Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Livakka  (Luettu 11310 kertaa)

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Livakka
Täyttöpöytä kans piti olla tulossa. Pesänhoitajan kommentti oli, että toimintaa pyritään jatkamaan ja realisoimaan koko pulju sellaisenaan, että uusi toimija voi jatkaa tuotantoa tavallaan "keskeytyksettä... Näin mä tosta savonsanomien linkistä ymmärsin. Ei varaosat oo mikään syy huoleen. Kyllä sähkö- ja voimansiirtokomponentteja löytyy aina jostain.
....

Oisitpa kysynyt jotain noista livakan pöydistä ennen tilaamista    ::)
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Livakka
Täyttöpöytä kans piti olla tulossa. Pesänhoitajan kommentti oli, että toimintaa pyritään jatkamaan ja realisoimaan koko pulju sellaisenaan, että uusi toimija voi jatkaa tuotantoa tavallaan "keskeytyksettä... Näin mä tosta savonsanomien linkistä ymmärsin. Ei varaosat oo mikään syy huoleen. Kyllä sähkö- ja voimansiirtokomponentteja löytyy aina jostain.
....

Oisitpa kysynyt jotain noista livakan pöydistä ennen tilaamista    ::)

Hyvä, etten kysynyt...  ;) Toimii juuri niinku pitääkin. Ei valu rehu alaspäin niinku jossain tilalla valmis apeseos valui. Rehu menee tasapaksuna 1,5m kerroksena purkukeloille...
tethering holes to their concave windings

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Livakka

Kuulopuheita:

Livakka menossa konkurssiin  ???
Emännän kaveri oli vielä saanu tilaamansa täyttöpöydän vaan nyt stä huolettaa saako siihen tulevaisuudessa varaosia...

Joku bisneksen uudelleen järjestely, luulen. Vaan mistä näitä tietää.

http://www.amagro.fi/index.htm

tällä nimellä toimii nykyään.

roadman

  • Vieras
Vs: Livakka
Oliko niin että Arctic Machine osti puljun ja perusti tytär yrityksen agraari puolelle. ?
Jotenkin tälläinen muisti kuva minulle on jäänyt

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Livakka

Kuulopuheita:

Livakka menossa konkurssiin  ???
Emännän kaveri oli vielä saanu tilaamansa täyttöpöydän vaan nyt stä huolettaa saako siihen tulevaisuudessa varaosia...

Joku bisneksen uudelleen järjestely, luulen. Vaan mistä näitä tietää.
Täyttöpöytä kans piti olla tulossa. Pesänhoitajan kommentti oli, että toimintaa pyritään jatkamaan ja realisoimaan koko pulju sellaisenaan, että uusi toimija voi jatkaa tuotantoa tavallaan "keskeytyksettä... Näin mä tosta savonsanomien linkistä ymmärsin. Ei varaosat oo mikään syy huoleen. Kyllä sähkö- ja voimansiirtokomponentteja löytyy aina jostain.

Niimpä.
Olikohan tämä nyt sitten eräänlainen tapa hoitaa spv livakalla...?

kerroos tarkemmin spv?? ??? ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9830
Vs: Livakka
mahtanee olla tavaran toimittajilla yhtä vaikeaa keskon kanssa kuin ostajalle paree ois kun tavaran toimittajatkin miettisivät muutakin kuin keskon rasvattua silmukkaa

itselläni on tähän saakka jäänyt kaikki uusien koneiden kaupat keskon kanssa puolitiehen 8)

***Mä olen kans monesti yrittänyt työkonekauppaa heidän kanssaan, mutta mitään jakoa edes toiselle kierrokselle ei ole heillä ollut. Vetoavat kotimaisiin tavarantoimittajiin, mutta jos hekin konkurssin partaalla, niin missä mättää.

Oliskohan vähän eroja eri K-maatalouksienkin kesken  ::) Jos kaupan erustama merkki on ollut mielenkiintoni kohteena niin pääsääntöisesti kaupat on kans K:n kanssa tullut. Ja koskaan ei oikeastaan ole tullut edes mieleen että tää oli viimeinen kauppa ko. puljun tai myyjän kanssa. Samaa ei voi sanoa kaikista muista firmoista/ myyjistä  ;D Oikein kyllä harmittaa joskus kun Agrin ja Yrman myyjät eivät ole viimeaikoina kauppaa saaneet, mutta mitäs se  mulle kuuluu  8) , jos hintataso on mitä on  :P

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5280
Vs: Livakka
Täytyy toivoa, että Kääriäinen itse selvisi rytäkästä. Ja että työ jatkuu. Paja on kuitenkin satsannut tuotekehitykseen ja vähän tutkimukseenkin kautta vuosien, bisnesidea on ollut vähemmän siellä kopioinnin puolella.

Petri

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Livakka
Täytyy toivoa, että Kääriäinen itse selvisi rytäkästä. Ja että työ jatkuu. Paja on kuitenkin satsannut tuotekehitykseen ja vähän tutkimukseenkin kautta vuosien, bisnesidea on ollut vähemmän siellä kopioinnin puolella.

Petri

oli juttua miehestä lehdessä kevään korvalla ei tainnut toimia enää kyseisessä firmassa,"ensimmäistä kertaa aikaa seurata kevään tuloa" kommentoi :)

http://rakennerahastot.ita-suomi.fi/alueportaali/www/fi/hanke-esimerkkeja/P-Savo_euroyritykset.pdftuolt löyttyy ne konkunrssin evähät proudly present by te-keskus :(
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Livakka
Oliko niin että Arctic Machine osti puljun ja perusti tytär yrityksen agraari puolelle. ?
Jotenkin tälläinen muisti kuva minulle on jäänyt

kyllä se näin meni.

livakan ajoi huonoon jamaan iso laajenus.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Livakka
Oliko niin että Arctic Machine osti puljun ja perusti tytär yrityksen agraari puolelle. ?
Jotenkin tälläinen muisti kuva minulle on jäänyt

kyllä se näin meni.

livakan ajoi huonoon jamaan iso laajenus.

tilatasolla verrattavis tommosseen robottipihatto laajennukseen ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?