Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe yksinäisyys  (Luettu 7946 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65264
Vs: yksinäisyys
niinpä.   aattelin että olis kiva lukia muutakin kuin kepupaskaa.  tuossa vaan ihmotellu tuota porukkaa;   muijalla käsivarressa ähkisypilleri jotta ei tartte pentuja hyysätä, mut sälli saab lopettaa harrasteensa ja istua kaverina töllöä töllöttäen,   kuulema viettää muutamia öitäkin sohvalla kuukausina..     ei tuo miusta kovin katehtittavaa elämää ole.            ja miä oon omaan elämääni ihan tyytyväinen ja homma tuntuu aika montaa kiinnostavankin..                         btw,   miksikähän nuilla joilla eukko karannu ei ole uutta eukkoa tullu tilalle??                    nuitakii on tuttavapiirissä muutamia.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9724
Vs: yksinäisyys
^
Joskus sen ensimmäisenkin saaminen / löytyminen on vaikeaa, niin onko sen toisen saaminen / löytyminen sitten vielä vaikeampaa ? En mää vaan oikein ymmärrä miten elämä iliman akkaa olisi jotenkin parempaa. Jopa niin paljon, että oikein mollata pitää sellaista jolla aika kuluu oman akan kanssa. Vai onko se oksa tosiaan mustasukkainen nuorista miehistä - naisille :(

Cornholio

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1451
  • I'm the Great Cornholio! I need TP for my bunghole
Vs: yksinäisyys
Eemeli ei ainakaan pysty elämään ilman naista, ilman Saarikkoa. Heräilee öisin ja päällimmäinen hätä on se, että missä Säärikkö on.

Born to be Wild, paitsi kotona ja Agronetissä

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3309
Vs: yksinäisyys
^
Joskus sen ensimmäisenkin saaminen / löytyminen on vaikeaa, niin onko sen toisen saaminen / löytyminen sitten vielä vaikeampaa ? En mää vaan oikein ymmärrä miten elämä iliman akkaa olisi jotenkin parempaa. Jopa niin paljon, että oikein mollata pitää sellaista jolla aika kuluu oman akan kanssa. Vai onko se oksa tosiaan mustasukkainen nuorista miehistä - naisille :(
Nyt pistit pahan. Olen myös havainnut kirjoituksissa kateuden häivää jos on perhettä jälkikasvua ja vielä muijakin elätettävänä. Syyhän tässä nyt on ihan selvä, tuo rassaaja tyyppi ei enää ehdi höpötteleen oksan kanssa eikä remppaile hänen koneitaan. Ja kovin on jopa perillä yksityiskohtaisistakin asioista. Minä en vaan tiedä naapurin muijien ehkäisymenetelmistä, Oksa on siitäkin ottanut selvän.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65264
Vs: yksinäisyys
aika monipuolista jutustelua teillä sit kaverien kans..    ite oon sen verta hyä kuuntelija et nuo tuppaa kahvipöytässä juttua vääntävän.    mut ite miettinä mitä lisäarvoa olis miulle akka tuonu?      pentuja en kaipoo enkä vahtivaa..   ja kun nykysuomessa taitaa ola yksin eläjät yhä suurenpi joukko.    ja kun katellu nuita muita ni eipä paljon moista eloa kaipoo..     mut miuta harmittaa ku ei ole rusakoille tahi hirvesmetälle kohta enää ketään.   ja nuita joutais poistaa ihan vapaasti..

   ennen vanhaan oli kylillä nuita tekijöitä,  huolimatta muijista mut nykyään ovat omissa tuvissaan vaan töllöä kattomassa.   ei ole enää naapuriapuja ja sehän näkyy tuolla sotessa..     nuorilla niiin pirusti mielivaivoja.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3309
Vs: yksinäisyys
Yksinäisyys siis vaivaa sinua, kun ei ole juttukavereita. Se on silleen kun on perhettä, siinä on seuraa juttukaveria ym. ei kaipaa turhanpäiväsiä jorinoita.

voortimies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 333
Vs: yksinäisyys
btw,   miksikähän nuilla joilla eukko karannu ei ole uutta eukkoa tullu tilalle??                    nuitakii on tuttavapiirissä muutamia.

Joskus sen ensimmäisenkin saaminen / löytyminen on vaikeaa, niin onko sen toisen saaminen / löytyminen sitten vielä vaikeampaa ?

