Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Simmo siivitti...  (Luettu 6858 kertaa)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Simmo siivitti...



  Et kai sinä oo hylänny. Hieman laittoi tuo lause mietityttämään. :D
[/quote]
Kun täytin kuusikymmentä eikä ees onnitteluja tullut,niin käsitin tilanteen.
Kyllä sitä jokainen äiti odottaa ees onnitteluja,mutta mitään ei kuulunut.
Vaimon isää ja äitiä kyllä juhlitaan .
Ehkä minä olen liian pelottava miniälle,en tiijä.Olokoot.En jaksa vaivata päätäni sellaisilla asioilla.Lasten kannalta tilanne on ikävä,mutta minä olen jättänyt heidät Herran haltuun.Lapsethan ne on aina sijaiskärsijöitä.,kun vanhemmat ja isovanhemmat on tyhmiä.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Simmo siivitti...


No kyl viisi on jo ainakin melkein "rääkkäystä", eikös se saksalaisen sanonnan mukaan mene, niin että,
- Äiti, isä ja yksi lapsi on perhe.
- Äiti, isä ja kaksi lasta on suuri perhe.
- Äiti, isä ja kolme lasta on eine katastrof.
 ;D
[/quote]
syy on kyllä kokonaan minun,ei ukon.Kolmivitosena tulin äkilliseen mielenhäiriöön ja halusin lisää lapsia.Olisin varmaan tehnyt vielä vaikka kuinka monta,mutta onneksi luonto puuttui asiaan.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Simmo siivitti...


No kyl viisi on jo ainakin melkein "rääkkäystä", eikös se saksalaisen sanonnan mukaan mene, niin että,
- Äiti, isä ja yksi lapsi on perhe.
- Äiti, isä ja kaksi lasta on suuri perhe.
- Äiti, isä ja kolme lasta on eine katastrof.
 ;D
syy on kyllä kokonaan minun,ei ukon.Kolmivitosena tulin äkilliseen mielenhäiriöön ja halusin lisää lapsia.Olisin varmaan tehnyt vielä vaikka kuinka monta,mutta onneksi luonto puuttui asiaan.
[/quote]    :D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Simmo siivitti...



  Et kai sinä oo hylänny. Hieman laittoi tuo lause mietityttämään. :D
Kun täytin kuusikymmentä eikä ees onnitteluja tullut,niin käsitin tilanteen.
Kyllä sitä jokainen äiti odottaa ees onnitteluja,mutta mitään ei kuulunut.
Vaimon isää ja äitiä kyllä juhlitaan .
Ehkä minä olen liian pelottava miniälle,en tiijä.Olokoot.En jaksa vaivata päätäni sellaisilla asioilla.Lasten kannalta tilanne on ikävä,mutta minä olen jättänyt heidät Herran haltuun.Lapsethan ne on aina sijaiskärsijöitä.,kun vanhemmat ja isovanhemmat on tyhmiä.
[/quote]

  Kysymys on siis pojasta. Hyvä vaan että on napanuora katkennut. Liikaa niitä pankkopoikia onkin. :D

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Simmo siivitti...
"Simmo" siivitti tän jutun  ;D ;D ;D
=
Rikas turisti saapuu keskellä talouslamaa kreikkalaisen pikkukylän hotelliin. Hän asettaa 100 euroa vastaanoton tiskille ja lähtee katsomaan huoneita.

Hotellinjohtaja lähtee saman tien satalappusen kanssa lihakauppiaalle maksamaan velkaansa. Lihakauppias menee karjankasvattajalle ja maksaa samalla setelillä velkansa tälle. Karjankasvattaja menee paikalliselle huoltamolle ja maksaa velkansa sinne. Huoltamoyrittäjä menee kylän ilotytön luo ja maksaa tälle 100 euron velkansa. Ilotyttö menee hotelliin ja maksaa velkansa sinne. Hotellinjohtaja laittaa setelin takaisin tiskille. Turisti palaa takaisin vastaanottoon. Hän ei pitänyt huoneista ja ottaa satasensa tiskiltä.

Kukaan ei ansainnut mitään, mutta koko kylästä tuli velaton ja kaikki katsovat positiivisesti tulevaisuuteen.

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Simmo siivitti...
Juu, aivan oikein. Tätä se on nykyinen talous. Pitää vaan jostakin se "satanen" niin koko Eurooppa olis kohta velaton. Persut eivät sitä käsitä jos porukat yrittää hommata sen "satasen"
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Simmo siivitti...
"Simmo" siivitti tän jutun  ;D ;D ;D
=
Rikas turisti saapuu keskellä talouslamaa kreikkalaisen pikkukylän hotelliin. Hän asettaa 100 euroa vastaanoton tiskille ja lähtee katsomaan huoneita.

