Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lomaliitto  (Luettu 6674 kertaa)

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Ay-konkurssit...
Kummallista , Aulis ei edes yritä puolustautua .  ;D
Se on hämmästyksestä sanattomana ...

En toki ole... tiedän - mitä luultavimmin - tästä asiasta enemmän kuin saitin muut kirjoittelijat yhteensä... ja minulla on vähemmän mielipiteitä tästä asiasta kuin yhdelläkään saitin kirjoittelijoista - ja niistäkään vähistä en täällä - tästä asiasta - kirjoita... asiantuntemusta ja tietämystä asiasta näyttää olevan ihan kosolti ilman minuakin.
Itse vähän ihmettelen, miksi tämä konkurssi saa aikaan niin vahvoja tunteenpurkauksia ????
Markkinataloudessa vaan tahtoo olla niin, että huonosti johdettu yritys tekee konkurssin jossakin vaiheessa, kun rahoittajat vetävät kukkaron nyörit kiinni.
Meinaatko että seuraavaksi tekee AY-liitot konkursin? ;D

TVK meni konkkaan muutama vuosi sitten... ja iso osa liittofuusioista on "piilokonkursseja".

aulis ei se malta oll hiljaa,vaik lupas.

Aulis Anttila

  • Vieras
Historiaa...
Kummallista , Aulis ei edes yritä puolustautua .  ;D
Se on hämmästyksestä sanattomana ...

En toki ole... tiedän - mitä luultavimmin - tästä asiasta enemmän kuin saitin muut kirjoittelijat yhteensä... ja minulla on vähemmän mielipiteitä tästä asiasta kuin yhdelläkään saitin kirjoittelijoista - ja niistäkään vähistä en täällä - tästä asiasta - kirjoita... asiantuntemusta ja tietämystä asiasta näyttää olevan ihan kosolti ilman minuakin.
Itse vähän ihmettelen, miksi tämä konkurssi saa aikaan niin vahvoja tunteenpurkauksia ????
Markkinataloudessa vaan tahtoo olla niin, että huonosti johdettu yritys tekee konkurssin jossakin vaiheessa, kun rahoittajat vetävät kukkaron nyörit kiinni.
Meinaatko että seuraavaksi tekee AY-liitot konkursin? ;D
TVK meni konkkaan muutama vuosi sitten... ja iso osa liittofuusioista on "piilokonkursseja".
aulis ei se malta oll hiljaa,vaik lupas.

Hölöhölö... historia on historiaa.

Aulis Anttila

  • Vieras
Kokemus...
Kummallista , Aulis ei edes yritä puolustautua .  ;D
Se on hämmästyksestä sanattomana ...

En toki ole... tiedän - mitä luultavimmin - tästä asiasta enemmän kuin saitin muut kirjoittelijat yhteensä... ja minulla on vähemmän mielipiteitä tästä asiasta kuin yhdelläkään saitin kirjoittelijoista - ja niistäkään vähistä en täällä - tästä asiasta - kirjoita... asiantuntemusta ja tietämystä asiasta näyttää olevan ihan kosolti ilman minuakin.
Itse vähän ihmettelen, miksi tämä konkurssi saa aikaan niin vahvoja tunteenpurkauksia ????
Markkinataloudessa vaan tahtoo olla niin, että huonosti johdettu yritys tekee konkurssin jossakin vaiheessa, kun rahoittajat vetävät kukkaron nyörit kiinni.
RAY- rahaa on sinne lapioitu vuosittain, joten ei ole kyse varsinaisesta yritystoiminnasta >:( >:( vaalirahan tarvitsijat ilmeisesti kuivasivat tämänkin kaivon :P aaliksella lienee kokemusta ilmaisista palveluista tämän puljun avulla ;D

On on... kosolti on  :P :P   ::) ::)   ;D ;D ;D ;D