Niin. Jos on nimenomaan niin, että on eukko karannut. Siis karannut karannut. Nainen jättänyt siis miehensä. Niin syitähän voi olla monia. Alkoholi. Persumainen junttimainen käytös. Vaimonhakkaajiakin edelleen löytyy, väkivalta, jonkunlainen väkivalta, Hellyys ja seksi on kerran viikossa esileikkeineen kolme työntöä ähkäisy ja kierähdys. Liika kiinnostus muiden värkkien rassaukseen. Syitähän voi olla erilaisia. Naiset kun nykyään ovat aika vaativia sille päälle sattuessaan.

Mutta tuo miksi ei ole tullut uutta tilalle. Niin jos nimenomaan nainen karannut. Syystä x, joka on miehelle vähemmän mairitteleva. Olkoon se syy sitten vaikka katkarapu. Niin naiset pakkaavat keskustelemaan keskenään. Varsinkin pienissä ympyröissä saattaa vaikeuttaa sen uuden löytämistä merkittävästi.

voortimies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 333
Vs: yksinäisyys
aika monipuolista jutustelua teillä sit kaverien kans..    ite oon sen verta hyä kuuntelija et nuo tuppaa kahvipöytässä juttua vääntävän.    mut ite miettinä mitä lisäarvoa olis miulle akka tuonu?      pentuja en kaipoo enkä vahtivaa..   ja kun nykysuomessa taitaa ola yksin eläjät yhä suurenpi joukko.    ja kun katellu nuita muita ni eipä paljon moista eloa kaipoo..     mut miuta harmittaa ku ei ole rusakoille tahi hirvesmetälle kohta enää ketään.   ja nuita joutais poistaa ihan vapaasti..

   ennen vanhaan oli kylillä nuita tekijöitä,  huolimatta muijista mut nykyään ovat omissa tuvissaan vaan töllöä kattomassa.   ei ole enää naapuriapuja ja sehän näkyy tuolla sotessa..     nuorilla niiin pirusti mielivaivoja.

Kukin valitsee itse, mitä kertoo ja mitä ei kerro. Itse en lähtökohtaisesti menisi kertomaan käytetyistä ehkäisymenetelmistä ja monesta muustakaan henkilökohtaisesta asiasta. Siitä voi seurata ikävyyksiä. Omakohtaista kokemusta kun vaimo oli tutussa naispporukassa pikku maistissa mennyt vähän liikaa kehumaan miten kohtelen ja hemmottelen häntä sängyssä ja sängyn ulkopuolella. Niin meinasin saada av(i)omiehiltään sakin hivutusta. Jostakin syystä. Toisaalta hänkin hemmottelee minua mutta herrasmiehenä en voi mennä kenellekään kertomaan, että miten.

Mitä taas töllön katsomiseen ja mielivaivoihin ja muihin tulee niin ei niitä ennen sen vähempää ollut. Olivat vain toisenlaisia ja niistä ei paljon puhuttu. Henkisistä ja fyysisistäkin traumoista mitä mm karttakepin heilutus kouluissa aiheutti. Niistä ei puhuttu.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65264
Vs: yksinäisyys
voorti.  lueppa ensin hesarista somen vaikutus nuoriin.   ja tuo tuntuu olevan aika iso osa jo suomessakin.     ainakin asiantuntijat alkaa jo moisen myöntää..     ja hienoa et tälläkin aloituksella juttua aikaan..  mut katelkaa miten nuoret ympärillä elää,   ei vain omat vaan niiten kaveritki.   olis aika hyä alkaa tehä jotain jotta meillä olis yrittäjiä ja työläisiä jatkossakin.   eikä pelkkiä pillereillä pyöriviä luusereita.     miä oon jo niiiin vanaha et miusta ei tartte välittää.     haluan vain saaha pikkasen huomiota nuihin epäkohtiin.         kun teillä menee vaan hyin mut ympärillä ei!

