Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tarkastus saaressa  (Luettu 5962 kertaa)

farmeri

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 246
  • "Maatalous on mukava harrastus mutta pirun kallis"
Vs: Tarkastus saaressa
Ei kai se sinun ongelma ole pääsevätkö sinne. Hyvällä tuurilla tarkastus jää tekemättä jos oikeen hyvä virtaama on joessa näin syyssateiden jälkeen. Epäilen etteivät tarkastajat saa edes liikkua veneellä ilman virallista koulutusta näin työsuojelun luvattuna aikakautena.

kihveli

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 553
Vs: Tarkastus saaressa
Meillä oli muutama vuosi sitten valtaojan ylittävä ajosilta romahtanut ja lhp-tarkastuksessa lohko
olisi hylätty jos ei olisi lähetetty kuvaa korjatusta sillasta. Pellolle pitää olla toimiva yhteys sanoi hän.
Ja onhan siinä tukia hakiessa lupauduttu auttamaan tarvittaessa , tosin yleisimmin se koskettaa eläintarkastuksia, mutta
voisin kuvitella että koskee tällaistakin tapausta.
Ainakin maksatukset keskeytetään jos ei lohkolle pääse.

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8339
Vs: Tarkastus saaressa
Enolla oli peltoa saaressa ja iski kesällä kokotilan tarkastus. Vene ei tarkastuspäivänä käynnistynyt, mutta tarkastajat tulivat sitten seuraavana päivänä uudestaan venerantaan. Tuo saari on n. 40 km päässä päätilasta.
Mystinen kesälaatumies

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9596
Vs: Tarkastus saaressa
Mä oon joskus ajatellut, että vain mulla on hallinnassa sellaisia peltoja , jotka oikeastaan pitäis määrätä mettitettäviksi. Niitähän minä en omista ja omistajien mielestä ne on maamme parhaita peltoja. Mutta kyllä ne jotenkin "viljelykierrossa" silti on ollut ja jopa pysyvän nurmen status on pidetty pois. Ja kaikille lohkoille pääsee traktorilla ja autollakin kait kaikille muille paitsi yhdelle 50m loppu pätkän kivikkoisuuden takia. Eli tästä opin , että jollain muilla voi olla vielä ongelmallisempia lohkoja ainakin  liikkumisen kannalta katsottuna.

Niin ja etäisyyttäkin korkeintaan 20km  kotoa  ::)

lahenvainio

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 149
Vs: Tarkastus saaressa
Dronella oli tarkastus tehty. Olivat aikoneet ottaa sielläpäin asuvan osakkaan ottaa mukaan , mutta olivat sitten päineen tehneet tarkastuksen.  Jännityksellä odotamme tulosta.