Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mitä eemmeli oikein kuvittelee?  (Luettu 2439 kertaa)

Viljelijä evp

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mitä eemmeli oikein kuvittelee?
Jokainen päivä jotain linkkiä ja kepumollausta MTK aina välillä. Kuvitteletko ihan tosissasi että tuolla jauhatuksella saisit mitään aikaan, ei todellakaan. Kuinka huonosti sinulla on asiat kun jatkuva katkeruus tulee jutuistasi esiin.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Vs: Mitä eemmeli oikein kuvittelee?
kyllähän eemeli on hauska heppu, etenkin kun kokoomus yleensä tekee kaiken päinvastoin kuin eemeli meille täällä palstalla ennakkoon lupailee :D :D :D :D

niinkö ammattidiesel, amisjonnetkin sitä luruuttaa mopoautojen tankkiin ja eemeli noituu viljan rahteja ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jokainen päivä jotain linkkiä ja kepumollausta MTK aina välillä. Kuvitteletko ihan tosissasi että tuolla jauhatuksella saisit mitään aikaan, ei todellakaan. Kuinka huonosti sinulla on asiat kun jatkuva katkeruus tulee jutuistasi esiin.

Sinäkin raivon vallassa,ja huomioit kirjoitukset.
Sehän on tavoite, avata kepuloisten silmiä.
Tunnen tosiuskovaisen kepuloisen, ensin paisuu otsa, sitten posket, silmät muljahtaa melkein ulos, naama punertuu, ääntä ei tule, vain kuolaa, kun joku kehtaa moittia ylijumalaa kepupuoluetta.
jääpääkin, aina jos joku ajaa ojaan tai törmää jalankulkijaan, vaikka ei minkäänlaista yhteyttä, aina se on Kokoomus Kokoomus Kokoomus.
Siksi useasti laitan linkin mediaan, josta kepulainen itse voi tavata kepun olevan perseestä.
mtk;n moittimisen lopetan heti kun siihen on aihetta, aloittaa tasapuolisen etujen ajon, asian jota itse mainostaa itsensä olevan. Moneen vuoteen aiheita on ollut, riittävästi.

Ja onhan se kamalaa, montako kepuloista kunnan kulmakiveä joutunut nielemään ylpeytensä, kun kylän suurimpiin sikaloihin tai tissinviljelyyn lukeutuva tilan isäntä ei olekkaan sen erikoisempi kuin muutkaan. Jos älykkyys ei oikein riitä tilan pitämiseen, eikä sen puoleen kunnan yhteisten asioiden hoitamiseen ja pankinjohtajastakin tullut kaverin sijasta pelkkä tuttu.

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

. Jos älykkyys ei oikein riitä tilan pitämiseen,

Tässä tarkoittanet facebook- kaveriasi Seppo Sepeteusta, joka ei osannut peltojaan viljellä vaan antoi isänsä kovalla työllä raivaamat pellot pusikoitua.

Katkeroitui ja nyt haukkuu entisiä virkaveljiään, jotka osaavat ja menestyvät. Pitävät peltonsa kunnossa, tuottavina ja arvossaan.🙂

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Taidat puhua c-alueen viljelijöistä, jotka suurilla tukiaisilla pyörittävät tilaansa.
Maitotiloja lienee tiloista reilusti alle 10%, tuista taitaa pyöriä 70% tissinkoittajien ympärillä.
Yksikään tilatason kaasuvoimala ei pyörisi kannattavasti, eikä olisi edes pankista saanut rahoitusta ilman voimakasta tukipolitiikkaa.
Nyt kyllä mieluusti mediassa esiinnytään tosiyrittäjinä.

