Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ihmisten heimolaisuus tappaa itsenäisen ajattelun  (Luettu 4582 kertaa)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa

Siinä on liittovaltio idiooteille,ei yhteistä eurooppaan voi ihmisiä pakottamalla saada ja varastamalla kaiken omaisuuden pankeille.


http://www.hs.fi/msn/ulkomaat/Stubb+Nobelista+Maailmanrauha+on+se+jota+ajetaan+takaa/a1305627025628 kunnes saadaan kiinni ja päästetään päiviltä :(

Viimeksi muokattu: 11.12.12 - klo:12:23 kirjoittanut apilas

Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!


Siinä on liittovaltio idiooteille,ei yhteistä eurooppaan voi ihmisiä pakottamalla saada ja varastamalla kaiken omaisuuden pankeille.
sulle kaikki eri mieltä olevat on idiootteja ja jokaisen asian laidan ratkaisee yksi tekijä.

Yksinkertaiselle maailma on helppo paikka ;D ;D ;D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa


Siinä on liittovaltio idiooteille,ei yhteistä eurooppaan voi ihmisiä pakottamalla saada ja varastamalla kaiken omaisuuden pankeille.
sulle kaikki eri mieltä olevat on idiootteja ja jokaisen asian laidan ratkaisee yksi tekijä.

Yksinkertaiselle maailma on helppo paikka ;D ;D ;D

se selittääkin paljon nuijamaisuudestasi :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
se selittääkin paljon nuijamaisuudestasi :o

Juu. Lainaan tähän paalaajaa toisesta topicista. Kun kerran copypastaajan kanssa "keskustellaan".... ::)

Ainut tapa ratkaista näitä suhmurointeja on yhteistyö. Bitti vilahtaa niin nopeasti palmun alle, että yksittäisen maan verolainsäädäntö on aivan kädetön veropohjan haihtuessa. Suomen kaltainen promilletasonkansantalous pystyy tässä suhteessa pidemmän päälle pitämään yksinään kiinni vain betonilla kansallisvaltioon ankkuroidusta irtainmesta.

Elintärkeän yhteistyön ongelmana ovat vain aitovierien federalistit, joiden elämänpiirin ulkokehä on jossain maakuntakeskuksen Prisman löytökorissa. Kaikki valtioiden välinen yhteistyö veropohjan isänmaattomuuden torppaamiseksi ammutaan lennosta alas huutamalla liittovaltiokehitystä. Samaan aikaan kohkataan valtion velkaantumisesta ja vanhojen puoluiden kädettömyydestä, vaikka oma visio näytää suoraan sinne mitä ei ole palaamisen tarpeisiin enää olemassa.
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

jeep

  • Vieras


Siinä on liittovaltio idiooteille,ei yhteistä eurooppaan voi ihmisiä pakottamalla saada ja varastamalla kaiken omaisuuden pankeille.
sulle kaikki eri mieltä olevat on idiootteja ja jokaisen asian laidan ratkaisee yksi tekijä.

Yksinkertaiselle maailma on helppo paikka ;D ;D ;D
Madam Smith, juuri noinhan sinä itse ajattelet kuin kirjoitat ::)

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Madam Smith, juuri noinhan sinä itse ajattelet kuin kirjoitat ::)
Siltähän se tietysti kommunistista vaikuttaa. Mä olen kääntänyt kuitenkin takkia useammin kuin te apinaksen kanssa yhteensä. Sehän on merkki siitä, että ajattelee eikä vain asennoidu. Vasemmistojäärälle täysin käsittämätön asia  :D :D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

jeep

  • Vieras
Madam Smith, juuri noinhan sinä itse ajattelet kuin kirjoitat ::)
Siltähän se tietysti kommunistista vaikuttaa. Mä olen kääntänyt kuitenkin takkia useammin kuin te apinaksen kanssa yhteensä. Sehän on merkki siitä, että ajattelee eikä vain asennoidu. Vasemmistojäärälle täysin käsittämätön asia  :D :D
Tuuliko se niitä huulia taas heiluttaa ::)

