Joo juuri tuon näköinen kuin metsäjussin ekassa linkissä. Toinen ei aukeakkaan.
Jos nyt oikein muistan niin näihin ei saanut ns. Sähköpäitä erikseen vaan piti osta koko lohko. Uudempiin saa kai elektroniikkaa erikseen. Samoin kun kollega osasi kertoa et valtraan saisi myös. Danfosseja ne valtran taisi olla. Vika voi olla missä vain. Valot lohkoissa muistaakseni vilkkui niinkuin piti kun virrat laittoi päälle. Samoin kaikki kalibroinnit ym. Ohjelmoinnit meni läpi mut eivät vain toimi.
Korjausehdotuksia on tullut monenlaisia matkan varrella. On ehdotettu et laturissa vika. Samoin kuin et lohkoille tulisi tuoda virta suoraan. Neljä napaiset johdot noihin meni ja plussa ja miinus taisi löytyä reunoista.
Niinkuin kirjoitin niin pirun ärsyttävää etsiä vikaa kun tietoa ei oikein Suomesta tahdo löytyä. Vian etsin on hidasta, sitten taas kokeillaan ja taas etsitään. Kerralla eivät hiljentyneet vaan alkoivat takkuamaan ensiksi ja sit vain toimivuus alkoi häviämään yhä useammin. Eihän siitä tule mitään jos töitä meinaa tehdä. Nyt pari vuotta käytetty mekaanisilla vivuilla.
Jariman olet oikeassa kesällä mitä kuumempaa niin sen herkempiä ovat vioille. Tämä tullut myös itse huomattua.
Tässä yksi linkki minkä teksti vielä itsellä kääntämättä mut tuossa jotain tietoa viasta.
https://www.landtreff.de/defekte-bosch-steuergerate-erfahrungen-t124827-15.htmlTäs myös toinen linkki. Tämä irkku on jotenkin korjannut noita. Jos olen oikein ymmärtänyt ohjaa erillisillä ohjaimilla noita vakiolohkoja. Yritin kerran kysellä sähköpostilla asiasta ja et korjaisko mun lohkoja jos lähettäisin noita mut ei kuulunut vastausta.
https://russellfastraxx.ie/bosch-sb23-hydraulic-valves/Mä saan noita lohkoja huoltomieheltä joka on noita vaihtanut "risoina" pois. Ennen agritek ei myynyt kuin kokopaketin eli 4 lohkoa. Saattoi olla et vain yks oli rikki ja kolme ehjänä. Kokeilemalla, etsimällä tai jotain voisi ehjät löytää. Mut tekemättä on kun vie kohtuu reilusti aikaa rassata yks lohko aina kiinni, ohjelmoida, kalibroida ja kokeilla todetakseen ettei toimi.
Mut siis jos joku haluaa alkaa rakentamaan noihin omaa ohjausta niin multa saa harjoituskappaleita. Ja jos sen saa toimimaan niin ostan heti 8 lohkoa jos hinta kohdallaan