö kepu sittekään minä-itteä  (Luettu 2464 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26199
  • vastustan
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Sepedeus

  • Vieras
Vs: pettikö kepu sittekään minä-itteä
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Maatalouden+tuottajahinnat+nousivat+nelj%C3%A4nneksen/1135266184363    ??? ??? ??? ???

 Mulla on nuo viimekesän viljat vielä myymättä. Nouseekohan tuo hinta vai pitäiskö jo myydä. Tiedän yhden tilan jolla on 3 vuoden viljat myymättä ;D ;D ;D ;D

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: pettikö kepu sittekään minä-itteä
Jollakulla viisaalla jäi 4 vuoden viljat hinnankorotuksien odotteluun,rotat on kait ainakin yhden sadon syöneet vanhan navetan syövereistä.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: pettikö kepu sittekään minä-itteä
Viljanhintahan se eniten on noussut, lihan hinta ei ollenkaan.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: pettikö kepu sittekään minä-itteä
Viljanhintahan se eniten on noussut, lihan hinta ei ollenkaan.

  No kuka sitä kotimaista naudan sisäfilettä ostaa, jos hinta kaksinkertaistuu. Viimeksi Snelmannin file maksoi 57€/kg argentiinalainen 26€ ;D ;D ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: pettikö kepu sittekään minä-itteä
Viljanhintahan se eniten on noussut, lihan hinta ei ollenkaan.

  No kuka sitä kotimaista naudan sisäfilettä ostaa, jos hinta kaksinkertaistuu. Viimeksi Snelmannin file maksoi 57€/kg argentiinalainen 26€ ;D ;D ;D

Totta, tuntuuhan se kun on vähien rahojen kanssa liikkeellä ...

Sepedeus

  • Vieras
Vs: pettikö kepu sittekään minä-itteä
Viljanhintahan se eniten on noussut, lihan hinta ei ollenkaan.

  No kuka sitä kotimaista naudan sisäfilettä ostaa, jos hinta kaksinkertaistuu. Viimeksi Snelmannin file maksoi 57€/kg argentiinalainen 26€ ;D ;D ;D

Totta, tuntuuhan se kun on vähien rahojen kanssa liikkeellä ...

   Sellaista se on ;D ;D ;D ;D

Husokki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2537
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
Vs: pettikö kepu sittekään minä-itteä
Jollakulla viisaalla jäi 4 vuoden viljat hinnankorotuksien odotteluun,rotat on kait ainakin yhden sadon syöneet vanhan navetan syövereistä.

Sillä kaverilla taitaa olla hyväpalkkainen virka ja puuhastelee ajankuluksi sukutilalla? ;D
Käteinen ratkasee

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12237
  • Virolaista kiitos!
Vs: pettikö kepu sittekään minä-itteä
Tai kokee luopumisen tuskaa rakkaiksi käyneistä jyvistä :D Onhan se ikävää luopua ensiluokkaisesta sadosta jos hinta ei tyydytä :'(

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65862
Vs: pettikö kepu sittekään minä-itteä
pitäähän jotkii vanhaa kuusikkoaki metässä pystyssä uotttaen hinnannousua ja sillä aikaa laho syö suurta osaa!    mikä kumma sekin on , vain neljän vuoden viljat!   paljon paskaakaa, kun on kunnon varastot!

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: pettikö kepu sittekään minä-itteä
 Mulla on nuo viimekesän viljat vielä myymättä. Nouseekohan tuo hinta vai pitäiskö jo myydä. Tiedän yhden tilan jolla on 3 vuoden viljat myymättä

Melkoiset on murheet 3 ha:n kaura halmeen viljelijällä :)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: pettikö kepu sittekään minä-itteä
Mulla on nuo viimekesän viljat vielä myymättä. Nouseekohan tuo hinta vai pitäiskö jo myydä. Tiedän yhden tilan jolla on 3 vuoden viljat myymättä

Melkoiset on murheet 3 ha:n kaura halmeen viljelijällä :)

 Sanos muuta.  ;D ;D ;D ;D 

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: pettikö kepu sittekään minä-itteä
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Maatalouden+tuottajahinnat+nousivat+nelj%C3%A4nneksen/1135266184363    ??? ??? ??? ???

 Mulla on nuo viimekesän viljat vielä myymättä. Nouseekohan tuo hinta vai pitäiskö jo myydä. Tiedän yhden tilan jolla on 3 vuoden viljat myymättä ;D ;D ;D ;D
määkin tiedän yhden,joka myi kolmen vuoden vehnät 220euroo per tonni ;)
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: pettikö kepu sittekään minä-itteä
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Maatalouden+tuottajahinnat+nousivat+nelj%C3%A4nneksen/1135266184363    ??? ??? ??? ???

 Mulla on nuo viimekesän viljat vielä myymättä. Nouseekohan tuo hinta vai pitäiskö jo myydä. Tiedän yhden tilan jolla on 3 vuoden viljat myymättä ;D ;D ;D ;D
määkin tiedän yhden,joka myi kolmen vuoden vehnät 220euroo per tonni ;)

Se oli sitten tavallaan tilipäivä ????