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Tuuliko se niitä huulia taas heiluttaa ::)
No alotapa esittämällä jotain konkreettista puolustusta heimolaisuudelle.
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

jeep

  • Vieras
Tuuliko se niitä huulia taas heiluttaa ::)
No alotapa esittämällä jotain konkreettista puolustusta heimolaisuudelle.
Ugala bugala keihäs :P

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Tuuliko se niitä huulia taas heiluttaa ::)
No alotapa esittämällä jotain konkreettista puolustusta heimolaisuudelle.

No eikös eurostoliitossa ole lopulta kysymys heimolaisuudesta? Halutaan vain kuulua isompaan heimoon maksoi mitä maksoi! Eli periaateessa kaikki argumentit puolesta ja vastaan ovat idiottimaisia. Tietysti Terminattori II ei ole kun ajattelu perustuu vain ja ainoastaan siihen miten eurostoliiton pitäisi toimia. ;D
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
No eikös eurostoliitossa ole lopulta kysymys heimolaisuudesta? Halutaan vain kuulua isompaan heimoon maksoi mitä maksoi! Eli periaateessa kaikki argumentit puolesta ja vastaan ovat idiottimaisia. Tietysti Terminattori II ei ole kun ajattelu perustuu vain ja ainoastaan siihen miten eurostoliiton pitäisi toimia. ;D
No joku sen voi noinkin nähdä. Mä ajattelen sen jotenkin kuten paalaaja esitti, yhtenä askelena loputtomassa ketjussa muutoksia. Yritän aina kunnioittaa muidenkin mielipiteitä, mutta esmes apilaksen kohdalla on ollut pakko luovuttaa ;D ;D Tajuan kyllä, että asian voi nähdä maksoimitämaksoi-innostuksena tai vaikka paremman väen eriseuraisuuteen hakeutumisena, mutta mulle perustelut on vähän käytännönläheisempiä ja vähemmän ideologisia. Joitakin tuntuu tavattomasti traumatisoivan päätösvaltailluusion rikkoutuminen, toisia kalvaa alituinen "oikeuden"mukaisuuden kaipuu, ts. mulle kuuluis enemmän jne..... vastaan ja puolesta voi olla miljoonin syin, mutta olennaista olisi se, että niihin päätyisi edes välttävän oman asenteellisuuden haastavan ajatteluprosessin kautta eikä blogimaailmasta valittujen uskonvahvistuskappaleiden myötäjuoksijaksi jonkun toisen mielipiteille. Jatkuva linkittely tämmösillä foorumeilla kertoo pelkästään siitä...
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067


Siinä on liittovaltio idiooteille,ei yhteistä eurooppaan voi ihmisiä pakottamalla saada ja varastamalla kaiken omaisuuden pankeille.
sulle kaikki eri mieltä olevat on idiootteja ja jokaisen asian laidan ratkaisee yksi tekijä.

Yksinkertaiselle maailma on helppo paikka ;D ;D ;D

joo
maksaa vain kaikki niskalenkit kiltisti
mitä ideologia määrää :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067

Siinä on liittovaltio idiooteille,ei yhteistä eurooppaan voi ihmisiä pakottamalla saada ja varastamalla kaiken omaisuuden pankeille.


http://www.hs.fi/msn/ulkomaat/Stubb+Nobelista+Maailmanrauha+on+se+jota+ajetaan+takaa/a1305627025628 kunnes saadaan kiinni ja päästetään päiviltä :(

ei oo turha nimi tuo kouho stuppi

ajetaan rauhaa takaa

ja samalla tuhotaan suomi
hinnalla ei mitään väliä :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65712
nooooo, milli mikään mitta!   kyllä sitä pitää vähintään miljardi vahikoa saada aikaan että edes puoluesssa mainitteevat.