Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe fonumin puh elimet  (Luettu 14120 kertaa)

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9599
Vs: fonumin puh elimet
onhan noita alle kolmensadan olevia ns. työkäyttöön tarkoitettuja puhelimia esim samsungin x cover 5 ja Cat myös  ja joku Cubot myös. Kun tuosta nykysestä sampasta aika jättää, hankin kyllä seuraavaksikin x coverin jos niitä on saatavilla.

Toinen xcover 5 menos (ensimmäinen jäi avantin renkaan alle) sitä ennen nelonen ja sitä ennen kolmonen. Eihän nuo nyt mitään huippu malleja ole , mutta mihin minä niitä tarvittisin. Ajattelin kylllä hommata Catin , mutta aika huonoja käyttäjäkokemuksia luin ja taisi olla jopa yksi eniten vikaisista puhelimista verkkokauppa.comin tilastoissa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: fonumin puh elimet
höh,   miten siä nyt nuin avantila ajelet,  puhelimien ylitte?      juuu,  taitaa olla että saa samalla hinnalla 5coverin kuin käytetyn vatsaavan kokosen, oliko joku samu 22e   taijotain.....

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3264
Vs: fonumin puh elimet
Eihän nuo puhelimet tahdo kestää, heti menee rikki jos vähän sitä vasarana käyttää tai ajaa traktorilla ylitte. Mut aika paljon niillä voipi pitää yhteyksiä, eikä siitärikkoonnu.Tuo latausreikähän se on altis jos sinne sattuu menemään vaikka soraa tai jotain vastaavaa.Aikonaan oli sampan BT 2710 ja siinä oli laturin reikä suojattu kumitulpalla. Hiton hyvä puhelin. Mut nää nykyset sydeemit ei siinä enää pelaa. Muuten X Cover 5 maksaa 280€ uutena.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: fonumin puh elimet
ja giganttiko se myi 249?    ite en mäne poveriin.   niiten mainoskii on niiin persiistä...   eikä sieltä mitään saa,  ainakaan mikkelin käymälästä.                     tuo xc5 on sentäs inhimillisen kokone jospa sille löytys vyölaukkukiiii..     ite en nuita kehtoo taskusa kantaa..

juuu, ne vanhat oli suojattu myös töissä käytettäväks mut eiks nuo nykyvärkit ole käteen kasvatettaviks?   ainakii näkyy monella olevan!

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5858
Vs: fonumin puh elimet
Suurin ongelma itsellä ainakin on latausliittimen kesto. Ihan perus neitipuhelimet hyvillä kuorilla ja suojalasilla kestää kyllä.
Sama kokemus.

jariman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1324
Vs: fonumin puh elimet
onhan noita alle kolmensadan olevia ns. työkäyttöön tarkoitettuja puhelimia esim samsungin x cover 5 ja Cat myös  ja joku Cubot myös. Kun tuosta nykysestä sampasta aika jättää, hankin kyllä seuraavaksikin x coverin jos niitä on saatavilla.

Toinen xcover 5 menos (ensimmäinen jäi avantin renkaan alle) sitä ennen nelonen ja sitä ennen kolmonen. Eihän nuo nyt mitään huippu malleja ole , mutta mihin minä niitä tarvittisin. Ajattelin kylllä hommata Catin , mutta aika huonoja käyttäjäkokemuksia luin ja taisi olla jopa yksi eniten vikaisista puhelimista verkkokauppa.comin tilastoissa.

Ei  sen sekavempaa puhelinta ole käytettävyydeltään kun CAT  puhelin,
Monen valikon kautta tekstareihin vastaaminen ja lukeminen, ja takuuaikana
Huoltoon useamman kerran (valohoitoon), ja viimeisen cat  puhelin aivan susi,
Kaks viikkoo käytin  ja sitten vaihtu Samsungin  galaxy coveriin, olikohan  3,
Ihan peruspuhelin haalarintaskuun, nykyään 4 tai 5

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3264
Vs: fonumin puh elimet
ite aikoinaan olin kovinkin vakuuttunut Nokialaisten käyttäjä kun en tiennyt että puhelinta ei ei tarvitse sammuttaa ja käynnistää uudelleen sen vuoksi että se ei sekoisi. Sen jälkeen kun on nuo sampat olleet käytössä ei ole mitään tuollasia tilttauksia ollut. Nykinenkin x cover 4 vissiin käynnissä ollut alusta asti kun sen hankin, eli ei ole tarvinnut ns. boottailla. Retysti jos haluaa olla ns.trendikäs ja pitää kyrvänjatkona jopa puhelinta ei tuollanen pölyjä kestävä siihen ole riittävä. Niitä selfieitä kun pitäs ottaa joka kantilta alvariinsa ja sormetella niitä tytteleitä, tuuollaset viestikapulat ei ole in.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9599
Vs: fonumin puh elimet
onhan noita alle kolmensadan olevia ns. työkäyttöön tarkoitettuja puhelimia esim samsungin x cover 5 ja Cat myös  ja joku Cubot myös. Kun tuosta nykysestä sampasta aika jättää, hankin kyllä seuraavaksikin x coverin jos niitä on saatavilla.

