Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Erikoismalli Valtralta  (Luettu 12338 kertaa)

Juupeli

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3
Erikoismalli Valtralta
Kuulin tehtaalla työskentelevältä että Valtralta ois tulossa kevään aikana myyntiin erikoisvarusteltu Hifi-traktori. Onko muut kuulleet mitään asiasta ?

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Erikoismalli Valtralta
Kuulin tehtaalla työskentelevältä että Valtralta ois tulossa kevään aikana myyntiin erikoisvarusteltu Hifi-traktori. Onko muut kuulleet mitään asiasta ?

Megabassot laitettu sivuikkunoiden tilalle juu  ::)

Tää nyt on taas sitä sarjaa että kun ei osata traktoria tehdä
nii keskitytään epäolennaiseen... ;)
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Puraat

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 379
  • Että tämmönen Tapaus
Vs: Erikoismalli Valtralta
Kuulin tehtaalla työskentelevältä että Valtralta ois tulossa kevään aikana myyntiin erikoisvarusteltu Hifi-traktori. Onko muut kuulleet mitään asiasta ?

Megabassot laitettu sivuikkunoiden tilalle juu  ::)

Tää nyt on taas sitä sarjaa että kun ei osata traktoria tehdä
nii keskitytään epäolennaiseen... ;)

Näinhän se valitettavasti menee. Nippeleitä ja nappeleita vaan lisää ja mainostetaan huippu uutuutena. Muuan Valtran myyjäkin myönsi että pikavaihteiden lisäys olisi paikallaan, mutta kun ei niin ei. Ei kuulemma mahdu enää laatikkoon. Keulahan on jo onneksi alkanut lyhentyä, muutaman vuoden päästä ehkä jo isommissakin. ;D

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: Erikoismalli Valtralta

Keulahan on jo onneksi alkanut lyhentyä, muutaman vuoden päästä ehkä jo isommissakin. ;D



Toivottavasti ei. On sentään yksi traktori vielä markkinoilla, jossa jotenkin vielä jäähdytys toimii vaativissakin oloissa mm. nevoilla.

turbox

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 195
Vs: Erikoismalli Valtralta
Kyllä on tulossa lisää pikavaihteita, kuullu ihan todelliselta taholta vähän aikaa sitten ja portaaton sen jälkeen.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Erikoismalli Valtralta
Uutuuksia on tulossa sen voin sanoa mutta ei sen enempää ettei joudu hankalaan paikkaan.Maltetaan nyt aivan rauhallisena ei mitään paniikkia.Käännetään ajatukset vaikka kauniisiin naisiin ennen kuin rakkoleihin.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

msan

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 265
Vs: Erikoismalli Valtralta

Keulahan on jo onneksi alkanut lyhentyä, muutaman vuoden päästä ehkä jo isommissakin. ;D



Toivottavasti ei. On sentään yksi traktori vielä markkinoilla, jossa jotenkin vielä jäähdytys toimii vaativissakin oloissa mm. nevoilla.


Onhan se totta, että Suomen kesä on kuumimmasta päästä maailmalla. Varmaan nuo tuontikoneetkin joudutaan varustamaan isommilla jäähdyttimillä kun tuodaan tänne. Itse uskaltaisin olla hieman epäileväinen Valtran jäähdytystehosta. Mistä muuten johtuu ettei Valtran ilmastointi riitä Suomen oloissa?

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Erikoismalli Valtralta
S-mallin sisuun yleisön vaatimuksesta tuli -94 vuonna uudistus uusi verhoilu ja eri värinen kojelauta.Että näin.Pieniä on silakat joulukaloiksi.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

Ileh

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 169
Vs: Erikoismalli Valtralta
Kyllähän jäähdytys toimii jokaisessa merkissä niin kauan kun paikat on puhtaina. Mutta kuinka kauan muissa merkeissä pysyy paikat puhtaana? T-sarjan Valtra varmasti kärkipäässä.

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Erikoismalli Valtralta
Enpähän osaa ottaa kantaa muutakuin tuohon jäähdytykseen. Valtrat näkyy nevalla menevän tehdasasetuksilla, mut silmiinosuneet nyykkärit, caset ja deutsit on ainakin varusteltu mitä mielikuvituksellisimmilla pömpeleillä, jotta pysyis jäähdytys mukana. Onpahan silmäniloa ja hupaa :D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Puraat

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 379
  • Että tämmönen Tapaus
Vs: Erikoismalli Valtralta

Keulahan on jo onneksi alkanut lyhentyä, muutaman vuoden päästä ehkä jo isommissakin. ;D



Toivottavasti ei. On sentään yksi traktori vielä markkinoilla, jossa jotenkin vielä jäähdytys toimii vaativissakin oloissa mm. nevoilla.

Tässä olisi nyt Valtralla todellinen näytönpaikka kuinka tehdään asiakkaan haluamia koneita. Toiset tahtovat pitkä nokkaisen Wejjon mainitsemin perustein ja toiset haluavat lyhyemmän ja keveämmän keulan esim. etukuormain käyttöön.
Teknisestihän tuo keulan lyhentäminen ei ole ongelma. Nähdäänhän tämä N-sarjalaisessa, tankki mahan alle ja moottoria taaksepäin. Vielä jää tilaa jäähdyttimillekin. Samalla saataisiin Valtran painonjakaumaa paremmaksi = vähemmän keulapainoa.
On muuten yksi kömpelöimpiä ja melkein epätoivoiselta kuullostava perustelu tuo, miksi pitkä keulan rohjake pitäisi säilyttää.  

handetonttu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 618
  • talvi yllätti autoilijat
Vs: Erikoismalli Valtralta

Keulahan on jo onneksi alkanut lyhentyä, muutaman vuoden päästä ehkä jo isommissakin. ;D



Toivottavasti ei. On sentään yksi traktori vielä markkinoilla, jossa jotenkin vielä jäähdytys toimii vaativissakin oloissa mm. nevoilla.

