Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kone Agria  (Luettu 8748 kertaa)

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3406
Kone Agria
Katselin noita lipun hintoja, tuntuu hiukan rahastukselta.Pitäs niinkuin ennakkoon ostaa liput, portilla maksaa yhden päivän lippu 30 € ja kolmen päivän lippu nettikaupasta 18 €. Sehän on kohtuullinen hinta tuollasesta, mutta että portilla on lähes kaksinkertainen hinta. Harkinnassa on viittiikö mennä lainkaan.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Kone Agria
eikös se ole niitä poro rahastuksen hommia muutenki..?   tuossa yks pienvirma manas niitä osastohintojakii..

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Kone Agria
Katselin noita lipun hintoja, tuntuu hiukan rahastukselta.Pitäs niinkuin ennakkoon ostaa liput, portilla maksaa yhden päivän lippu 30 € ja kolmen päivän lippu nettikaupasta 18 €. Sehän on kohtuullinen hinta tuollasesta, mutta että portilla on lähes kaksinkertainen hinta. Harkinnassa on viittiikö mennä lainkaan.
Ja tämänkuun loppuun mennessä ostettuna 15e. On tosi vaikea päättää, mitä tekisi.  ;D

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3673
Vs: Kone Agria
Nykyään kaikissa tapahtumissa on tärkeää tietää etes suunnilleen,paljonko väkeä tulee,koska kaikki maksaa enemmän kuin ennen.

jariman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1327
Vs: Kone Agria
Sitten kun ostaa lipun ennakkoon, eiköhän sitten vähän
Ajan päästä tupsahda asiakaskutsulippu……………… ::)
Itsellä ei liene sitä vaaraa, kun aina tinkii… löysät pois 8)

ja101

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5145
  • Kouvola, Kymenlaakso
Vs: Kone Agria
Sitten kun ostaa lipun ennakkoon, eiköhän sitten vähän
Ajan päästä tupsahda asiakaskutsulippu……………… ::)
Itsellä ei liene sitä vaaraa, kun aina tinkii… löysät pois 8)
Kyl mä härskisti ainakin laitoin lantmännenille viestiä et mulle varmaan järjestyy pari lippua. Ja kuulemma järjestyy vaikkei nyt ihan viimeaikoina mitään isoa ole tullut hankittuakaan..
Kyliltä kuultua.... "maatalous vaatii välillä kovempaa ryyppäämistä"...

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3406
Vs: Kone Agria
Oikeestaan, taitaa olla tuo päivälipun hinta siksi korkea, ettei koko nääsville sinne lauantaina ryntää ilmiskarkeille ja täyttämään mukuloillaan traktoreiden kopit,. Ihan fiksusti ajateltu kyllä, jos näin ovat aatelleet. Niin. itelle ei tuo pääsylipun hinta tai ennakko tilaus ol mikään este, mut aattelin vaan.b... Hukkaan se pääsymaksu mun osaltani menee, en enää osta ainuttakaan konetta tai vastaavaa.

mx

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 488
Vs: Kone Agria
Pro Agrian jäsenet saa lipun ilmaiseksi.

kärmeskytö

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1467
Vs: Kone Agria
Pro Agrian jäsenet saa lipun ilmaiseksi.

Ai jaa,tuo on mennyt ohi. No,töistä saa kans ilmaisen lipun jos huvittaa lähteä käymään.Tampesteris on kyllä aina mukava käydä.

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5895
Vs: Kone Agria
Sitten kun ostaa lipun ennakkoon, eiköhän sitten vähän
Ajan päästä tupsahda asiakaskutsulippu……………… ::)
Itsellä ei liene sitä vaaraa, kun aina tinkii… löysät pois 8)
Kyl mä härskisti ainakin laitoin lantmännenille viestiä et mulle varmaan järjestyy pari lippua. Ja kuulemma järjestyy vaikkei nyt ihan viimeaikoina mitään isoa ole tullut hankittuakaan..
Taitaa olla konekaupassa niin hiljaista että jos edes puolitosissaan käy kyselemässä konetta kustantavat varmaan majoituksenkin illanviettoineen..  ::)

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7110
  • karkki vai keppana?
Vs: Kone Agria
Ammattimessuille normaalisti pääsee ilmaiseksi kunhan rekisteröityy kävijäksi, kuten esim. juuri käynnissä oleville alihankintamessuille.
pessimisti ei pety!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Kone Agria
taitaa olla maatalous sen verta heikoilla et ei hirmusti pyrkyä tuonne...   kymppi kilo eellä ei kait etes pääse sisälle..

Rakkine

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2329
  • Moon oikees, soot vääräs.
Vs: Kone Agria
Sitten kun ostaa lipun ennakkoon, eiköhän sitten vähän
Ajan päästä tupsahda asiakaskutsulippu……………… ::)
Itsellä ei liene sitä vaaraa, kun aina tinkii… löysät pois 8)
Kyl mä härskisti ainakin laitoin lantmännenille viestiä et mulle varmaan järjestyy pari lippua. Ja kuulemma järjestyy vaikkei nyt ihan viimeaikoina mitään isoa ole tullut hankittuakaan..
Taitaa olla konekaupassa niin hiljaista että jos edes puolitosissaan käy kyselemässä konetta kustantavat varmaan majoituksenkin illanviettoineen..  ::)

Niin kuin aina ennenkin,  niin varmaan nytkin MT:n ennakkojutussa kerrotaan miten konekauppa on vilkastumassa ja kysyntä on elpymässä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Kone Agria
ihan kuin torilla markkinoilla.   paljon on porukkaa ja kyselijöitä mutta harva teköö kauppoja..

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3406
Vs: Kone Agria
nii, torilla olen kyllänähnyt persporvarin sovittelevan kukkamekkoa, ja oi kuin hyvin se hänelle sopisikaan. Ilmiötä odotellen, koska pääsee irti ennekä nuo