Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hyvät lahjat tuli......  (Luettu 8746 kertaa)

sorkkahessu

  • Vieras
Hyvät lahjat tuli......
Tuli tosi mukavat lahjat . Yhdessä luki : Olen lukenut paljon juomisen vaaroista että : arvatkaas mitä ?  ;)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65696
Vs: Hyvät lahjat tuli......
taisit saada vikingin ligooria kuten allekirjuuttanu?  heh,nyt alkaa maisema maistuvuva  !

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Hyvät lahjat tuli......
Tuli tosi mukavat lahjat . Yhdessä luki : Olen lukenut paljon juomisen vaaroista että : arvatkaas mitä ?  ;)

itelle tuli valtran työtakki ja pari muuta vaatetta.
sitten hiukan hajuvettä vielä.

ihan tarpeeksi hyviä ja käytännöllisiä lahjoja.
ei mitään rihkamaa millä ei tee yhtään mitään.

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Hyvät lahjat tuli......
Tuli tosi mukavat lahjat . Yhdessä luki : Olen lukenut paljon juomisen vaaroista että : arvatkaas mitä ?  ;)
Olette niin ympäri kännissä että vastaan puolestanne : Olen lukenut niin paljon juomisen vaaroista että lopetin lukemisen  :D

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Hyvät lahjat tuli......
En ole avannut paketteja vielä.

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Hyvät lahjat tuli......
Mää sain peräkärryyn 700 milliset renkaat, kärryä ei tosin vielä ole, mutta sain renkaat kuitenkin!!!
Perhe sai uuden telkkarin, aivan mahtava, siis iso tuonne olohuoneeseen ainakin. Sellanen sony bramia 40 tuumaa ja taitaapi olla lcd laites. Paras etäisyys katseluun näyttäis olevan keittiön pöydän toiselta puolen, jaa, ovi pitäis leventää, ovat tehneet isoisän aikaan vaan metrisen oven. ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Hyvät lahjat tuli......
Tuli tosi mukavat lahjat . Yhdessä luki : Olen lukenut paljon juomisen vaaroista että : arvatkaas mitä ?  ;)

Kyllä se varmaan on muki.
Itse sain villapaidan.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Hyvät lahjat tuli......
Pääasia on että kaikki annetut/saadut lahjat voi pyöritellä jotenkin verotuksen vähennyksiksi  ???

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Hyvät lahjat tuli......
Pääasia on että kaikki annetut/saadut lahjat voi pyöritellä jotenkin verotuksen vähennyksiksi  ???


Meinaatko että tuo tölsy menis "tietokoneen näyttönä", kannettavassa tietokoneessa????!

Aulis Anttila

  • Vieras
Hyvät lahjat tuli......
Beatlesien remasteroitu boxi... jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: Hyvät lahjat tuli......
Tuli tosi mukavat lahjat . Yhdessä luki : Olen lukenut paljon juomisen vaaroista että : arvatkaas mitä ?  ;)

itelle tuli valtran työtakki ja pari muuta vaatetta.
sitten hiukan hajuvettä vielä.

ihan tarpeeksi hyviä ja käytännöllisiä lahjoja.
ei mitään rihkamaa millä ei tee yhtään mitään.

Valtran työtakki on rihkamaa, jolla ei tee mitään. 8)

Aulis Anttila

  • Vieras
Lakki...
Tuli tosi mukavat lahjat . Yhdessä luki : Olen lukenut paljon juomisen vaaroista että : arvatkaas mitä ?  ;)
itelle tuli valtran työtakki ja pari muuta vaatetta. sitten hiukan hajuvettä vielä. ihan tarpeeksi hyviä ja käytännöllisiä lahjoja. ei mitään rihkamaa millä ei tee yhtään mitään.
Valtran työtakki on rihkamaa, jolla ei tee mitään. 8)

Mullapas onkii Hankkijan oikee ja alkuperänen lippis  :P :P :P :P :P :P

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Hyvät lahjat tuli......
Tytär sai veljeltään navettalapion :D
Minä sain uuven ruokakaluston lusikoineen ym.värmeineen. >:(
En vaan ymmärrä,mihin laittaisin nuo entiset,ei ne oo ku 40 vuotta vanhoja?Ois ne vielä menny. 8)
Nii ja rupin sain kipiäksi navettahommista,ku en ollu tehnyt niitä puoleen vuoteen,lahja se on tämäki,muistaa taas miltä tuntuu ku särkee paikkoja. ;D
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8712
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Hyvät lahjat tuli......
Ihan tuli lahjoja liian kanssa. Kiitellä tietysti täytyi, kuka sitä nyt lahjoista moittia voi, varsinkaan jouluna. Toisaalla pääkopassa ajatteli, että voi, voi, kun on taas tuhlattu.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Hyvät lahjat tuli......
Tuli tosi mukavat lahjat . Yhdessä luki : Olen lukenut paljon juomisen vaaroista että : arvatkaas mitä ?  ;)
itelle tuli valtran työtakki ja pari muuta vaatetta. sitten hiukan hajuvettä vielä. ihan tarpeeksi hyviä ja käytännöllisiä lahjoja. ei mitään rihkamaa millä ei tee yhtään mitään.
Valtran työtakki on rihkamaa, jolla ei tee mitään. 8)

Mullapas onkii Hankkijan oikee ja alkuperänen lippis  :P :P :P :P :P :P

Myy mullen se. Sepähän lippis, jos se siis oikeesti on aito alkup. Hankkijan sellaane.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...