Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Keissi/NH  (Luettu 5361 kertaa)

+250

  • Vieras
Vs: Keissi/NH
Tässä tää taas on. Moommalainen maalattu kone jolle käyny äksirentti ja sitten se laitetaan fiksattuna kiertoon...

Mikseis sillä sitte ole voinu ite ajaa sen äksirentin jälkeen????
Sehän oli mulla toistavuotta ajos sinisenä.Eikä sitä vaihdettu sen pikkunirhasun takia.
Niittokoneen vedos vastaaurinkoon vieraalla pellolla,puhelintolpan harus jäi kuskilta huomaamatta.Koneeseen laitettiin konepelti,nokkamaski,valot,lokasuojat eteen,peili varsineen,lakki hytin päälle ja jotain pikkutingeliä.Osat maksoi n14700e,pohjola halus maksaa ;D

Taisi olla rengillä emännän p*llu mielessä... :P
Mäki olen sen nähny,ja usein se mieleen juolahtaa 8)

Peltola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1410
Vs: Keissi/NH
Tässä tää taas on. Moommalainen maalattu kone jolle käyny äksirentti ja sitten se laitetaan fiksattuna kiertoon...

Mikseis sillä sitte ole voinu ite ajaa sen äksirentin jälkeen????
Sehän oli mulla toistavuotta ajos sinisenä.Eikä sitä vaihdettu sen pikkunirhasun takia.
Niittokoneen vedos vastaaurinkoon vieraalla pellolla,puhelintolpan harus jäi kuskilta huomaamatta.Koneeseen laitettiin konepelti,nokkamaski,valot,lokasuojat eteen,peili varsineen,lakki hytin päälle ja jotain pikkutingeliä.Osat maksoi n14700e,pohjola halus maksaa ;D

Taisi olla rengillä emännän p*llu mielessä... :P

Maatalousoppilas ajoi koululla keskelle tolppaa, kun katseli tiellä menevää kevytpukeista henkilöä. Oli muuten oikeasti nolo tapaus ja puhutti vuosia, legenda vieläkin.

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Keissi/NH
Maatalousoppilas ajoi koululla keskelle tolppaa

Taisi olla iso tolppa?
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Keissi/NH
Maatalousoppilas ajoi koululla keskelle tolppaa

Taisi olla iso tolppa?

Tai helevetin kapee traktori...
It ain't over till the fat lady sings