Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kunniallinen tie on vastuunkantajan rautainen perusta  (Luettu 5145 kertaa)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Tästä ketjusta voi päätellä vain sen että kaikki suomalaiset ovat on/off -juojia. Siis että ei oteta sitä napsua iltasella kun istutaan tässä agron ääressä tai oluttölkkiä ruuan kera... Vaan ollaan sitten tuhannen päissään pari päivää räkäkännissä ja kaikki menee alas mitä tuvasta löytyy. On se niin vaikeeta. ;D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

  • Vieras
On mulla vielä jemmassa monta pulloa..eikä mitään himoa aukasta..  Ihmisestä se on kiinni, miten ne nesteet kurkusta alas vetää. ;D

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786

Tai se pitäisi tiedostaa jo silloin, kun on lapsi.. Eli olen kahden juopposuvun vesa, eli mitä todennäköisemmin kannan sitä geeniä, mutta juoppoja meistä ei ole tullut, koska meillä on aina ollut elämässä muutakin, mikä antaa hyvänolon tunteen ja sisältöä elämään.. Mutta tiedostan tämän kyllä juuri lääkkeiden kohdalla, enkä käytä riippuvuutta aiheuttavia lääkkeitä kuin vain hätätapauksessa ja muutaman päivän korkeintaan. Asia pitää ymmärtää, ennen kuin riippuvuus puhkeaa, niin lopputulos on paras. ::)
[/quote]

  Ai sinäkin,, mulle äitimuori aikoinaan pauhasi että eikö isäs (oli muuten raitis kovan vaimon ansiosta) suku ole jo tarpeeks ryypännyt ilman sinuakin, vastasin sitten että juonkin niitä mitä sun suvultas(tunnettuja juoppoja nekin) on jäänyt ottamatta..
  Mutta nyt on kiintiö ollut jo täys kummaltakin puolelta mun osaltani, eikä ongelmaa vaikka joskus tuleekin otettua, se on vaan niin ettei siitä saa enää sellasta fiilinkiä niinkuin ennen,, muita paheita kyllä tulee harrastettua tilaisuuden tullen, olen kai tarpeeks hullu ilman viinaakin.

navettapiika

  • Vieras
Olen minä sitäkin miettinyt, että kun on pienestä pitäen nähnyt, mitä tuo viina tuo tullessaan niin osaa varoa sen kanssa.  Ja kun on riittävän monta serkkua käynyt monttupileissä hyvästelemässä reilusti alta viidenkymmenen niin kyllä se vähän noita ajatuksia järjestelee..
Viimeinen niitti tuli kyllä synnärillä, kun keskolassa oli oman vauvan vieressä toinen, jota vierotettiin viinasta.. Se oli aika kovaa kattoa ja vieläkin muistaa sen huudon. Mitähän sillekkin lapselle kuuluu... :'(

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle

Sitä mää en vaan käsitä, miksi suomen alkoholilainsääntö pitää tehdä tyhmien mukaan.

se valtiovalta vissiin uattelee sinunki parasta.  ;D

 ;)  :D  ;D  ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
  Jos Suomessa ei oltas rajoitettu tuota viinansaantia niin kunnon viinageenit omaavat olisivat juoneet itsensä kuoliaiksi jo sukupolvia sitten..

ruusunpuna

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 358
  • Paikalla
Onko tuo Luokujussi joku viinapiru joka on hiilihangollaan tökkinyt tätä maidontuottajaa... ei alkoholi ole missään niin iso ongelma kuin Suomessa.

No eihän tuo pidä oikeasti paikkaansa. Lienet tietoinen että jopa Amerikassa on ollut kieltolaki? Kaverien kanssa naureskeltiin joskus 2004 Saksassa puistojuoppoja "onko täällä viinavero laskenut" kun Suomessa oli juuri tapahtunut tuo liike.
Eiköhän vaan suomalainen yhteiskunta pyri olemaan hyvinvointisellainen.

Antti Heikkilä

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Kuinka helvetin monta aihetta sun pitää raittiudestas tänne oikeen vääntää? Luulis et se tulee jo yhdelläkin selväksi :-X

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Kuinka helvetin monta aihetta sun pitää raittiudestas tänne oikeen vääntää? Luulis et se tulee jo yhdelläkin selväksi :-X
Kuka kissan hännän nostaisi... han är ju lite bättre folk än vi. :)
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

mah

  • Vieras
Kuinka helvetin monta aihetta sun pitää raittiudestas tänne oikeen vääntää? Luulis et se tulee jo yhdelläkin selväksi :-X

Ei tule välttämättä asia selväksi, kysypä vaikka eemeliltä, sepedeukselta tahi veetiltä. :-X
Ja onhan nämä maidontuottajapoloisen aloitukset mukavaa vaihtelua edellisiin verraten. :'(

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Kuinka helvetin monta aihetta sun pitää raittiudestas tänne oikeen vääntää? Luulis et se tulee jo yhdelläkin selväksi :-X

Ei tule välttämättä asia selväksi, kysypä vaikka eemeliltä, sepedeukselta tahi veetiltä. :-X
Ja onhan nämä maidontuottajapoloisen aloitukset mukavaa vaihtelua edellisiin verraten. :'(

Tarpeeksi monta kertaa kun toistaa, niin alkaa uskoa itsekkin omiin juttuihinsa. ::)
It ain't over till the fat lady sings

navettapiika

  • Vieras
Kuinka helvetin monta aihetta sun pitää raittiudestas tänne oikeen vääntää? Luulis et se tulee jo yhdelläkin selväksi :-X

Ei tule välttämättä asia selväksi, kysypä vaikka eemeliltä, sepedeukselta tahi veetiltä. :-X
Ja onhan nämä maidontuottajapoloisen aloitukset mukavaa vaihtelua edellisiin verraten. :'(

Tarpeeksi monta kertaa kun toistaa, niin alkaa uskoa itsekkin omiin juttuihinsa. ::)
Pitäähän meitä syntisiä välillä ojentaa.. :-[

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Ei maanviljelijän viitan harteilleen saanut ja sen mukanaan tuomat vastuut sovi viettää aikaansa juopotellen ja laiskotellen. Se on tuhon tie ja menee pahimmassa talot alta. Tässä Luomujussi osoitus mun kohdalla, että yläkerran isäntä on auttanut pitämään korkin kiinni ja talo pysyy pystyssä ja menee eteenpäin. Aamen.

Hyvä homma. Tsemppiä kovasti sulle. :)
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Kuinka helvetin monta aihetta sun pitää raittiudestas tänne oikeen vääntää? Luulis et se tulee jo yhdelläkin selväksi :-X
No mikäs sua ahdistaa? Sivuuta koko juttu, jos näet, että on mun aloittama.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Kuinka helvetin monta aihetta sun pitää raittiudestas tänne oikeen vääntää? Luulis et se tulee jo yhdelläkin selväksi :-X

Ei tule välttämättä asia selväksi, kysypä vaikka eemeliltä, sepedeukselta tahi veetiltä. :-X
Ja onhan nämä maidontuottajapoloisen aloitukset mukavaa vaihtelua edellisiin verraten. :'(
Ei harmitä yhtään vaikka keskusteltaisiin joka päivä suomen alkoholipolitiikan, maatalouspolitiikan ja kokoomuksen vaalirahoituksen vääristymistä.🎅