Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lisäaineistus  (Luettu 2563 kertaa)

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Lisäaineistus
Laittaako raati tankkaamisen yhteydessä autoihin tai traktoreihin tenua, sinolia , poronkusta tai jotain muuta? Ja jos niin miksi? Itse en ole koskaan käyttänyt koneissa mitään muuta kuin oikeanlaatuista polttoainetta, ilman ongelmia.
Pitäiskö?
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Lisäaineistus
Yleensä en, mutta kun hyytymän tekee putkiin niin sillon laitan sataan litraan 10-litraa bensaa. Saa sillä lisäksi miinus kolmessakympissä rakvaattorin huoletta kulkemaan. Mitään ongelmia en ole havainnut.

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449
Vs: Lisäaineistus
Laittaako raati tankkaamisen yhteydessä autoihin tai traktoreihin tenua, sinolia , poronkusta tai jotain muuta? Ja jos niin miksi? Itse en ole koskaan käyttänyt koneissa mitään muuta kuin oikeanlaatuista polttoainetta, ilman ongelmia.
Pitäiskö?

Nythän bensassa on jo valmiiksi se 10 prosenttia etanolia seassa.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Lisäaineistus
Laittaako raati tankkaamisen yhteydessä autoihin tai traktoreihin tenua, sinolia , poronkusta tai jotain muuta? Ja jos niin miksi? Itse en ole koskaan käyttänyt koneissa mitään muuta kuin oikeanlaatuista polttoainetta, ilman ongelmia.
Pitäiskö?

Nythän bensassa on jo valmiiksi se 10 prosenttia etanolia seassa.

Niin on ja minä olen aina välttänyt tentun lisäämistä >:(

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Lisäaineistus
Ei mitään. Jos ne olisi hyödyllisiä niin polttoaineiden toimittajat kai laittaísi valmiiksi? Joskus vuosikymmeniä sitten poikasena laitoin autoon tenua ja auttoihan se. Nyt tulee tankattua useammin ja aina täyteen joten ei kondenssiakaan synny.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Teroman

Vs: Lisäaineistus

Ei tarvita poppas aineksii,,,,,
 ::)
;;;Å;;;;

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Lisäaineistus
Ei mitään.Saakos CR koneisiin jottain laitella?

Puraat

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 379
  • Että tämmönen Tapaus
Vs: Lisäaineistus
Joskus aikoinaan laitettiin Viijatin tankkiin valopetroolia pari litraa kun pakkasta oli yli 40 astetta ja jäädytys hommissa hyytävä tuuli. Ei sanu sillon vielä arktista polttoainetta. Normaali tilanteessa ei mitään muuta kuin olosuhteisiin sopivaa polttoainetta.