Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mitä eemmeli oikein kuvittelee?  (Luettu 2456 kertaa)

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
Vs: Mitä eemmeli oikein kuvittelee?
Taisikin sattua eemmeliin , taisi mennä päivä piloille. Minuun on turha raivoasi purkaa, olen sen verran paatunut kokoomuslainen että munaat vaan ittes kun minuun sitä aktiviteettiasi kohdistat. Paa kuule se mielees että ikään en ole kepua kannattanut enkä kannta, mutta olen tullut hyvin heidänkin kanssaan toimeen.
Et ensimmäinen kepulainen takinkääntäjä.
Eemeli tietää, että kokoomuslaiset ovat piilokepulaisia, joten kokoomuslaisiakin voi aivan hyvin keputella.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Pode

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Taisikin sattua eemmeliin , taisi mennä päivä piloille. Minuun on turha raivoasi purkaa, olen sen verran paatunut kokoomuslainen että munaat vaan ittes kun minuun sitä aktiviteettiasi kohdistat. Paa kuule se mielees että ikään en ole kepua kannattanut enkä kannta, mutta olen tullut hyvin heidänkin kanssaan toimeen.

Moi vaan. Täähän alkaa mennä oikeasti viihdyttäväksi, kokoomuslaiset tappelevat verissäpäin keskenään ja vielä vanhat miehet.

Popcornit esiin !

Viljelijä evp

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
moi ittelles, en tosiaan ole minkään puolueen jäsen, mut sen sanon että tuo jatkuva kepu mtk jauhatus yhden ukkelin osalta on kyllä ollut jatkuvaa. Minua ei kiinnosta hänen kieroontuneet ajatuksensa, mut säälittää teitä jotka niitä kuitenkin jatkuvasti kommentoitteja pilaatte päivänne hänen ulostuksillaan lukemalla niitä.

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Moi vaan. Täähän alkaa mennä oikeasti viihdyttäväksi, kokoomuslaiset tappelevat verissäpäin keskenään ja vielä vanhat miehet.

Popcornit esiin !

Kysyppä Oksalta miksi Persut siirtyy laumana kokoomukseen?

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Jos älykkyys ei oikein riitä tilan pitämiseen,

Joka tapauksessa karjatila edellyttää erittäin korkeata ammattitaitoa. Alalle pitää syntyä. Tie viljatilan isännäksi on paljon yksinkertaisempaa.   

- Erkki Holma, Koneviesti 14/2023 -

🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
sepe,   mistä päättelet että persuista siirtyy kokomustiin?    ite en tunne yhtään mutta pari kokkaretta joka siirtyny persuihin...

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
Eemeli tarkoittanee, että hän itse oli se ensimmäinen. :D
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Eemeli tarkoittanee, että hän itse oli se ensimmäinen. :D
eemeli vaikeni kuin tyrmättynä :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jos älykkyys ei oikein riitä tilan pitämiseen,

Joka tapauksessa karjatila edellyttää erittäin korkeata ammattitaitoa. Alalle pitää syntyä. Tie viljatilan isännäksi on paljon yksinkertaisempaa.   
Ilmanko eteenkin maitotilojen määrässä on tapahtunut romahdus ja antaa sekin viitteen johonkin jos unionin parhaimmalla tuottajahinnalla, ylivoimaisesti parhaimmilla eduilla, vuodesta toiseen huudettiin, kriisi kriisi kriisi.
Sektori jonka eteenpäin meno perustunut vain ja ainoastaan toisen lompakolla käyntiin.
 Vain harva investointi olisi toteutunut ilman valtavia tukiaisia, jos olisi tar***** vain omia edellytyksiä.

- Erkki Holma, Koneviesti 14/2023 -

🎅

Viimeksi muokattu: 21.11.23 - klo:04:03 kirjoittanut Eemeli

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta hyä kun viljakasvattaja jatkaa vain kasvatusta vuotesta toiseen vaikka ei etes kustannuksen mieltä saa takaisin..    kun vaan haluaa kasvattaa viljaa...   ihan kuin nuo ruutin keksijät,   keksitään lisää!!

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta hyä kun viljakasvattaja jatkaa vain kasvatusta vuotesta toiseen vaikka ei etes kustannuksen mieltä saa takaisin..    kun vaan haluaa kasvattaa viljaa...   ihan kuin nuo ruutin keksijät,   keksitään lisää!!

Tuli tuo Hankkijan kalenteri ja lehden läpyskä " kasvun osaaja". Ei mee huonosti kasvun osaajilla. Uutta puimuria, traktoria. Nuoret ostaa omia tiloja vapailta markkinoilta. Että silleen. Äänestetään Pekka pressaksi, kun näin hyvin menee.

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy

Tuli tuo Hankkijan kalenteri ja lehden läpyskä " kasvun osaaja". Ei mee huonosti kasvun osaajilla. Uutta puimuria, traktoria. Nuoret ostaa omia tiloja vapailta markkinoilta. Että silleen. Äänestetään Pekka pressaksi, kun näin hyvin menee.
Eläkeläinen meinaa, että vain jos menee äärimmäisen hyvin, niin on vara äänestää Pekka presidentiksi. Eli jos menee huonosti, niin ei ole varaa äänestää Pekkaa presidentiksi.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
eipäs.   kun äänestetään pekka pressaks ni kyllä alkaa suomen alas ajo oikein urakalla ja nuoret pakenee ryssälän kautta lähi-itään kun siellä sentäs joku roti.   

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
eipäs.   kun äänestetään pekka pressaks ni kyllä alkaa suomen alas ajo oikein urakalla ja nuoret pakenee ryssälän kautta lähi-itään kun siellä sentäs joku roti.   

Ei kyllä mee noin. Persut pakenee itään, kun Pekka on pressa. Ovat sit omiensa parissa.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ei persut ole kiinalaisia..    net on enempi etelän puolelta,   saksanmielisiä...