Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tuulimylly  (Luettu 5020 kertaa)

yö linjalla

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 216
Vs: Tuulimylly
Riittävät vakuudet olta vuokrasta ja siitä, että romut siivotaan pois rakennusajan jälkeen, muuten teet sen itse omistamaltasi maalta.

Pankkitakaus ?

oli menny laput että pankki vapauttaa kiinitystä siltä osin mitä tarvii. En minä uskalla lähteä ketään takamaan

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Tuulimylly
Riittävät vakuudet olta vuokrasta ja siitä, että romut siivotaan pois rakennusajan jälkeen, muuten teet sen itse omistamaltasi maalta.

Pankkitakaus ?

oli menny laput että pankki vapauttaa kiinitystä siltä osin mitä tarvii. En minä uskalla lähteä ketään takamaan

Hiukan sarkastisesti täytyy kysyä että kuinka tuulivoimalan paikasta vois pyytää vuokraa kun saitin viisaat on todistelleet moneen kertaan että tuulivoimala ei tuota mitään.
Vaimitentäänytoli?

AgerSilva

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 799
Vs: Tuulimylly
Riittävät vakuudet olta vuokrasta ja siitä, että romut siivotaan pois rakennusajan jälkeen, muuten teet sen itse omistamaltasi maalta.

Pankkitakaus ?

oli menny laput että pankki vapauttaa kiinitystä siltä osin mitä tarvii. En minä uskalla lähteä ketään takamaan

Hiukan sarkastisesti täytyy kysyä että kuinka tuulivoimalan paikasta vois pyytää vuokraa kun saitin viisaat on todistelleet moneen kertaan että tuulivoimala ei tuota mitään.
Vaimitentäänytoli?

Eikös se valtio ole luvannu pari miljardia tähän tuulivoimavouhotukseen. Sen takiahan noita puistoja jokapaikkaan tehdään, kun siitä on varma tuotto pitkäks aikaa. Haitat sitten jää niille jotka asuu lähellä näitä tuulivoimaloita.