...jatkuu.***** kun toi taas rupes menee vaikeeks toi kirjoittaminen tonne loppuun,en tiedä onko muut huomanneet samaa??? Niin Stollin ongelma on maahantuoja kjellmann joka ei juuri ymmärrä suomea eikä kuormainta.Minkäänlaista diagnostiikkaohjelmaa ja muutakaan tietoa ei ko.laitteeseen ole.Ei ole...Ja paras oli tosiaan tää lohkaisu maahantuojalta huoltomiehelle kun vaihdettiin uudet lohkot, niin Kjällmanni sanoi että jos vika ei tällä korjaannu niin takuukin päättyy... Kyllä tolla ohjaimella justiin tekee satunnaisesti hommia mutta pidemmän päälle jatkuva tökkiminen rupeaa ärsyttämään.Joka välissä saat olla antamassa käskyjä moneen kertaan kun ei tottele tai pysähtyy kesken liikkeen ym..
Viimeksi muokattu: 26.01.10 - klo:12:27 kirjoittanut SAS
Lainaus käyttäjältä: hvinnamo - 26.01.10 - klo:11:07...jatkuu.***** kun toi taas rupes menee vaikeeks toi kirjoittaminen tonne loppuun,en tiedä onko muut huomanneet samaa??? Niin Stollin ongelma on maahantuoja kjellmann joka ei juuri ymmärrä suomea eikä kuormainta.Minkäänlaista diagnostiikkaohjelmaa ja muutakaan tietoa ei ko.laitteeseen ole.Ei ole...Ja paras oli tosiaan tää lohkaisu maahantuojalta huoltomiehelle kun vaihdettiin uudet lohkot, niin Kjällmanni sanoi että jos vika ei tällä korjaannu niin takuukin päättyy... Kyllä tolla ohjaimella justiin tekee satunnaisesti hommia mutta pidemmän päälle jatkuva tökkiminen rupeaa ärsyttämään.Joka välissä saat olla antamassa käskyjä moneen kertaan kun ei tottele tai pysähtyy kesken liikkeen ym.. Eikös Yrmakin myy Stollia? Tietysti, ei kai se asia muutu jos maahantuoja silti on Kjellmann. Eli, kuormaaja on itsessään hyvä, mutta sähköseen ohjaukseen ei pidä sotkeutua?
Viimeksi muokattu: 26.01.10 - klo:17:22 kirjoittanut Tiimo
Stollin "sähkötikku" ja lohko olivat valvoilin (Italia) vehkeitä, oliskohan vielä tänäänkin. Apu löytyy varmaankin parhaiten lohkon valmistajan kautta tai maahantuojan kautta. Kjelmannille on aika turha soitella, sieltä tarjotaan lähinnä uutta osaa hintaan.Omassa tikussa on ollut kerran kontaktiongelmaa tikulta lohkolle tulevassa liittimessä (toimi vain hitaan ohjelman asetuksilla). Korjautui liitin puhdistamalla ja kontaktisprayta liittimeen suihkuttamalla.Taitaa olla kaikkien sähköllä esiohjattujen ongelma että kauhan ravistaminen ei onnistu kunnolla. Eikös uudemmissa ainakin paremmissa ala jo olla ns. ravistustoiminto ohjelmoituna,Korvaa osin kuulemmaa puutteen osittain.
Tero. Hiivatti 80-90 on pihakoneena.Jontikan 955 myin Viroon,kun sain siitä hyvän kaupan.
Ainakin toistaiseksi etuakseli on kunnossa,vaikka lumikauhalla olen sorahommia tehnyt.Kovilla on ollut kun takapää ilmassa jos ei nostolaitteessa jotain painona. Välillä vähän hirvittänyt kurveissa,kun lukko ei aina irroita.