Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Satelliitti seuraa sinua  (Luettu 8732 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Satelliitti seuraa sinua
entä jos tuo tuli ihan luonnostaan,  kattelin pellon muotoa ja jälkiä ympärillä..     yhen kerran itekii häpsähtin kun himppa korkeemmalta kattelin pellon jälkiä...    nooo, ajo ristiin yli pelasti nololta...

lääketieteen desantti

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3
Vs: Satelliitti seuraa sinua
Ja muistakaa ehdottomasti tehdä hallintovalitus,jos selvityspyyntö kilahtaa perjantaina klo15-16,se jos mikä on *****ilua "virkaukolta"! itse soitin välittömästi tuollaisessa tilanteessa aviin,josta vastasikin kyseisen selvityspyynnön (turvetuotannosta)lähettänyt virka-akka,oli pahoillaan ja lupasi kiinnittää asiaan huomiota jatkossa,itselle tuli parempi mieli,kun toivottavasti pilasin tyypin viikonlopun,ottakaa huomioon että viranomaisille tulee laittaa painetta!sitäkautta asiakkaiden/maajussien mielipiteet menevät esi-ihmisten tietoon,ja kun tarpeeksi tehtailemme ihan aiheellisia valituksia,tulee tähän touhuun toivottavasti joku tolkku!itse kun  olen lukenut noita uusia tukiehtoja,niin järki meinaa lähteä,näläkä pitääs tulla!S,,NA!

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5271
Vs: Satelliitti seuraa sinua
Mitähän jäynää väki keksii luonnonhoitopelloilla, niitossa,
Voipi ilmestyä ” kirkkoveneen” kuviota ja muuta  maisemateosta niitossa ::)
1995 oli yhden pohjoiskarjalalaisen rehutornin peltikattoon ilmestynyt telalla maalattuna keskisormen kuva, kertoi luomutarkastuksia tehnyt tuttuni. "Ottavat kuulemma ilmakuvia", oli isäntä teosta esitellessään todennut...

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9599
Vs: Satelliitti seuraa sinua
^
Tuollaisia merkkejä tai taisi olla ihan m*lukun näköisiä piirroksia yks isäntä tehtaili reppuruiskulla ja gfyfolla kylätien viereisille lohkoille. Ja ne ei rajoittuneet vaan yhteen. Sitä tarina ei kerro kelle terveiset oli esitetty. Toisaalta piti huolen siitäkin, että kylätien ojat ei risua kasvaneet  ;D