Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kyselikö joku 4 m:n kylvökonetta?  (Luettu 3171 kertaa)

piisaa. co

  • Vieras
Tuossa on: http://www.mascus.fi/maatalous/kaytetyt-kylvokoneet/saxonia-sd-73-super-4-m/images/cn9dfnfk.html

Nuhvimestari tosin hommaa tuollaisen 600 ekeä halvemmalla ja saa vielä 3 ehyttä varaosakonetta kaupanpäälle. ;D

Viimeksi muokattu: 17.01.14 - klo:21:13 kirjoittanut piisaa. co

nuffieldmaster

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1719
Vs: Kyselikö joku 4 m:n kylvökonetta?
Tuossa on: http://www.mascus.fi/maatalous/kaytetyt-kylvokoneet/saxonia-sd-73-super-4-m/images/cn9dfnfk.html

Nuhvimestari tosin hommaa tuollaisen 600 ekeä halvemmalla ja saa vielä 3 ehyttä varaosakonetta kaupanpäälle. ;D

No nyt ei kyllä pysty. Tuossa on hinta kohdallaan, hakekaa pois  ;)  Kas, kun eipä ole suomesta, jossa maatalouskonehintatasokupla odottaa poksahtamistaan sanokaa minun sanoneen  8)
Markkinoiden Wahwimmat Wieska -lumilingot saat Kuuksenvaarasta parhaimpaan hintaan!
040-7306421  SOITA!  https://www.youtube.com/watch?v=IbiCOqk3fho

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8442
Vs: Kyselikö joku 4 m:n kylvökonetta?
Oikeen merkkareilla. Ja kulkeekin varmaa hulppeesti pikkuvalmetilla.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

jylperö

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1255
Vs: Kyselikö joku 4 m:n kylvökonetta?
Minua kyllä hieman kyrsii kun tuli hinattava ostettua, nyt kun nuita sarkapeltoja siunaatunut niin olisi nostolaite härveli ollut parempi.
Oisi pitäny ostaa se maschio nina halpakin oli.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9828
Vs: Kyselikö joku 4 m:n kylvökonetta?
Minua kyllä hieman kyrsii kun tuli hinattava ostettua, nyt kun nuita sarkapeltoja siunaatunut niin olisi nostolaite härveli ollut parempi.
Oisi pitäny ostaa se maschio nina halpakin oli.

Riippuu varmaan hinattavasta, mutta ittellä on ollut viljelyssä sarka peltoja , pieniä kolmioita, epämääräisiä kuvioita muutenkin jne. Ja nykyään kylvökoneena vanha 3m jyräkombi. Ei kyllä nostolaite konetta ole tullut ikävä, paljon mukavampi jopa pienillä tilkuilla. Lisäksi olen paikannut heinää "aisa mutkalla" jolloin siemen vantaat vielä menee maan pintaa / ehkä maahankin ja lannoite vantaat kulkee reilusti ilmassa. Ei vaadi ylimääräisiä säätöjä / ruuvauksia kuten vaati nostolaite kylvölannoittimella tehdessä ( lannoitevantaiden poisto). Tosin mulla ei siis ole kyse 4m koneesta,  joten eihän se tämän otsikon alle olisi kuulunut  ;D

lumia925

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 117
Vs: Kyselikö joku 4 m:n kylvökonetta?
Onkohan kokemuksia kertynyt unian nostolaitekoneista? Ei silleen että kiinnostais mutta ne kun ei ole hinnan kiroissa...

Realisti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 713
Vs: Kyselikö joku 4 m:n kylvökonetta?
www.taure.ee tuolla olis vogel&noot terradrill a300, oli ihan hilkulla etten olis ostanut. Olis ollut melko kiva kun olis pystynyt tekemään suorakylvöä myös nevalla kun lautasmuokkari kuitenkin mulistaa maata aikalailla, hs-laitteen tarpeeseen ja maapyörämallin hintaan oikeastaan kaatui tuo homma. Nyt tulee sitten combimaster+ ittelle.