Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hahkiala.  (Luettu 5918 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Hahkiala.
Timppa oli tänään Hauhon Hahkialassa.

Kukakö muu a-nettihahmo siellä pyöri?

On se Fasu Kallen farmi vaan komia.
Kui mää ain olen paras?

Husokki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2537
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
Vs: Hahkiala.
Tais olla lähinnä MF-miehille suunnattu.
Ohjelmasta sai vähän sellaisen käsityksen.
Käteinen ratkasee

bobbari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2642
  • Sosiaalinen erakko
Vs: Hahkiala.
Tuli käytyä.  Tänä vuonna oli sentään työnäytöksiä...   viime vuosi oli hiukan vaisu.
Katteliko Timppa 5400-sarjan vetokoukkuja?
Jos se fendtin koukku on se paljon parjattu, niin mitä tästä sitten kuuluu reklamaatioo...
Oli vaan sen verran erikoiset ketjuviritykset molemmin puolin koukkua, et miten mahtaa talvella toimia?

Koeruudut ja kasvinsuojelun ammattilaiset on sitä Hahkialan parasta antia.   :) :)
Tuskahiki on köyhän sauna...

noloo_itte

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Vs: Hahkiala.
Tuli käytyä.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Hahkiala.
Katteliko Timppa 5400-sarjan vetokoukkuja?

En kattonu. Täytyy tutustua ko viritykseen.

Kuulostaa tuo ketjuviritys romulta.

 Jonnikan etuakselihan roikkuu ketjujen varassa.
Melkonen himmeli on jonnun jousitettu etuakseli.
Kui mää ain olen paras?

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Hahkiala.

Jos se fendtin koukku on se paljon parjattu, niin mitä tästä sitten kuuluu reklamaatioo...




 Mun mielestäni Fendtin koukku (400-srj) on paras jonka olen koskaan omistanut. Työntyy hyvin taakse ilman mitään hydrauliikkaviritelmiä ja nostaa riittävästi. 700-900-sarjalaisissahan on sitten se hydraulinen koukku, jota on parjattu. Jontikoiden mekaaniset koukut ovat ainakin aika vaikeita saada reikään, vaikka olisi peilikin. Tottunut sen saa, mutta kokematon on vaikeuksissa.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Vs: Hahkiala.

Jos se fendtin koukku on se paljon parjattu, niin mitä tästä sitten kuuluu reklamaatioo...




 Mun mielestäni Fendtin koukku (400-srj) on paras jonka olen koskaan omistanut. Työntyy hyvin taakse ilman mitään hydrauliikkaviritelmiä ja nostaa riittävästi. 700-900-sarjalaisissahan on sitten se hydraulinen koukku, jota on parjattu. Jontikoiden mekaaniset koukut ovat ainakin aika vaikeita saada reikään, vaikka olisi peilikin. Tottunut sen saa, mutta kokematon on vaikeuksissa.

Eikös täälä joku 900:sen omistaja joskus sanonu et jos ei meinaa lukkoon asti mennä niin pakilla vähä avittaa, ku pellolta hakee 30 kuutiooset kärryt täynnä kahu kauraa niin ei ole onkelmia ;D

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: Hahkiala.

Jos se fendtin koukku on se paljon parjattu, niin mitä tästä sitten kuuluu reklamaatioo...




 Mun mielestäni Fendtin koukku (400-srj) on paras jonka olen koskaan omistanut. Työntyy hyvin taakse ilman mitään hydrauliikkaviritelmiä ja nostaa riittävästi. 700-900-sarjalaisissahan on sitten se hydraulinen koukku, jota on parjattu. .

 Niin, kesällä. Jos on sama kuin vanhemmissa 700-sarjalaisissa, niin talvikäytössä kannattaa pitää lumesta puhtaana ettei puristele koukulla lumesta jääkerrosta koukun rungon ja traktorin pohjaan väliin. 
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Hahkiala.

Jos se fendtin koukku on se paljon parjattu, niin mitä tästä sitten kuuluu reklamaatioo...




 Mun mielestäni Fendtin koukku (400-srj) on paras jonka olen koskaan omistanut. Työntyy hyvin taakse ilman mitään hydrauliikkaviritelmiä ja nostaa riittävästi. 700-900-sarjalaisissahan on sitten se hydraulinen koukku, jota on parjattu. .

 Niin, kesällä. Jos on sama kuin vanhemmissa 700-sarjalaisissa, niin talvikäytössä kannattaa pitää lumesta puhtaana ettei puristele koukulla lumesta jääkerrosta koukun rungon ja traktorin pohjaan väliin. 

 Totta, sama ongelma on kyllä esim. Deutzissa. Sitten vaan kuumailmapistooli tohottamaan jäätä pois hetkiseksi. Ongelman välttämiseksi kannattaa varoa esim. peruuttamista lumikasaan/kinokseen koukku alhaalla.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Hahkiala.
Katteliko Timppa 5400-sarjan vetokoukkuja?



 Jonnikan etuakselihan roikkuu ketjujen varassa.
Melkonen himmeli on jonnun jousitettu etuakseli.
Eihän se ketjujen varassa ole  :D  Panhard tanko sitoo sen sivuttain ja sylinterit pitää sen oikeassa korkeudessa  ;)  Jonnun jousitus on niitä harvoja jotka toimii tilanteessa kuin tilanteessa niinkuin sen kuuluukin koska vetävä akseli ei pääse vääntämään etujousitusta vastaan niinkuin ainakin valmetissa/deutsissa/fendtissä tekee  :-X  Erillisjousitetut toimii tietenkin myös koska liikkuvat ylös alas...

erik

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1855
Vs: Hahkiala.
kovin kaposelta tuntus tie jontikalla jo alle 50 nopeudessa
hirvittäis sellasen kans lähtee vetää kunnon paalikuormii...

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Hahkiala.
kovin kaposelta tuntus tie jontikalla jo alle 50 nopeudessa
hirvittäis sellasen kans lähtee vetää kunnon paalikuormii...
No mikäs siitä tiestä niin kapean teki... Mutta joo kyllähän jonnikalla tie tuntuu kapealta jo alle 50 nopeudessa mutta tais kyllä se perässä raahattava neljän metrin rapidikin vaikuttaa asiaan  :D 

erik

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1855
Vs: Hahkiala.
helvetin vetelä ajaa... tuntu et menee ihan omia reittejään  ;D

mikkocu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 190
Vs: Hahkiala.
Timppa oli tänään Hauhon Hahkialassa.

Kukakö muu a-nettihahmo siellä pyöri?

On se Fasu Kallen farmi vaan komia.
Määkin kävin isoja massikoita ihailemas,pääsin maastul-lehteenki,kuvas näkyy musta s-rauta lippis.. ;D

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Hahkiala.
Timppa oli tänään Hauhon Hahkialassa.

Kukakö muu a-nettihahmo siellä pyöri?

On se Fasu Kallen farmi vaan komia.

en oo käyny sitte ku 1982 kevväällä.leilanttie siellä sillon oli
Elämä on parasta kometiijjaa