Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tyttöjen mies  (Luettu 1052 kertaa)

Tuulia

  • Vieras
Tyttöjen mies
 Berlusconin juhlat olivat täynnä silmiinpistävän nuoria naisia.
Silvio Berlusconi sai taas lokaa niskaansa.


Seuralaistyttö Nadia Macri, 28, kertoi viikonloppuna Italian tv:n haastattelussa pääministeri Silvio Berlusconin järjestämistä villeistä juhlista.

Juhlat järjestettiin Berlusconin, 74, asunnoilla Arcoressa lähellä Milanoa ja Villa Certosassa Sardiniassa.

Macri oli kertomansa mukaan ainoa italialainen brasilialaisten ja venäläisten naisten joukossa.

- Paikalla oli paljon nuoria tyttöjä. Luulen, että osa heistä oli alaikäisiä, mutta emme puhuneet toisillemme, Macri sanoi brittilehti The Daily Telegraphin mukaan.

- Tytöt olivat nuoria, ja se vaivasi minua. Se muistutti minua Noemin tapauksesta.

Berlusconi joutui selittelemään tekemisiään viime vuonna, kun kävi ilmi, että hän oli ollut alusvaatemalli Noemi Letitzian 18-vuotisjuhlissa.

Puhelu pääministeriltä

Macrille juhlia ehdotti alunperin viihdealan agentin Lele Moran henkivartija. Mora on Berlusconin ystävä, jonka osuutta alaikäisten prostituutioon viranomaiset parhaillaan selvittelevät.

Kuukausi ensimmäisten juhlien jälkeen Berlusconi soitti Macrin kännykkään.

- Hän sanoi "Olen italialaisten unelma". Minä sanoin "Kuka tämä on?", ja hän vastasi "Italian pääministeri", Macri kertoi.

Öitä Berlusconin kanssa

Macri tuli julkisuuteen viime kuussa, kun hän kertoi saaneensa 10 000 euroa harrastettuaan seksiä Berlusconin kanssa kahtena yönä. Tv-haastattelussa Macri sanoi, ettei voinut kertoa öistä tarkemmin syyttäjänviraston tutkimusten vuoksi.

Julkisuuteen on myös vuotanut Macrin lausuntoja, joissa nainen on kertonut, että Berlusconin juhlissa oli saatavilla mietoja huumeita. Macri ei kuitenkaan ollut nähnyt pääministerin käyttävän niitä, Telegraph kertoo.

Berlusconin asianajaja on kiistänyt Macrin väitteet ja uhannut oikeustoimilla.

IL-AFP

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26180
  • vastustan
Vs: Tyttöjen mies
Berlusconin juhlat olivat täynnä silmiinpistävän nuoria naisia.
Silvio Berlusconi sai taas lokaa niskaansa.


Seuralaistyttö Nadia Macri, 28, kertoi viikonloppuna Italian tv:n haastattelussa pääministeri Silvio Berlusconin järjestämistä villeistä juhlista.

Juhlat järjestettiin Berlusconin, 74, asunnoilla Arcoressa lähellä Milanoa ja Villa Certosassa Sardiniassa.

Macri oli kertomansa mukaan ainoa italialainen brasilialaisten ja venäläisten naisten joukossa.

- Paikalla oli paljon nuoria tyttöjä. Luulen, että osa heistä oli alaikäisiä, mutta emme puhuneet toisillemme, Macri sanoi brittilehti The Daily Telegraphin mukaan.

- Tytöt olivat nuoria, ja se vaivasi minua. Se muistutti minua Noemin tapauksesta.

Berlusconi joutui selittelemään tekemisiään viime vuonna, kun kävi ilmi, että hän oli ollut alusvaatemalli Noemi Letitzian 18-vuotisjuhlissa.

Puhelu pääministeriltä

Macrille juhlia ehdotti alunperin viihdealan agentin Lele Moran henkivartija. Mora on Berlusconin ystävä, jonka osuutta alaikäisten prostituutioon viranomaiset parhaillaan selvittelevät.

Kuukausi ensimmäisten juhlien jälkeen Berlusconi soitti Macrin kännykkään.

- Hän sanoi "Olen italialaisten unelma". Minä sanoin "Kuka tämä on?", ja hän vastasi "Italian pääministeri", Macri kertoi.

Öitä Berlusconin kanssa

Macri tuli julkisuuteen viime kuussa, kun hän kertoi saaneensa 10 000 euroa harrastettuaan seksiä Berlusconin kanssa kahtena yönä. Tv-haastattelussa Macri sanoi, ettei voinut kertoa öistä tarkemmin syyttäjänviraston tutkimusten vuoksi.

Julkisuuteen on myös vuotanut Macrin lausuntoja, joissa nainen on kertonut, että Berlusconin juhlissa oli saatavilla mietoja huumeita. Macri ei kuitenkaan ollut nähnyt pääministerin käyttävän niitä, Telegraph kertoo.

Berlusconin asianajaja on kiistänyt Macrin väitteet ja uhannut oikeustoimilla.

IL-AFP
hintahan on ollut vähintään kohtuullinen verrattuna pattajan tyttöjen samasta työstä saamaan palkkaan, jossain lehdessä oli juuri tutkimus >:( >:( >:(
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Tyttöjen mies
Niin ja tosta lehtijutusta varmaan tulee vielä oma palkkio päälle ...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65696
Vs: Tyttöjen mies
on se sitten ihme että mies ei voi harrastaa!!!    kyllä kai sillä persluskonilla on oikeus harrastaa jos kellä!                       taitais olla unelmavävy monelle mammalle kun on niin rikaskii!

           hitto , eikös se ikekii ole jo aika ikäloppu mutta vielä piti tollasta sorkkia ja silti ei päässy edes lööppeihin!