Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Joko teillä kasvaa humalaa  (Luettu 2814 kertaa)

PuuhaPete

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 72
  • Honi soit qui mal y pense
Joko teillä kasvaa humalaa
Ajantasainen lainsäädäntö velvoitaa kaikki humalan kasvattamiseen ja 200 salkoa pitäisi olla per tila.
Humalasta on nyt kuulemma pulaa, tiesi Soininvaara kirjoittaa.

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1734/17340002000#L7

 :(
"Satakuntalainen mies voi elää täysipainoisen elämän, hymyilemättä kertaakaan." Kansanedustaja Kalli, satakuntalainen itsekin.

antti-x

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2858
Vs: Joko teillä kasvaa humalaa
Ajantasainen lainsäädäntö velvoitaa kaikki humalan kasvattamiseen ja 200 salkoa pitäisi olla per tila.
Humalasta on nyt kuulemma pulaa, tiesi Soininvaara kirjoittaa.

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1734/17340002000#L7

 :(

Kai ne sakot olisi hyvä maksaa mutta mitä mitä mahtaa taalari tehdä euroina?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65679
Vs: Joko teillä kasvaa humalaa
noooo, se on hyvä että alkaa löytyä noille humalille markkinoita!   en tähän päivään mennessä ole saanu yhtään kiloa myytyä kun ei noille ole oikeasti markkinoita suomessa, ulkomailla kyllä on!    mutta tuon määrän vienti ei kannata.   vanha maatiaislajike mutta en enää muista nimeä joten pikkasen haittaa siitä..

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Joko teillä kasvaa humalaa
Veetille  ehkä parempi olisi kuitenkin se hamppu..jos söisi kuormasta olisi hiukan lystikkäämpi... ::)

PuuhaPete

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 72
  • Honi soit qui mal y pense
Vs: Joko teillä kasvaa humalaa
Maatalousväki lienee nyt liian humalahakuinen juttua lukiessaan. Tosin lienee niin että nykyisillä tiloilla ainoa humalasalko on isäntä ja sekin vähän pönäkkä. Huomasitteko tuon laajennetun virkamiehen vastuun:

"Nimismies pankoon syyskäräjissä syytteenalaiseksi sen, joka ei ole humalistoa näin istuttanut, ja ottakoon sakon ulos ennen Tuomaanpäivää. Jos nimismies sen laiminlyö, maksakoon itse sen sakon."

Moderni lakiteksti voisi olla vaikka: " Tuet on MAVIn maksuun laitettava ennen Tuomaanpäivää. Jos MAVI sen laiminlyö, pääjohtaja ja johtoryhmä maksakoon tuet yhteisvastuullisesti itse."
"Satakuntalainen mies voi elää täysipainoisen elämän, hymyilemättä kertaakaan." Kansanedustaja Kalli, satakuntalainen itsekin.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Joko teillä kasvaa humalaa
Ei teillä kasva humalaa. Tämän nykyhallituksen aikana teillä kasvaa kuoppia  >:(
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

nestori2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2079
Vs: Joko teillä kasvaa humalaa
Ei kasva humalaa, mutta humala aika-ajoin, kun on aihetta :D

Köntys

  • Vieras
Vs: Joko teillä kasvaa humalaa

Onko humalahakuinen juominen ainoastaan oluenjuojien ongelma  ::)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Joko teillä kasvaa humalaa

Onko humalahakuinen juominen ainoastaan oluenjuojien ongelma  ::)
Kossua on pakko juoda humalahakuisesti koska se maistuu selvinpäin niin törkeän pahalta
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Joko teillä kasvaa humalaa
Mavilta pitää hakea tukea humalatilan ylläpitoon (oli muuten yhdessä Fingerporissa). Itse en keksinyt.
Harmi.

Köntys

  • Vieras
Vs: Joko teillä kasvaa humalaa
Mavilta pitää hakea tukea humalatilan ylläpitoon (oli muuten yhdessä Fingerporissa). Itse en keksinyt.
Harmi.

Laskuhumalaan kriisitukea  :-\

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Joko teillä kasvaa humalaa
Mavilta pitää hakea tukea humalatilan ylläpitoon (oli muuten yhdessä Fingerporissa). Itse en keksinyt.
Harmi.

Laskuhumalaan kriisitukea  :-\

Mulla oli kerran tuollainen laskuhumala lentokoneessa, nousussa olin vielä täysin selvänä
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.