Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe missä  (Luettu 861 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65691
missä
olitta 19.11. 1969 kun kuuta valloitettiin toisen miehityksen voimin?     ite muistan kuin sitä tuli seurattua töllöstä ja raatiosta ja noin kolmisen viikkoa eteiäpäin tein esseen tuosta.   silloin olin hiton paljon kiinnostunnu avaruuten valloituksesta...                 etin juttua siitä voitsaristakin joka lie nyt jo pikkasen kauempana kuin kepu!
                silloin oli toisenlaiset jutut kuin nykyään.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: missä
olitta 19.11. 1969 kun kuuta valloitettiin toisen miehityksen voimin?     ite muistan kuin sitä tuli seurattua töllöstä ja raatiosta ja noin kolmisen viikkoa eteiäpäin tein esseen tuosta.   silloin olin hiton paljon kiinnostunnu avaruuten valloituksesta...                 etin juttua siitä voitsaristakin joka lie nyt jo pikkasen kauempana kuin kepu!
                silloin oli toisenlaiset jutut kuin nykyään.

Töisä olin. 😊

Aatami Särkisalami

  • Vieras
Vs: missä
ongellakohan oltiin..ei kun oli kesä mahto olla    seurraavana vuotena  1970....kun siitä puhuttiin..  dementijjaa iskee...

navettapiika

  • Vieras
Vs: missä
Kotona...melko varmasti.. ::)

Dr.Who

  • Vieras
Vs: missä
Tjaah onpa vaikee kysymys,mikä viikon päivä tuo.Jos oli lauantai ilta niin varmaan tuli oltua seurojentalolla ,Kievariviinaa tai iso pullo Bacardia ym terävää.Jos arkipäivä niin aivan varmaan  oli jonsered 621 käsis ja tukkipuuta kumoon 30-40 rungon päivätahtiin.Ja se oli siihen aikaan tosi hyvää tienuuta,valitettavasti siinä meni sitten  selkäranka siihen kuntoon että sillä ei tee enää mitään. :(.Mull aivan sama miktä ne avaruudessa huuhaili silloin.

Viimeksi muokattu: 19.11.15 - klo:20:34 kirjoittanut Dr.Who

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: missä
olitta 19.11. 1969 kun kuuta valloitettiin toisen miehityksen voimin?     ite muistan kuin sitä tuli seurattua töllöstä ja raatiosta ja noin kolmisen viikkoa eteiäpäin tein esseen tuosta.   silloin olin hiton paljon kiinnostunnu avaruuten valloituksesta...                 etin juttua siitä voitsaristakin joka lie nyt jo pikkasen kauempana kuin kepu!
                silloin oli toisenlaiset jutut kuin nykyään.

Töisä olin.

Valemuistoa pukkaaaaaaa...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."