Viimeksi muokattu: 20.11.23 - klo:06:40 kirjoittanut Eemeli

Onkiluoma

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Ai että silmät pullistuneet päästä ja kuolakin oikein valuu suupielestä? Lienee vain ajan kysymys kun Vesilahdella syttyy oma sisällissota näiden vanhojen isäntien kesken? Evp Viljelijäkin kun on nyt sitten virallisesti tuomittu älyllisesti jälkeenjääneeksi kehariksi joka on kepuveljien armosta saanut tilansa ja viljellä siellä kahuja, kenkäheiniä ja koitella vielä tissejäkin ennen sairaseläkkeelle päätymistään? On tällä suurisäntä Eemelillä melkoiset puheet. Minä minä minä ja muut ovat ihmissaastaa. ;D

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Perukepu tekee juuri noin, ne jotka eivät ja käsittelevät asiat realistisesti, ovat entisiä kepulaisia.
evp:stä en tiedä, moni kepulainen ei enää kehtaa tunnustaa edes väriä, eikä ole kuullutkaan kepulaisuudesta.

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ai että silmät pullistuneet päästä ja kuolakin oikein valuu suupielestä? Lienee vain ajan kysymys kun Vesilahdella syttyy oma sisällissota näiden vanhojen isäntien kesken? Evp Viljelijäkin kun on nyt sitten virallisesti tuomittu älyllisesti jälkeenjääneeksi kehariksi joka on kepuveljien armosta saanut tilansa ja viljellä siellä kahuja, kenkäheiniä ja koitella vielä tissejäkin ennen sairaseläkkeelle päätymistään? On tällä suurisäntä Eemelillä melkoiset puheet. Minä minä minä ja muut ovat ihmissaastaa. ;D
Osuko ja upposi.

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Luulen mä, jotta joissa tämä  kepu pieni piiri pyörii, ovat juuri niitä pieniä konkurssikypsiä kepukuntia, joista luottamushenkilöistä aika ajanut jo aikaa sitten ohitse.
Ja pankinjohtajan viesti, nyt on eräpäivä, tarkoittaa vallan muuta kuin menneinä vuosina.

seegeri

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mitä se ennen tarkoitti?

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
Varmaan samaa kuin nytkin eli kokoomuslaiset uudelleenjärjestelevät laina-aikoja toisilleen loosikokouksissa essut päällä. Ehkäpä lainan eräpäivää saa hyvinkin siirrettyä, kun pankkiin menee essu päällä.

Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Varmaan samaa kuin nytkin eli kokoomuslaiset uudelleenjärjestelevät laina-aikoja toisilleen loosikokouksissa essut päällä. Ehkäpä lainan eräpäivää saa hyvinkin siirrettyä, kun pankkiin menee essu päällä.

Muuten hyvä kuva mutta nykyään kokkareiden essuissa on sateenkaarivärit.😺😺😺

Viljelijä evp

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Taisikin sattua eemmeliin , taisi mennä päivä piloille. Minuun on turha raivoasi purkaa, olen sen verran paatunut kokoomuslainen että munaat vaan ittes kun minuun sitä aktiviteettiasi kohdistat. Paa kuule se mielees että ikään en ole kepua kannattanut enkä kannta, mutta olen tullut hyvin heidänkin kanssaan toimeen.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Taidat puhua c-alueen viljelijöistä, jotka suurilla tukiaisilla pyörittävät tilaansa.
Maitotiloja lienee tiloista reilusti alle 10%, tuista taitaa pyöriä 70% tissinkoittajien ympärillä.
Yksikään tilatason kaasuvoimala ei pyörisi kannattavasti, eikä olisi edes pankista saanut rahoitusta ilman voimakasta tukipolitiikkaa.
Nyt kyllä mieluusti mediassa esiinnytään tosiyrittäjinä.
hyvä olla omavarainen kun kokoomus sammuttelee voimaloita pitäöäkseen hintaa ylhäällä  :'( :'( :'( :'(
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Taisikin sattua eemmeliin , taisi mennä päivä piloille. Minuun on turha raivoasi purkaa, olen sen verran paatunut kokoomuslainen että munaat vaan ittes kun minuun sitä aktiviteettiasi kohdistat. Paa kuule se mielees että ikään en ole kepua kannattanut enkä kannta, mutta olen tullut hyvin heidänkin kanssaan toimeen.
Et ensimmäinen kepulainen takinkääntäjä.