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3309
Vs: yksinäisyys
tjaah, näkyy se olevan Oksallakin some riippuvuus. Hyvin ahkeran täällä kirjoittelet.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9724
Vs: yksinäisyys
aika monipuolista jutustelua teillä sit kaverien kans..    ite oon sen verta hyä kuuntelija et nuo tuppaa kahvipöytässä juttua vääntävän.    mut ite miettinä mitä lisäarvoa olis miulle akka tuonu?      pentuja en kaipoo enkä vahtivaa..   ja kun nykysuomessa taitaa ola yksin eläjät yhä suurenpi joukko.    ja kun katellu nuita muita ni eipä paljon moista eloa kaipoo..     mut miuta harmittaa ku ei ole rusakoille tahi hirvesmetälle kohta enää ketään.   ja nuita joutais poistaa ihan vapaasti..

   ennen vanhaan oli kylillä nuita tekijöitä,  huolimatta muijista mut nykyään ovat omissa tuvissaan vaan töllöä kattomassa.   ei ole enää naapuriapuja ja sehän näkyy tuolla sotessa..     nuorilla niiin pirusti mielivaivoja.

Kukin valitsee itse, mitä kertoo ja mitä ei kerro. Itse en lähtökohtaisesti menisi kertomaan käytetyistä ehkäisymenetelmistä ja monesta muustakaan henkilökohtaisesta asiasta. Siitä voi seurata ikävyyksiä. Omakohtaista kokemusta kun vaimo oli tutussa naispporukassa pikku maistissa mennyt vähän liikaa kehumaan miten kohtelen ja hemmottelen häntä sängyssä ja sängyn ulkopuolella. Niin meinasin saada av(i)omiehiltään sakin hivutusta. Jostakin syystä. Toisaalta hänkin hemmottelee minua mutta herrasmiehenä en voi mennä kenellekään kertomaan, että miten.

Mitä taas töllön katsomiseen ja mielivaivoihin ja muihin tulee niin ei niitä ennen sen vähempää ollut. Olivat vain toisenlaisia ja niistä ei paljon puhuttu. Henkisistä ja fyysisistäkin traumoista mitä mm karttakepin heilutus kouluissa aiheutti. Niistä ei puhuttu.

Jotenkin tuntuu että tuolla Oksan kaverilla ei taida ihan kaikki kynät terävinä ... vai sanoisko jopa että kaikki mahdolliset mokkapäät ei välttämättä ole ihan fiksuimmasta päästä.

Cornholio

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1451
  • I'm the Great Cornholio! I need TP for my bunghole
Vs: yksinäisyys
Voortimies yrittää tappaa nauruun kehuskelemalla olevansa herrasmies.😂😂
Born to be Wild, paitsi kotona ja Agronetissä

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4620
Vs: yksinäisyys
Eemeli ei ainakaan pysty elämään ilman naista, ilman Saarikkoa. Heräilee öisin ja päällimmäinen hätä on se, että missä Säärikkö on.

🤣🤣🤣👍👍👍

Cornholio

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1451
  • I'm the Great Cornholio! I need TP for my bunghole
Vs: yksinäisyys
Kyllä parisuhteessa on jotakin vikaa, jos ei voi olla omia harrasteita vaan täytyy vain kattella muijan kanssa telkkaria. Sanokaa mitä sanotte, sanoi moskovan mooses.
Born to be Wild, paitsi kotona ja Agronetissä

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4620
Vs: yksinäisyys
aika monipuolista jutustelua teillä sit kaverien kans..    ite oon sen verta hyä kuuntelija et nuo tuppaa kahvipöytässä juttua vääntävän.    mut ite miettinä mitä lisäarvoa olis miulle akka tuonu?      pentuja en kaipoo enkä vahtivaa..   ja kun nykysuomessa taitaa ola yksin eläjät yhä suurenpi joukko.    ja kun katellu nuita muita ni eipä paljon moista eloa kaipoo..     mut miuta harmittaa ku ei ole rusakoille tahi hirvesmetälle kohta enää ketään.   ja nuita joutais poistaa ihan vapaasti..

   ennen vanhaan oli kylillä nuita tekijöitä,  huolimatta muijista mut nykyään ovat omissa tuvissaan vaan töllöä kattomassa.   ei ole enää naapuriapuja ja sehän näkyy tuolla sotessa..     nuorilla niiin pirusti mielivaivoja.

Ootko Oksa ajatellut, kuka sinun omaisuutesi tulee perimään? Kuka tulee hyötymään työsi tuloksista, kun omia lapsia sinulla ei ole? Onko sinulla sisaruksia, joilla on lapsia? Vai testamenttaatko omaisuutesi jollekin?