Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe hyää itsepäisyyspäivää!  (Luettu 1054 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65298
hyää itsepäisyyspäivää!
ite kuunnellu ylepuheelta aamu kuutesta lähtien arktista sotaa.   kyllä on hyin ajatuksia vaavaa dokua tuo.   on todella hyä että joku on tutkinu nuitakii oloja eikä pelkästään jotain äänisen linjaa..     laittaa ainakii miun mielestä natoa oikeaan suhteeseen suomen osalta.    nettihirmut kantsii kuunnella areenasta.   avaa mieltä.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8691
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: hyää itsepäisyyspäivää!
Hyvää itsenäisyyspäivää Oksallekin ja tietysti kaikille muillekin !
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65298
Vs: hyää itsepäisyyspäivää!
tulipa katottua tuo tuntematon kun ekana kastelin metässä varusteet..    tulipa ihan mieleen palma the pahkajärvi ja rio rankki sekä lohtaja peetsi..    jotain 10-12 vuotta siitä kun tuon kattonna..   mut hyä on,   uutenpaa en ole kattonna..             mietin vain missä tuon pommikuvaukset mahtettu tehä?   

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65298
Vs: hyää itsepäisyyspäivää!
äää, saa se kerran tahi kaks vuosisatassa käytä hallitusleikkiä kokeilemassa,   sori siitä!

Naughtius Maximus

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 874
Vs: hyää itsepäisyyspäivää!
Huonoa itsenäisyyspäivää separatisti-Eemelille, mutta muille hyvää. :D

seegeri

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1946
Vs: hyää itsepäisyyspäivää!
Muistakaamme myös vapaussodan sankareita. Ilman heitä olisimme olleet ussr. Sekös olis kyrsiny.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65298
Vs: hyää itsepäisyyspäivää!
meillä päättäjät on sitä mieltä että itsenäisyys kuuluu homoille ja muille maille...  markkinatalous ju nou..!

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: hyää itsepäisyyspäivää!
Mooses on kyllä oikeassa, että itsenäisyys meni vessasta alas suoralla putkella itämereen vuonna 1995. Valta siirtyi poliittisille klikeille, jotka eu-uskossa nöyristelevät eu:n nimissä kaikissa asioissa. Mitään ei voi itse päättää, kun eu:lta pitää kysyä kaikista jutuista. Taitaa tuo nato-päätös olla jotain vanhaa outoa itse päättämistä.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

mooses

  • Vieras
Vs: hyää itsepäisyyspäivää!
 :D :D :D :D :D

Naughtius Maximus

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 874
Vs: hyää itsepäisyyspäivää!
Mooses on kyllä oikeassa, että itsenäisyys meni vessasta alas suoralla putkella itämereen vuonna 1995. Valta siirtyi poliittisille klikeille, jotka eu-uskossa nöyristelevät eu:n nimissä kaikissa asioissa. Mitään ei voi itse päättää, kun eu:lta pitää kysyä kaikista jutuista. Taitaa tuo nato-päätös olla jotain vanhaa outoa itse päättämistä.
Mooses tarkoitti ryssänä kylläkin sitä, että Suomi on itsenäinen vasta sitten, kun Putleri on Suomen presidentti. :D

Naughtius Maximus

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 874
Vs: hyää itsepäisyyspäivää!
Mooses on kyllä oikeassa, että itsenäisyys meni vessasta alas suoralla putkella itämereen vuonna 1995. Valta siirtyi poliittisille klikeille, jotka eu-uskossa nöyristelevät eu:n nimissä kaikissa asioissa. Mitään ei voi itse päättää, kun eu:lta pitää kysyä kaikista jutuista. Taitaa tuo nato-päätös olla jotain vanhaa outoa itse päättämistä.
Mooses tarkoitti ryssänä kylläkin sitä, että Suomi on itsenäinen vasta sitten, kun Putleri on Suomen presidentti. :D


Musti  tarkoitti naton rakkikoerana  kylläkin sitä, että Suomi ee oo ennää koskaa itsenäenen kiitos tuan naton ja ee uuun  : ;) ;) ;) ;)


Musti on naton rakkikoera Aena ihan ja aena  Tarkoottaa tua  mooses mitä tarkoottaaki  Niin elä sinä naton rakkikoera edes yritä arrvvaella mitä mooses tarkoottaa Ummarratkö Oot kyllä polonen Saat eeuunki käännetyksi ryssäksi ja näät kaikkijalla  Putija ja Putija   Täällä itsenäesyys päeänäki moosekselle räkytät Ee ollu tyssä se joka vei suommalaesten itsenäesyyven vaan se annettiin ihan ilimaseksi tualle eeuulle Nyt sitte amerikanyhtysvallat natosa kanssa vie meidön puolustusvoimat ja alistaa net ommaan valtaasa   Musti se on yhtä uppiniskanen kun ukuraenan resitntti mustija pitäs jonkun kurrmmoottaa Sano mitä sanot Naorattaa
  ;D ;D ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65298
Vs: hyää itsepäisyyspäivää!
ja polliisi ei saanu yhtään mieltään osottannutta kiinni..   kynnetöntä!