Toinen xcover 5 menos (ensimmäinen jäi avantin renkaan alle) sitä ennen nelonen ja sitä ennen kolmonen. Eihän nuo nyt mitään huippu malleja ole , mutta mihin minä niitä tarvittisin. Ajattelin kylllä hommata Catin , mutta aika huonoja käyttäjäkokemuksia luin ja taisi olla jopa yksi eniten vikaisista puhelimista verkkokauppa.comin tilastoissa.

Ei  sen sekavempaa puhelinta ole käytettävyydeltään kun CAT  puhelin,
Monen valikon kautta tekstareihin vastaaminen ja lukeminen, ja takuuaikana
Huoltoon useamman kerran (valohoitoon), ja viimeisen cat  puhelin aivan susi,
Kaks viikkoo käytin  ja sitten vaihtu Samsungin  galaxy coveriin, olikohan  3,
Ihan peruspuhelin haalarintaskuun, nykyään 4 tai 5

olipa hyvä, että en aikoinaan Cattiin sortunut. Tuo ajatus taisi olla jo silloin kun 4:n lasi oli vasta halki. Kun sen näyttö mustui oli jo kiire  ;D

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3264
Vs: fonumin puh elimet
catista myös käyttäjiltä kuullut että on jotain ongelmia, toki se on tehty sitä varten että kestää rankkaa käyttöä, mut jos ohjelmisto tökkii siitä ei paljo iloa ole. Samppoihin olen ollut tyyty väinen. Sonyllä tais olla yksi rankka malli mut sillä on sitten hintaakin.

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4367
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: fonumin puh elimet
Ulefonilta löytyy myös kestävä malli mutta siinä on myös mitä ihmeellisimpiä softakupruja...

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3264
Vs: fonumin puh elimet
ni mitä on kestävä malli, voi teloa kuin hyvänsä. eiköhän se olennainen juttu ole että toimii eikä tilttaa ja seuraava sitten se työkkäyttöön sopiva.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: fonumin puh elimet
iten käytän puhelinta soittamiseen ja vastaamiseen ja tekstarien lähettämiseen ja vastaanottoon.   en ikuna ole yhtään selvietä ottannu ja kuviaki hyin vähän..    kait joku 100 kpl 7 vuoten aikaan...     lähinnä et saan kasattua puretun....

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9599
Vs: fonumin puh elimet
iten käytän puhelinta soittamiseen ja vastaamiseen ja tekstarien lähettämiseen ja vastaanottoon.   en ikuna ole yhtään selvietä ottannu ja kuviaki hyin vähän..    kait joku 100 kpl 7 vuoten aikaan...     lähinnä et saan kasattua puretun....

Aika samat on puhelimen käytöt. Mä oon ottanut kuvia vielä vähemmän mutta samaan tarkoitukseen ja muuten muistin tueksi. En oo maisema kuvia ottanut enkä akkaa kuvannut.  Tosin nettiä käytän päivisin ja tietysti sähköpostit luen , mutta niihin vastaamiset yleensä jätän läppärille :) Ja pankkia en puhelimeen tuu laittamaan koskaan !

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: fonumin puh elimet
höh,   vossileja onkii kaks.    miä en kans meinoo millään laittoo nuita maksujuttuja kännyyn.       minkälainen operatio on siirtää yhteystiijot xcover3sta xcover5seen?    nettiä en kyllä kehtoo nuin pienessä näytössä käyttää ku on läppärikii       onko siinä vitosessa tehokas akun säästö?

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9599
Vs: fonumin puh elimet
En tiedä onko siinä tehokas akun säästö? Omaani taidan ladata joka toinen yö ja koskaan ei oo virta loppunut kesken. Joskus kun oon ollu reissus ja käyttänyt mapsia oon ajatellu että piisaako akku, aina on piisannu. Nyt mulla olis toinenkin akku , jos nyt johonkin telttaretkelle mieli tekis niin ehkä vois viikon olla liasus. Tai en mää tiedä ... ennen näitä älykännyjä ollut xcoverin akku taisi kestää viikon vai oliko se kuukauden :) Ei näillä samoihin päästä, mutta akku on vaihdettavis jos känny kestää akkua pidempään. No mulla oli toisinpäin mutta haveria sattuu. Ei toi 5:nen mikään nuorison puhelin oo, mutta kait se jotenkin on IP 44 kestävä, joten ehkä normi nuoriso kännyä parempi siinä mielessä. Ja mää en oo opetellut mitään hianouksia, mistäs mää tiärän millaisia muotokuvia sillä saiskaan aikaan, jos olis hyvä malli.