Tässä olisi nyt Valtralla todellinen näytönpaikka kuinka tehdään asiakkaan haluamia koneita. Toiset tahtovat pitkä nokkaisen Wejjon mainitsemin perustein ja toiset haluavat lyhyemmän ja keveämmän keulan esim. etukuormain käyttöön.
Teknisestihän tuo keulan lyhentäminen ei ole ongelma. Nähdäänhän tämä N-sarjalaisessa, tankki mahan alle ja moottoria taaksepäin. Vielä jää tilaa jäähdyttimillekin. Samalla saataisiin Valtran painonjakaumaa paremmaksi = vähemmän keulapainoa.
On muuten yksi kömpelöimpiä ja melkein epätoivoiselta kuullostava perustelu tuo, miksi pitkä keulan rohjake pitäisi säilyttää.  


Meillä ainakin piitkäkeulanen ja raskas kones pysyy lumiauran työnnössä ja kärryä yms raskasta vetämässä, on muuten vakaa ja ressitön ajettava.
allekirjoittanut

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Erikoismalli Valtralta

Keulahan on jo onneksi alkanut lyhentyä, muutaman vuoden päästä ehkä jo isommissakin. ;D



Toivottavasti ei. On sentään yksi traktori vielä markkinoilla, jossa jotenkin vielä jäähdytys toimii vaativissakin oloissa mm. nevoilla.



Onhan se totta, että Suomen kesä on kuumimmasta päästä maailmalla. Varmaan nuo tuontikoneetkin joudutaan varustamaan isommilla jäähdyttimillä kun tuodaan tänne. Itse uskaltaisin olla hieman epäileväinen Valtran jäähdytystehosta. Mistä muuten johtuu ettei Valtran ilmastointi riitä Suomen oloissa?
   Jaa-a että oikeen kuumimmasta päästä.Onkohan tuonne myytävis pienemmät jäähdyttimet kun on routaakin niin perkeleesti.http://www.chainofhope.org/modules/My_eGallery/gallery/fund/B_Sethia_Sahara_Desert_Marathon/Sahara.jpg
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

Puraat

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 379
  • Että tämmönen Tapaus
Vs: Erikoismalli Valtralta

Keulahan on jo onneksi alkanut lyhentyä, muutaman vuoden päästä ehkä jo isommissakin. ;D



Toivottavasti ei. On sentään yksi traktori vielä markkinoilla, jossa jotenkin vielä jäähdytys toimii vaativissakin oloissa mm. nevoilla.

Tässä olisi nyt Valtralla todellinen näytönpaikka kuinka tehdään asiakkaan haluamia koneita. Toiset tahtovat pitkä nokkaisen Wejjon mainitsemin perustein ja toiset haluavat lyhyemmän ja keveämmän keulan esim. etukuormain käyttöön.
Teknisestihän tuo keulan lyhentäminen ei ole ongelma. Nähdäänhän tämä N-sarjalaisessa, tankki mahan alle ja moottoria taaksepäin. Vielä jää tilaa jäähdyttimillekin. Samalla saataisiin Valtran painonjakaumaa paremmaksi = vähemmän keulapainoa.
On muuten yksi kömpelöimpiä ja melkein epätoivoiselta kuullostava perustelu tuo, miksi pitkä keulan rohjake pitäisi säilyttää.  


Meillä ainakin piitkäkeulanen ja raskas kones pysyy lumiauran työnnössä ja kärryä yms raskasta vetämässä, on muuten vakaa ja ressitön ajettava.

Kyllähän tuon pitkäkeulaisuuden ja etupainoisuuden edut ymmärtää oikeasti ISOISSA traktoreissa, esim. Jenkki JD ja Magnum Case yms. mutta ei monipuoliseen maatalous ja urakointi käyttöön suunnitelluissa koneissa. Eikös sitä painoa ole kohtuu helppo lisätä sinne missä sitä tarvitaan. Nykyisin alkaa useammassa koneessa olla joko etukuormain tai etunostolaite joihin se paino on kätevä tarvittaessa napata. Ovatpa joihinkin etujousitettuihin Teekkareihin rohkeimmat laittaneet molemmat, no huh huh, kyllä etuakselia tympäsee.

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
Vs: Erikoismalli Valtralta

Keulahan on jo onneksi alkanut lyhentyä, muutaman vuoden päästä ehkä jo isommissakin. ;D



Toivottavasti ei. On sentään yksi traktori vielä markkinoilla, jossa jotenkin vielä jäähdytys toimii vaativissakin oloissa mm. nevoilla.

tuttu kaveri  vaihto ite t190 isomman jäähdyttäjän kun vakio ei riitä (lievästi viritetty)taitaa olla aika palio pienmpi ku sisun koneella olevassa verkussa ja aika palio hankalampi putsata valtran syyläri.
dynä vt se nykyaikasin portaaton