Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Joululukemista Sepelle  (Luettu 1474 kertaa)

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Joululukemista Sepelle
https://www.epressi.com/tiedotteet/kulttuuri-ja-taide/leena-sharman-uutuuskirja-kertoo-miten-neuvostoliitosta-tehtiin-suomen-ystava.html

Niin,  jokainen tietää,  että Urho Kaleva Kekkonen sen teki. Hyänä apurinaan  Ahti Karjalainen. Molemmat syntyperäisiä savolaasia. Ei ole se savolle kunniaksi. Mutta hyä että pohojalaase tykkää.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Joululukemista ze pelle... 🎅
Mutta hyä että pohojalaase tykkää.

Ja siehän olet saitila ilimottanu olevas kaikemmuun hyän lisäksi myös pohojalaanen...    🎅

Mää oon ihans sitä kaikkee ihanaa mitä haluut, hömo, lespö, demareus, caljajärve ticca, ym.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Joululukemista ze pelle... 🎅
Mutta hyä että pohojalaase tykkää.

Ja siehän olet saitila ilimottanu olevas kaikemmuun hyän lisäksi myös pohojalaanen...    🎅

Mää oon ihans sitä kaikkee ihanaa mitä haluut, hömo, lespö, demareus, caljajärve ticca, rutun vinccari ym.

Jahans...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Joululukemista ze pelle... 🎅
Mutta hyä että pohojalaase tykkää.

Ja siehän olet saitila ilimottanu olevas kaikemmuun hyän lisäksi myös pohojalaanen...    🎅

Mää oon ihans sitä kaikkee ihanaa mitä haluut, hömo, lespö, demareus, caljajärve ticca, rutun vinccari ym.

Jahans...    🎅

Sex king

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Joululukemista ze pelle... 🎅
Sex king

Että semmonen kuusikuninkas se zepeteoz...    🎅

"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65691
Vs: Joululukemista Sepelle
sepe on vaan valiun keputrolli.      aiheuttaa markkinakiihtytystä

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Joululukemista Sepelle
sepe on vaan valiun keputrolli.      aiheuttaa markkinakiihtytystä

Voi helevettiläinen senthän...     ;)  :D  ;D  ::) 🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Joululukemista Sepelle
https://www.epressi.com/tiedotteet/kulttuuri-ja-taide/leena-sharman-uutuuskirja-kertoo-miten-neuvostoliitosta-tehtiin-suomen-ystava.html

Niin,  jokainen tietää,  että Urho Kaleva Kekkonen sen teki. Hyänä apurinaan  Ahti Karjalainen. Molemmat syntyperäisiä savolaasia. Ei ole se savolle kunniaksi. Mutta hyä että pohojalaase tykkää.

Suomettuminen alkoi 1945. Ei sitä Kekkonen tehnyt, vaan aatetoverisi. Kekkonen meni kyllä siihen junaan mukaan.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!