Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe hianoa.  (Luettu 3238 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65773
hianoa.
ruokavirasto ilmotti et huoltotauko ja sit senkään jälkeen ei maha hommat toimia.     on se hyä kun osaavat jo arvata et reisille mänööö taas ja reilusti!       onneks tuo poikiminen olikii aikasemmassa ja sain ilmottaa etukäteen....      ei tartte pelätä raippoja!

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3704
Vs: hianoa.
Tuo nyt niinkään haittoo,mut vasikat kuulemma liikkuu vähä huonosti  ja usseempi poikiminen painoo piälle.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65773
Vs: hianoa.
mut aatteleppa kui isköö panikki ku ei saa hommaa hoitettua ja määräpäivät paukkaa..   on tuo ihme kyykyttämistä virmalta..

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: hianoa.
Mutta maetotuki tuli muutaman päevän etuajassa
Elämä on parasta kometiijjaa

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65773
Vs: hianoa.
.... ilmankos ei lypsyukko kommentoinu... 8)

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9842
Vs: hianoa.
.... ilmankos ei lypsyukko kommentoinu... 8)

Mitä kommentoinut ? Multa meni ohitte koko päivitys farssi. Heräsin todellisuuteen vasta eilen illalla. Luultavasti perjantaina on jo alustavasti ajateltu mitä alkuviikosta päivitetään. Viikonlopun pitäneet sitten kiinni muuten vaan. Ja jos tarkoitit maitotukea, niin en ikinä ole oikein ymmärtänyt rahassa sen korvamerkittemistä. Pääasia että sitä on koko ajan käytettävissä, muulla nyt niin väliä oo. Korkoakaan mun tileille ei makseta, joten muutaman päivän aikaistukset ei vaikuta sitä eikä tätä. Oikeastaan olen mielissäni, jos tukien maksu siirtyy alkuvuoteen.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65773
Vs: hianoa.
mut jos et ilmoita oikeaan aikaan ni sanktiot päällä...    noooo, mitä se miusta ku toisia potkitaan....

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9842
Vs: hianoa.
mut jos et ilmoita oikeaan aikaan ni sanktiot päällä...    noooo, mitä se miusta ku toisia potkitaan....

Ei ollut poistoja ilmoitettavana. Pari syntymää oli, mutta onneksi tänäänkin vielä ehti  ::) Eilen olis voinut laittaa yhtäpäivää vanhemmaksikin, kun huomasin että toimiihan se, mutta ajattelin ottaa varman päälle. Eli siis ilmoitin eilen 6. päivänä  ;D Kukaan tuskin tietää koska nuo olikaan syntynyt. Vielä ei taida syntymät näkyä sateliitilla.

Olafi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 104
Vs: hianoa.
Tääl ei ainakaan minun maatilan kautta toimi. "tietojen haussa tapahtui virhe". >:(

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3704
Vs: hianoa.
Tääl ei ainakaan minun maatilan kautta toimi. "tietojen haussa tapahtui virhe". >:(
Ainakin päivällä toimi eilen,yllättävän vähän jopa "hyrrä"pyöri.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65773
Vs: hianoa.
saa nähtä toimiiko jatkossakin vai on onko taas joku puki joka tuloo käytön kasvaessa ilmi kuten aikasemminkin ...

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9842
Vs: hianoa.
Tämän illan minun maatilani on taas aurinkoaan pyöritelly.

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3704
Vs: hianoa.
Tämän illan minun maatilani on taas aurinkoaan pyöritelly.
5-6aikaan pelas ainakin muuten hyvin,mutta poikinutta lehmää ei löytyny listalta kuin hakemalla.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65773
Vs: hianoa.
mut jopa löyty.  tuossa kaveri manas et ei ollu koko karjassa poikinutta!!!!   on se hianoo tuo tikimaailma!!!! ::) ::)

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4410
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: hianoa.
mut jopa löyty.  tuossa kaveri manas et ei ollu koko karjassa poikinutta!!!!   on se hianoo tuo tikimaailma!!!! ::) ::)

Niin, no... ei se tikimaailma ole sen ihmeellisempi kuin ruutuvihkokaan. Jos ei tapahtumia kirjaa niin ei niitä sitten sieltä löydy..
Molemmista voi tiedot myös tuhota tai hukata.