Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Mites muut densut ja kännikalat otetaanko ihan verottajan kunniaksi muutama päivä
Saa sitten valtio taas vähän köyhän selkänahasta lisää siivua viinaveron muodossa
Onko jollain tietoa moisesta torvesta? Jotain 3.5" tarvis olla.
Laitetaan nyt tämmönenkin. Nyt kun on muodissa kysellä että mikä olis väen mielestä hyvä.
Hyviä ehdotuksia kaipailen että mitäkö sitä viinakaupasta tois
Eli kuinka paljon tuossa CNH T7 sarjan pienemmässä päässä on järeämmät sisäkalut kuin T6 sarjan isommissa malleissa? Siis vaihteisto ja perä. Aikani kuluksi mietin kun tehot ei paljoo heitä toisistaan.
Nytkun on tämmöistä raikasta talvisäätä niin mites masiinat liikkuu? Ureat jäässä?Pitääko kauan käytellä paikoillaan että vaihteistot suostuu toimimaan? Nuo vanhathan lähttee kuin palmunalta jos vain käyntiinsaa
Mutta mites nämät uudet ja hienot kikottimet?
Elikkäs tuo tavallinen kitti ei oikein iske
Mites jos lättäisin saumoihin ja rakoihin Sika FireStop mönjää. Täyttääkös tuo sitten palonormit? Kyseessä siis pajan pikkuinen laajennus osa.
Siis meinaan tommosia mitä KV lehdessä on tuotu esille. Käviskös moinen mönjä mettäkoneen raadon hydrauliikka systeemin tilkitsemiseen? Kun jutun mukaan ainakin pitäis vanhan vuotavan romun tiivistyä merkittävästi
Onkos joku moista kokeillut että auttaako?
Elikkäs nyt vanhan sotaratsun renkaat alkaa oleen kaput! Ovat niin siloiset kuin vauvan pylly ja niin murteimilla että ei enään ilmahanki sisällä pysyä
Joten minkäköhän kokoinen isompi renkas tuohon kävis tilalle? Ei ainakaan yhtään matalammat käy muutenkin matala maavara. Ei taida 650set sopia vanteelle mitään merkintöjä ei vanteesta löydy joka kertois vanteen leveyden
Minkämoisia olette tuon 20.8sin tilalle ägenneet?
Tuntuuko kenestäkäänmuusta koskaan siltä että pitäis vähän haulikolla (huoltaa ) tietokonetta ja niiden lisälaitteita? Jumalauta kun yhden hässäkän vaihdat ko systeemiin niin mikään ei toimi. Sitten vielä loputkin romut sekoilee senkun kerkiää. Yksi osa ei hyväksy toista ja toisinpäin jne
Elikkäs koppelon turbo on oikutellut koneen ostamisesta asti. Nyt ei oikuttele enää ja motti on nyt kovasti viriili. Niin nyt tarvittaisiinkin Kawasaki pumppujen tuoton lisäys ohjeita. Kaasu pohjassa kyllä vauhtia piisaa mutta nyt jaksais puolikaasullakin. Kun tässä ei siis ole mitään sähkösäätöjä mitä vanhassa oli. Niin nythän oikea säätö proppu onkin sitten hiukan hakusessa
Koska pumput onkin hiukan erilaiset kun entisessä
kyseessä siis sk130 iv vm98 koppelo ei viittis koko systeemiä sekottaa kokeilemalla joka pulttia pyörittelemällä.
Meinaan kun on noin sateinen kelikin
Lienee syksyä ilmassa ja syys masennusta
Josko tuota muutaman päivän kaatais
Mites nuo JCB kuokat on pelannu jos moisia jollakulla on? Hiukan kiinostus kasvanut tommosta 145 js masiinaa kohtaan. Puomithan noistakait ratkeilee mutta ei mielestäni mikään kummoinen korjata. Mielestäni kohtuu nopealiikkeinen vehje. Mutta onkos joitain muita tyyppivikoja puomin lisäksi
?
Siis se aika kun suuret ja mahtavat maataloustuet alkavat virrata!
Sinne edellisten tukiaisten kanssa lihoavaan kassaan
Mutta mutta kuinka ollakkaan luulen että se eniten lihoava kassa taitaakin olla konekauppiailla
Siis kysymys kuuluukin jokos rahat polttelee taskuihin reikiä?
Onkos muita menossa ko tapahtumaan?