Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Juko ht 3000s  (Luettu 6457 kertaa)

tiimuska

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12
Juko ht 3000s
Mites olen kattellut uutta kylvökonetta ja juko voisi olla yksi hyvä ehdokas, mutta mites onko konemuksia uskaltaako moiseen sekaantua?
Niin ja miten jukon varsinkin tämä puikkomallinen laaha-apulantavannas toimii ja kestää käytössä?
Maat kaikki kovaa savea, joten olen ajatellut oisko se laahavannas sitten kuitenkin se varmempi?
Niin ja saa tumesta ja simultastakin kertoo kokemuksia.
Kiitos!

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1603
Vs: Juko ht 3000s
Maalajit sen verran erilaisia että en kokemuksia sen kummemmin laita, mutta tääläpäin on moitittu jukon vantaiden kestävyyttä kivikosketuksissa! Meinaavat kuulemma olla melko haurasta tavaraa... Syöttölaitehan tuossa on ylivoimaisen tarkka...

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Juko ht 3000s
Jos jäykkään savikkoon meinaat siemenet kylvää oikein ettet vain pudottele pintaan niin simultan kiekkovantaan voit ainakin jättää pois laskuista. Jos ei eloperäisiä maita ole niin ilman muuta laahavannas. :P

masto

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 88
Vs: Juko ht 3000s
Mulla on ollut Juko neljä vuotta. Ei mitään suurempia ongelmia, takuuseen vaihdettiin stefoja ja sylinterien tiivisteitä kun vuotivat.

Mulla on kiekkovantaita kaikki. Siemenpuolen kiekkovantaat on todella hyvät, ne kannattaa ainakin ehdottomasti ottaa. Apulantapuolella näyttää vannaspuoli kuluvan jokin verran ja kun vantaat on tehty hitsaamalla eikä valulla niin jokainen vannas on vähän yksilö. Yksi vannas on sen verran kulunut että märällä maalla kiekko vetäisee savipallon tukkien apulantaputken. Muut vantaat toimivat hyvin. Kannattanee melkeen ottaa kuitenkin kiekot tällekin puolelle.

Muuten ei sen ole moittimista. Ei se kulutuskestävyydeltään mikään rapidi ole mutta ei ole hintakaan kuin puolet rapidista. Tehtaan varaosapalvelu toimii kiitettävästi.