Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Navettapiika uutisissa?  (Luettu 2483 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65691
Vs: Navettapiika uutisissa?
nuorien kyydistä putoaa jo kolmekymppiset, elä siis välitä.... käytä vettä lisänä!

navettapiika

  • Vieras
Vs: Navettapiika uutisissa?
En minä kehtaa.. Onneksi eläkeläiset ovat vapautettu näistä edustamisista..enkä edes haalareita ostanut. Olen niin kalkkis, tai minulla sattuu noita haalareita jo kohtuudella olemaan..

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Navettapiika uutisissa?
Pääseehän sitä Unionin sosiaalirahastoa sitten kuppaamaan johonkin nuorisoprojektiin yms. - Taas roiskitaan Veetin rahoja lahjattomiin ja moniongelmaisiin tundranuoriin!
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Navettapiika uutisissa?
Jep..poltetaan vain urakalla kaikkeen turhuuten hynää ja Veeti kärsii... Tuosta tulee melkein jo hyvämieli..

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Navettapiika uutisissa?
Oksalle tämä vinkiksi: http://yle.fi/uutiset/3-9195394

Kyllä "me ei enää teinit" ehditään tehdä vielä vaikka mitä.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Navettapiika uutisissa?
Älä nyt tommosta.. herttileijaa. Eiköhän tuo kuulu niihin kokemuksiin, mitkä voi hyvällä omallatunnolla skipata.

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: Navettapiika uutisissa?
Prkele..nyt saa solvaaminen loppua. Minä mikään kiuruvetinen ole.. pikkasen rajaa. Jos ei mulla muuta tekemistä ole kuin telkkarissa itkeä niin menen hirteen roikkumaan. Ja sitä paitsi en nyt millään ehdi sääliä kerjäämään, kun pitää koulussakin istua melkein joka päivä..karseeta.

Anteeksi...kiuruvetiset.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Navettapiika uutisissa?
Prkele..nyt saa solvaaminen loppua. Minä mikään kiuruvetinen ole.. pikkasen rajaa. Jos ei mulla muuta tekemistä ole kuin telkkarissa itkeä niin menen hirteen roikkumaan. Ja sitä paitsi en nyt millään ehdi sääliä kerjäämään, kun pitää koulussakin istua melkein joka päivä..karseeta.

Anteeksi...kiuruvetiset.
Mites sää nyt tuolla tavalla c-alueen tissinkoittajilta anteeksi pyytelet? Eikö nyt mene vähän ohi sun ajatusten??

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Navettapiika uutisissa?
Oksalle tämä vinkiksi: http://yle.fi/uutiset/3-9195394

Kyllä "me ei enää teinit" ehditään tehdä vielä vaikka mitä.

  Niinpä, mutta jos on kohtalona vanhainkoti niin saattaisi olla parempi vaihtoehto etsiä joku juttu mistä pääsisi kiven sisään,, hoito olisi varmaan parempaa..

navettapiika

  • Vieras
Vs: Navettapiika uutisissa?
Oksalle tämä vinkiksi: http://yle.fi/uutiset/3-9195394

Kyllä "me ei enää teinit" ehditään tehdä vielä vaikka mitä.

  Niinpä, mutta jos on kohtalona vanhainkoti niin saattaisi olla parempi vaihtoehto etsiä joku juttu mistä pääsisi kiven sisään,, hoito olisi varmaan parempaa..
Tuossa on kyllä vinha perä. Ja  jos hoitoa ei tule, pääset yhdellä puhelinsoitolla lööppeihin, niin johan löytyy.. Kallis hammasremonttikin kannattaa kyllä vankilaan mennä hoidattamaan..

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65691
Vs: Navettapiika uutisissa?
hittoako työ nyt tuota starekiaani mänitte paljastamaan!!!!    miä en ole piässy hammashoitoon vuosiin ja tuo tuli jo alussa mieleen kun kattelin miten helposti autoihin nykyään pääsee murtautumaan....   ja tyhjän pankkiautomaatin tyhjennyksen jälkeen olis vanhainkoti huoltoineneen taattu...

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3698
Vs: Navettapiika uutisissa?
on se kiva kun humanoismia opiskelee... alkaako kohta humina päässä?     tosa yks humanisti nauro että hänestä tuli huono humoristi tuolla koulutuksella...
Kyllä sitä huminaa päästä jo kuuluu, mutta saa nähdä kestääkö maksa näitä opiskeluja..meinaa tuo yöelämä ottaa jo lujille tässä iässä.
Tahtoo ne vanhemmat naiset olla kovimpia menijöitä,kun vauhti saadaan päälle...Veetinä en piikaa suututtaisi,voi sieluni silmin nähdä miten piika liiskaa Veetin kuin kärpäslätkä kärpäsen.

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: Navettapiika uutisissa?
on se kiva kun humanoismia opiskelee... alkaako kohta humina päässä?     tosa yks humanisti nauro että hänestä tuli huono humoristi tuolla koulutuksella...
Kyllä sitä huminaa päästä jo kuuluu, mutta saa nähdä kestääkö maksa näitä opiskeluja..meinaa tuo yöelämä ottaa jo lujille tässä iässä.
Tahtoo ne vanhemmat naiset olla kovimpia menijöitä,kun vauhti saadaan päälle...Veetinä en piikaa suututtaisi,voi sieluni silmin nähdä miten piika liiskaa Veetin kuin kärpäslätkä kärpäsen.

Sitä Veetikin pelkää.