Hotellinjohtaja lähtee saman tien satalappusen kanssa lihakauppiaalle maksamaan velkaansa. Lihakauppias menee karjankasvattajalle ja maksaa samalla setelillä velkansa tälle. Karjankasvattaja menee paikalliselle huoltamolle ja maksaa velkansa sinne. Huoltamoyrittäjä menee kylän ilotytön luo ja maksaa tälle 100 euron velkansa. Ilotyttö menee hotelliin ja maksaa velkansa sinne. Hotellinjohtaja laittaa setelin takaisin tiskille. Turisti palaa takaisin vastaanottoon. Hän ei pitänyt huoneista ja ottaa satasensa tiskiltä.

Kukaan ei ansainnut mitään, mutta koko kylästä tuli velaton ja kaikki katsovat positiivisesti tulevaisuuteen.

rikas  tuisti  oli  käteinen  8)

Aulis Anttila

  • Vieras
Bwaaaaahahhhaaaaaaaaaaa :-) + Osuma :-)
Juu, aivan oikein. Tätä se on nykyinen talous. Pitää vaan jostakin se "satanen" niin koko Eurooppa olis kohta velaton. Persut eivät sitä käsitä jos porukat yrittää hommata sen "satasen"

 ;D ;D ;D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Bwaaaaahahhhaaaaaaaaaaa :-) + Osuma :-)
Juu, aivan oikein. Tätä se on nykyinen talous. Pitää vaan jostakin se "satanen" niin koko Eurooppa olis kohta velaton. Persut eivät sitä käsitä jos porukat yrittää hommata sen "satasen"

 ;D ;D ;D

koopra  on  vissiin  urpilaisen  oppilaita työväenopistosta ???

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Simmo siivitti...
Juu, aivan oikein. Tätä se on nykyinen talous. Pitää vaan jostakin se "satanen" niin koko Eurooppa olis kohta velaton. Persut eivät sitä käsitä jos porukat yrittää hommata sen "satasen"
Ei siinä satanen paljon auta jos vaikka se karjankasvattaja on velkaa 10 000. >:( >:(

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Simmo siivitti...
Juu, aivan oikein. Tätä se on nykyinen talous. Pitää vaan jostakin se "satanen" niin koko Eurooppa olis kohta velaton. Persut eivät sitä käsitä jos porukat yrittää hommata sen "satasen"
Ei siinä satanen paljon auta jos vaikka se karjankasvattaja on velkaa 10 000. >:( >:(

sen  karjankasvattajan kannattaa  tehdä  enemmän yhteistyötä  sen  hotellin
kanssa  jotta  siellä  kävisi  100  turistia  jättämässä  sen satasen ,,,,,,mutta
kreikassa  se  ei tule   onnistumaan  kuin omalla dakmalla   koska  kallis euro
ei  tuo  turisteja  kreikkaan  ja  muuta  valuuttaa  tuovaa  tuotantoa siellä
ei  merkittävästi  ole,,,,,,,joten  käteisellä  on  elätettävänä  10  milj  kansa ::)

peppo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 578
Vs: Simmo siivitti...
Aioin tosissani nukkua nämä vaalit ohi, mutta simmo48:n juttu Kyösti Karjulasta oli niin inhottava ja härski, että menin heti ja äänestin Kyöstiä! Tosiaan hieno perhe! Sellaista ei joka simmoilla olekaan.  :D

  Hyvät perusteet äänestää. Näin toimii kepudemokratia :D

Mitäs lestoista. Tuottavat edes veronmaksajia.

Mutta nämä jehovat. Sääli niitten mukuloita.

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Simmo siivitti...
Aioin tosissani nukkua nämä vaalit ohi, mutta simmo48:n juttu Kyösti Karjulasta oli niin inhottava ja härski, että menin heti ja äänestin Kyöstiä! Tosiaan hieno perhe! Sellaista ei joka simmoilla olekaan.  :D
  Hyvät perusteet äänestää. Näin toimii kepudemokratia :D
Mitäs lestoista. Tuottavat edes veronmaksajia.

Lestit tuottaa vain ja ainoastaan nettosaajia... eivät ensimmäistäkään nettomaksajaa.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Simmo siivitti...
Aioin tosissani nukkua nämä vaalit ohi, mutta simmo48:n juttu Kyösti Karjulasta oli niin inhottava ja härski, että menin heti ja äänestin Kyöstiä! Tosiaan hieno perhe! Sellaista ei joka simmoilla olekaan.  :D
  Hyvät perusteet äänestää. Näin toimii kepudemokratia :D
Mitäs lestoista. Tuottavat edes veronmaksajia.

Lestit tuottaa vain ja ainoastaan nettosaajia... eivät ensimmäistäkään nettomaksajaa.

sanoo   esimerkki    itse   :P